Lue virallinen kuvaus

Viestintäakatemia on kolmenkymmenen vuoden ajan harjoittanut markkinoinnin , viestinnän ja mainonnan ammattilaisia jatko-opinnoissaan ja jatko- opinnoissaan .

Työpaikka, jossa päivittäin opiskelijat ovat liittyneet Communication Professionals .

Koulutuksen ja kokemuksen paikka, joka on tähän päivään asti valmistanut ja asettanut työn maailmaan yli 4 000 oppilaan ammattilaisten yläpuolella .

Yrityksille tarkoitettuja hankkeita koskeva laboratorio .

Koulu, joka konkreettisesti valmistaa kaikkia kommunikaation luovia ja strategisia ammatteja .

historia

Accademia di Comunicazione syntyi Milanossa 7. marraskuuta 1988 tavoitteena luoda koulutus-, tutkimus- ja innovaatioprojekti houkuttelevan ja visuaalisen viestinnän alalla (markkinointi, mainonta, suhdetoiminta, graafinen suunnittelu ja kaikki näihin alueisiin liittyvät tekniikat ammattikäyttöön).

Akatemiasta tulee säätiö 9. toukokuuta 2008 .

Accademia di Comunicazione säätiöllä levittää eettisiä arvoja rakentavan viestinnän kulttuuria, edistää ja toteuttaa koulutusta taiteen ja viestinnän alalla, lisää ja tukee alan toimijoita ja tutkijoita.

Fondazione Accademia di Comunicazione on hyväksynyt asetuksen 231/01 6 §: n mukaisen eettisen käytännesäännön, jossa määritellään tunnustettujen, hyväksyttyjen ja jakautuneiden arvojen joukko.

Koulutusprojekti perustuu "bottegan" käsitteeseen, joka on "bottega" paikka, jossa suurin osa nykyisestä ammatillisesta maailmasta on kasvanut - historiallisista isistä / äideistä viimeiseen sukupolveen asti.

Viestinnän ammatit (strateginen, luova) syntyivät itse asiassa alalla, muuttuivat ajan mittaan vastauksena markkinoiden, yritysten ja organisaatioiden muutoksiin, yhteiskunnallisiin arvoihin ja kuluttajien tarpeisiin.

Työpajaketjun menetelmällä saavutetaan hyvä perus ammatillinen kulttuuri, henkinen muoto, joka on erityisesti tarkoitettu viestintään ja kykyyn tehdä, hankkimaan todellista ammattitaitoa.

Opiskelijoiden suorittamat teokset, jotka Accademia-opiskelijat toteuttavat kurssin aikana, koostuvat viestintäprojekteista, markkinointistrategioista, mainoskampanjoista, graafisista projekteista, verkkosivuista julkisyhteisöille, yhdistyksille ja voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja yrityksille. Akatemian professoreista.

Kurssin päätyttyä Accademia järjestää jokaiselle opiskelijalle harjoittelupaikan yrityksen tai viraston toimesta , jonka aikana kurssin aikana alkanut käytännön kokemus päättyy: opiskelijat voivat nyt aloittaa uransa.

Työntekijöiden prosenttiosuus oli 100% .

Akatemian ja viestintämarkkinoiden välinen voimakas vaihto ja jatkuva yhteistyö mahdollistaa sen, että opiskelijat löytävät sopivan työn työn maailmaan.

Lisäksi Akatemian entiset opiskelijat ovat luoneet yhdistyksen, joka on jatkuva viittaus uusille jäsenille. Vuosittain yhteistyökumppanit tarjoavat harjoittelupaikkoja ja työmahdollisuuksia uusille tutkinnon suorittaneille.

Fondazione Accademia di Comunicazione on akkreditoitu ammatillisen täydennyskoulutuskeskus, 6.8.2007 annetun alueellisen lain nojalla. 19.

Kurssit antavat ammatillisen soveltuvuuden todistavan todistuksen EU-direktiivien ja määräysten mukaisesti.

Ohjelmien opetuskielet:
  • Italialainen

Tämä koulu tarjoaa myös:


Accademia di Comunicazione

Kahden vuoden post-diplomi-insinööri markkinointi- ja yritysviestinnässä esittelee tänään täysin uuden järjestelmän, joka vastaa tehokkaasti viestintämarkkinoiden kysyntä ... [+]

Kahden vuoden post-diplomi-insinööri markkinointi- ja yritysviestinnässä esittelee tänään täysin uuden järjestelmän, joka vastaa tehokkaasti viestintämarkkinoiden kysyntään, jossa digitaalinen ala on dynaamisin ja vaatii ammattitaitoisia resursseja, joilla on vankka perustieto ja erityiