ISS International Business School of Service Management

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Kurssit ja koulutukset ISS keskittyvät vahvistamaan ja kehittämään yrityksiä, joissa palveluilla on jo tai tulee olemaan tärkeä rooli osana heidän liiketoimintaansa. Kansallisesti ja kansainvälisesti seuraamme yrityksiä muutosprojekteissa, jotka tarjoavat arviointi-, konsultointi- ja kehitysprojekteja sekä johtamiskoulutuksia.

Meidän mielestämme 'Business School' -strategiana strategiset linjaukset ja operatiivinen toteutus ovat erottamattomia saavutettamaan markkinoille aiottu vaikutus. Siksi katsomme kaiken toiminnan, joka aktiivisesti vahvistaa muutosta, oleellisena osana palvelua. Yrityksen työntekijät osallistuvat aktiivisesti arviointi- ja konsultointiprojekteihin sekä koulutukseen ja kehityksen siirtohankkeisiin, Real Life Projects (RLP) varmistaakseen koulutuksen sisällön toteuttamisen päivittäisessä työssään. Siksi ne ovat myös ratkaisevan tärkeitä takaisinmaksun kannalta; sijoituksen ROI.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Pexels

meidän filosofiamme

Palvelu ensin - Palvelun tekeminen menestystekijäksi yrityksille on ISS-filosofiamme. Näin tuemme asiakkaitamme heidän strategisessa suuntautumisessa tulevaisuuden markkinoihin ja konkreettisessa organisaation ja henkilöstön kehittämisessä.

ISS: ssä ymmärrämme palvelut toimittajien ja asiakkaiden vuorovaikutukseksi, jonka tavoitteena on tuottaa lisäarvoa kaikille osapuolille.

Miksi ISS?

ISS: n selkeä keskittyminen palveluiden hallintaan yrityksen kehityksen veturina tekee ISS: stä yhden johtavista instituutioista tällä alueella.

Taktinen menestys ja strateginen kestävyys: Palvelutaitot

Jokaiselle, joka hallitsee palveluliiketoiminnan täydellisesti, olipa se sitten asiakaspalvelussa tai toimitusjohtajana, se ei ole vain mielenterveysharjoitus. He ajattelevat ja tuntevat palvelun, käyttävät analyyttisiä taitoja ja tunneominaisuuksia. Yhdistelmänä nämä palvelutaitot täydentävät toisiaan muodostaen lyömättömän joukkueen.

Kokemus, osaaminen ja asiakaslähtöisyys

Palvelujen erinomaisuuden saavuttamiseksi yrityksen on ensin selvitettävä status quo palvelun suhteen:
Kuinka suoritan palveluni kanssa? Millä palvelutasolla olen? Jos korjaan vain teknisen laitteen osana takuuta, täytän vain perustiedot. Vai neuvooko neuvoja asiakkailleni jopa oman tuotteeni ulkopuolella alan tietämykseni perusteella?

Jos teemme niin, puhumme tuotteesta riippumattomasta lisäarvosta. Tämä tekee palvelun tietopohjaiseksi ja tuottaa arvoa osaamisesta ja koulutuksesta.

Laaja valikoima sisältöjä ja muotoja

Palvelukompetenssimalli on suuntaviivat, opas ja näkökulma työntekijöille ja avainhenkilöille päivittäisissä strategioissaan vahvuuksien, heikkouksien, normien ja arvojen käsittelemiseksi. Henkilökohtainen osaaminen syntyy sisäisistä liiketoiminta-ajajista - näillä aiheilla on merkittävä vaikutus yrityksen tulevaisuuteen.

126969_pexels-photo-70292.jpegTim Gouw / Pexels

Muutosprosessi ISS: n avulla

Emotionaalinen osaaminen voi luoda läheisen suhteen asiakkaaseen - osoittaa empatiaa, rakentaa läheisyyttä, saada luottamusta. Asiantuntemuksen avulla voimme ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, käyttää metodologisesti osaavia työkaluja ja kehittää tehokkaita palveluratkaisuja.

Palvelulla luodaan arvo yrityksellesi ja asiakkaallesi taloudellisella näkökulmalla koko liiketoimintaan : voitto ja asiakashyöty.

ISS Business School - Sertifioitu ammatillinen kehitys

Olemme jäsenenä edistyneessä Weiterbildung Hamburg eV -harjoitteluyhdistyksessä ja olemme sitoutuneet laatustandardeihin. ISS Business School on sitoutunut noudattamaan Weiterbildung Hamburg eV: n laatustandardeja ja asettamaan nämä standardit julkisesti saataville. Sertifioitu jatkokoulutuslaitoksen sinetti myönnetään yrityksille, jotka läpikäyvät testimenettelyn ja osallistuvat säännöllisiin paikalla tehtäviin tarkastuksiin.

Koulutusten laatu

Laatustandardit takaavat asiakaslähtöisyyden, avoimet ja oikeudenmukaiset olosuhteet sekä nykyaikaiset, aikuisystävälliset oppimismuodot ammatillisen koulutuksen osallistujille. Lisäksi tarjoamme sinulle ilmaisen osallistujasuojauspalvelun: jokaiselle opiskelijalle, jolla on koulutuksessaan ongelmia tai kysymyksiä, tarjotaan mahdollisuus käyttää Weiterbildung Hampurin konfliktineuvontapalvelua - lisäksi mahdollisuutta käsitellä mitä tahansa asiaa suoraan sisäisesti ISS: n kanssa .

Weiterbildung Hamburg eV ja tämä hyväksyntätunniste ovat jo yli 20 vuoden ajan seisoneet laadunvarmistuksessa ja osallistujien suojelussa ammatillisissa koulutusorganisaatioissa Hampurissa.

Sijainnit

Hampuri

Osoite
Dorotheenstraße,29A
22301 Hampuri, Hampuri, Saksa