Lue virallinen kuvaus

Collège des Médecines Douces du Québec perustettiin Montrealiin vuonna 1988 . Korkeakoulun tavoitteena oli tarjota laadukasta opetusta vaihtoehtoisen lääketieteen alalla, joka edistäisi vaihtoehtoisen ja tavanomaisen lääketieteen välistä vuoropuhelua. AMCC huomasi nopeasti, että etäopiskelu olisi suuri hyöty monille sen opiskelijoille. Alun perin kollegio oli vain ranskalaisille puhujille, mutta englanninkielisiä kursseja tarjottiin vuodesta 2000 alkaen.

Koulutusrakenteen ajatus syntyi kahden lääkärin (joista yksi oli homeopaatti), naturopaatin ja varsinaisen kollegion johtajan, David Bentatan, akupunkturin ja Québecin Collège des médecins du Quebecin tunnustetun jäsenen, konsultointikäytännössä. (tunnetaan sitten nimellä Corporation professionnelle des médecins du Québec). Silloin konsultointikäytäntö oli muiden koulujen harjoittelijoille. Kysyntä oli suuri, kun kehitettiin erilaisia, mutta toisiaan täydentäviä lähestymistapoja.

Quebecin hallitus ja Office des professiones du Québec olivat läpäisseet lakiesityksen (# 25), jolloin akupunktio kuuluu Corporation professionnelle des médecins du Québecin hallintaan. Tämä tapahtui 1980-luvulla, minkä jälkeen ajankohtaiset akupunktiot tutkivat. Samana aikana Dolisos ja Boiron asentivat laboratoriot Montrealiin. Se johtaa homeopaattisen lääketieteen ennennäkemättömään kehitykseen, jota harjoittavat lääkärit, ei lääkärit. Nämä harjoittajat seurasivat kursseja eri kouluissa ja laboratorioissa Quebecissä intohimoisesti. Kollegion perustaja ja johtaja oli edelläkävijä akupunktion edistämisessä jo vuonna 1979 ja homeopatia jo vuonna 1984.

1980-luvulla naturopatia oli olemassa, mutta paljon huomaamatta; laboratoriot Robert et Fils tarjosivat ensimmäisenä laadukkaita luonnontuotteita. Kuitenkin 1990-luvun loppupuolella todellinen kiinnostus tämäntyyppiseen käytäntöön ilmeni.

Oppilaitos tarjosi vuoden 1988 alussa monitoimikoulutusta konsultointitiloihinsa, yksi viikonloppu kuukaudessa kolme vuotta. Opettajat pitivät mielessä halunsa välittää laadukasta tieteellistä tietoa, joka mahdollistaa todellisen viestinnän ja yhteistyön lääkäreiden kanssa. Tämä oli oikeutettu harjoittaminen, koska neljä neljästä opettajasta oli mukana Québecin kollegiossa.

Etäopetus

Etäopetuksen ajatus tuli, kun opettajat tunnistivat ongelmat laadunvalvontaohjelman ylläpitämisessä, kun taas vain viikonloppuna kuukaudessa kokoontui opiskelijoita. Tällaisen rajallisen kokousajan, sään, sairauden ja lomien vuoksi opiskelijan edistyminen voi helposti häiritä. Etäopetus ratkaisisi nämä ongelmat. Oppikirjat ja kirjalliset materiaalit lisättiin kaikkiin kursseihin. Tämä onnitteli kollegion käytännön työpajoja. Nämä oppikirjat tarjoavat myös viitekirjaston opiskelijoille ja opettajille.

Nopeasti etäopiskelu osoitti tarjoavan lukuisia etuja. Opiskelijat voivat hallita aikaa itsenäisesti hyödyntämällä vapaa-aikaa ja ilman huolta. Työpajat saivat koulutuksen päätökseen.

Kun etäopiskelu osoittautui onnistuneeksi, kollegio voisi hyväksyä minkä tahansa ranskankielisen maan opiskelijoita. Korkeakoulu kasvoi menestyksekkäästi monta vuotta, avaten myös sivuliikkeen Sveitsissä.

Vuonna 1994 kollegio mukautti opetussuunnitelman kansainvälisiin opetusstandardeihin. Kukin kurssi toteutettiin rakenneuudistuksessa 45 tai 90 tunnin mallin perusteella. Lisäsimme myös anatomian fysiologian kurssin, josta tuli koulutuksen edellytys.

Ryhtyy verkko-opistoon

Vuonna 1997 College käynnisti ensimmäisen verkkosivustonsa ja verkkokurssit. Nämä edistysaskeleet parantivat opiskelijoiden opetuskokemusta. Viestintä tutorien kanssa oli nopeampaa, spontaania ja enemmän nestettä. Vuosina 2000-2001 kursseja käännettiin englanniksi, houkuttelemalla lukuisia englanninkielisiä opiskelijoita kaikilta viideltä mantereelta.

Nykyään korkeakoulu on sekä ranskalaisia ​​että englantia puhuvia opiskelijoita, jota valvotaan tiimi, joka on aina heidän saatavillaan.

Ohjelmien päätavoitteet

Ohjelmamme täyttävät kolme vaihtoehtoista lääketieteen päätavoitetta.

  • Opettaa: opettaa terveellisiä elämäntapoja ja elämänlaatua
  • Estä: oppii ehkäisemään terveellisiä elämäntapoja. Nämä perustuvat painonhallintaan, ravinnon tasapainoon, ravitsemuksellisten puutteiden korjaamiseen, vieroitustoimintaan, elvyttämiseen, liikuntaan, stressin hallintaan jne.
  • Heal: Luonnonhoitomenetelmiä tarjoavat terapeuttiset ratkaisut.

Olennaiset taidot kehittää

Etäopetus on tarkoitettu aikuisille. Sen tavoitteena on tiettyjen taitojen rakentaminen.

  • Autonomia: Kyky jatkaa alan uusien tietojen seurantaa koko harjoittajan uran ajan.
  • Kriittinen ajattelu: Analyysi vaihtoehtoisten lääkkeiden alalla.
  • Luovuus: Osaava oppia uusia taitoja ja ideoita ja sisällyttää ne hoitosuunnitelmiin.
  • Sopeutumiskyky: osallistuminen yhteiskunnan muuttumiseen ja yhteiskunnallisten arvojen uudistamiseen.
  • Viestintä: Hyvä opetustaito.

Etäopetuksen edut

Etäopetus antaa sinulle mahdollisuuden opiskella missä haluat. Tarjoamme opetusmateriaaleja ja tutoreita, jotka sujuvat tietäsi, etäisyydestä riippumatta. Opettajat auttavat sinua hallitsemaan aikaa ja antamaan sinulle enemmän itsenäisyyttä. Yhä useammat koulut eri puolilla maailmaa hyväksyvät pitkän oppimisen näihin hyvin ominaisuuksiin. Tällä kaavalla kurssin tuntien määrä on taattu. Mitään syystä ei ole peruutusriskiä.

  • Opit omaan tahtiisi ja joskus sellaisiksi, jotka toimivat puolestasi.
  • Voit määrittää viikoittaisen työmäärän.
  • Valitset aiheet, jotka kiinnostavat sinua. Etäopiskelu tarkoittaa, että sinun ei tarvitse kiirehtiä, voit tutkia näitä perusteellisesti. Voit hyötyä yhteydenpidosta ja henkilökohtaisesta seurannasta tutorilla, jolla on lääketieteellistä ja luonnollista koulutusta.
Ohjelmien opetuskielet:
Englanti
Ranskalainen

Tämä koulu tarjoaa myös:

Bienvenue au site du CMDQ!