Keystone logo
Japani

Parhaat yliopistot Akateeminen kurssi Ohjelmat sisään Japani 2024

Laitosten lukumäärä: 243
    • Bunkyo City, Japani

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Hiroshima, Japani

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ghent, Belgia
    • Alcoi, Espanja
    • + 2 lisää

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japani

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) voi muistella 50-vuotista historiaa akkreditoituna yksityisenä oppilaitoksena Japanin akateemisessa ydinalueella. Ottaakseen seuraavan askeleen ja haasteen globaalissa mittakaavassa KuAS kutsui puheenjohtajaksi huippuluokan toimitusjohtajan Kiotossa toimivasta globaalisti menestyneestä yrityksestä, jonka tavoitteena on tarjota akateemisia resurssejaan kansainvälisellä areenalla. Innovatiivisen englanninkielisen insinööriohjelman perustaminen on yksi merkittävä esimerkki näistä ponnisteluista, kun AMK vahvistaa edelleen sitoutumistaan modernin koulutuksen huipulle.

    • Rio de Janeiro, Brasilia
    • Bailrigg, Yhdistynyt kuningaskunta
    • + 3 lisää

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Tokyo, Japani
    • Singapore, Singapore

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Yhdistynyt kuningaskunta
    • Budapest, Unkari
    • + 62 lisää

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japani

    Alkaen Yamagatan prefektuurin normaalikoulun avaamisesta vuonna 1878, viisi oppilaitosta (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) alkoivat vuonna 1949. Maatalous- ja metsätalousopisto) perustettiin uutena. kansallinen yliopisto. Vuonna 2019 olemme perineet perustamisen 70 -vuotisjuhlan historian ja perinteet, ja lähetämme yhteiskunnalle monia erinomaisia henkilöresursseja.

    • Tottori, Japani

    Tottori University alkukirjainta "T", joka on suunniteltu dynaamisesti lentävän linnun muotoon. Merkin muodostavat juoksevat linjat ilmaisevat dynaamisuutta, jolla yliopisto mukautuu joustavasti uuteen aikakauteen ainutlaatuisena ja houkuttelevana yliopistona, jolla on selkeä identiteetti. Kaksi keskellä leikkaavaa siipeä symboloivat ääretöntä (∞) mahdollisuutta ja tiedon ja käytännön yhdistämistä, yliopiston perusperiaatteita, ja edustavat yliopiston jatkuvaa kasvua. Kolme ympyrää, jotka koostuvat kahdesta siivestä ja hännästä, edustavat yliopiston koulutus- ja tutkimustoiminnan tavoitteita*, kun taas siniset ja vihreät kuvavärit edustavat taivasta ja merta tai maata ja elämää, jotka ovat maan symboleja, mikä viittaa siihen, että että yliopisto kehittyy globaalisti samalla kun sitä ruokkii rikas luonto. 1) Hyvin koulutettujen henkilöresurssien kehittäminen, joilla voi olla keskeinen rooli yhteiskunnassa 2) Edistetään huippututkimusta maailmanlaajuisten, inhimillisten ja sosiaalisten kysymysten ratkaisemiseksi

    • Taito City, Japani

    Tokyo Geidai on kansainvälisesti ainutlaatuinen taideyliopisto, joka tarjoaa kuvataiteen ja musiikin lisäksi myös elokuva- ja uuden median ohjelmia sekä taiteenhallintaa osana maailmanlaajuisia taideopintoja. ”Luovuuden lähteenä, joka voi muuttaa maailman”, yliopisto yhdessä tiedekunnan henkilökunnan ja hallintohenkilöiden kanssa jatkaa ponnistelujaan seuraavan sukupolven erinomaisten taiteilijoiden vaalimiseksi, japanilaisen taiteen ja kulttuurin voiman edistämiseksi ja taiteen maailmanlaajuista kehittämistä tiiviissä yhteistyössä asiaankuuluvien järjestöjen, kuten Japanin opetus-, kulttuuri-, urheilu-, tiede- ja teknologiaministeriön sekä kulttuuriviraston kanssa, jolloin yliopisto voi maksimoida kykynsä ja arvonsa.

    • Nisshin, Japani

    Nykypäivän globalisoituvassa yhteiskunnassa, jossa elää samanaikaisesti useita kieliä ja kulttuureja, tärkeänä pidetään paitsi englantia globaalina kielenä myös muita kieliä. Aivan kuten kielet, asenne useiden kulttuurien hyväksymiseksi nähdään myös välttämättömänä. Tämän sosiaalisen taustan valossa ulkomaisten oppilaitosten akateeminen lähestymistapa tutkii maailman kieliä ja kulttuuria. Opiskelijat osallistuvat akateemiseen oppimiseen niiden kielten, kirjallisuuden, kulttuurien, yhteiskuntien ja muiden kielialueen ominaisuuksien suhteen, joilla he ovat tärkeimpiä, ja syventyvät eri kulttuuritaustojen ihmisten ajattelutapoihin ja käyttäytymiseen. Pääkielensä lisäksi he oppivat myös useita kieliä saadakseen monipuolisen näkökulman ja tullakseen maailmanlaajuisiksi henkilöresursseiksi, joilla on erinomainen kielitaito ja ihmissuhdetaidot.

    • Kobe, Japani

    Le Cordon Bleu on auttanut intohimoisia opiskelijoita noudattamaan kulinaarisia unelmiaan viimeisten 125 vuoden aikana. Opiskelijoita tulee Le Cordon Bleulle kaikilta elämänaloilta. He ovat aloittelijoita, jotka ovat innostuneita kulinaarisista taiteista, mutta ovat täysin kokemattomia. he ovat pitkälle yhdellä urapolulla ja valmiita seuraavaan; he ovat vakiintuneita ammattilaisia, jotka haluavat parantaa itseään. Le Cordon Bleun opiskelijat tulevat perimmäisestä tavoitteestaan riippumatta - johtamaan ravintolaa tai ateriapalvelualan yritystä, hotelli- tai vähittäiskaupan johtoa, journalismia, konsultointia, ruoan muotoilua - tulemaan kulinaariseen koulutukseen, jonka avulla he voivat menestyä.

    • Shibuya City, Japani

    United Nations University (UNU) on maailmanlaajuinen ajatushautomo ja jatko -opetusorganisaatio, jonka pääkonttori sijaitsee Japanissa. YK: n yliopiston tehtävänä on edistää tutkimustyön ja koulutuksen avulla pyrkimyksiä ratkaista pakottavat maailmanlaajuiset ongelmat, jotka liittyvät ihmisten selviytymiseen, kehitykseen ja hyvinvointiin ja jotka ovat YK: n, sen kansojen ja jäsenvaltioiden huolenaiheita. Suorittaessaan tätä tehtävää YK: n yliopisto tekee yhteistyötä YK: n jäsenvaltioiden johtavien yliopistojen ja tutkimuslaitosten kanssa ja toimii siltana kansainvälisen akateemisen yhteisön ja Yhdistyneiden kansakuntien järjestelmän välillä.

    • Chiyoda, Japani

    Uuden koronavirusinfektion maailmanlaajuinen leviäminen pakottaa muutokset yliopistokoulutuksen tapaan. Erityisesti todellisten ulkomaisten vaihtojen rajoittaminen oli tuska Sophia University , mutta me tukimme paitsi kansainvälisiä opiskelijoita Japanissa myös ulkomailla, keskittyen merentakaisiin tukikohtiimme. Erityisesti Bangkokissa sijaitseva ASEAN Hub Center, joka perusti liikeyrityksen tavoitteenaan elvyttää koulutustoimintoja viime vuodesta, pyrkii jatkamaan toimintaansa ottamalla käyttöön täydellisiä verkkokursseja. Suurin muutos koronan aiheuttaman katastrofin vuoksi on nopea edistyminen verkkokäytössä yliopistoissa ympäri maailmaa. Tämän seurauksena voimme odottaa ennennäkemätöntä tutkimusvaihtoa, kuten kutsua etäopettajia, jotka tekevät huippututkimusta merentakaisissa yliopistoissa. Yliopistomme pyrkii myös luomaan tällaisen mahdollisuuden järjestelmäksi.

    • Toshima City, Japani

    Rikkyo University alkoi St. Paul's Schoolilla. Piispankirkon lähetyssaarnaaja piispa Channing Moore Williams perusti sen yksityiseksi kouluksi, joka opetti kristillisiä raamatuntutkisteluja ja englantia. Tuolloin Japani ryntäsi kiinni länsimaiden kehittyneisiin maihin, ja myös koulutusalalla oli voimakas utilitaristinen taipumus. Tieto ja tekniikka pidettiin usein materiaalisen vaurauden ja itsensä kehittämisen välineinä. Rikkyo oli ajan trendiä vastaan ja mallinnut perinteisten länsimaisten taideopistojen jälkeen, ja se on kehittynyt menestyksekkäästi tähän päivään asti.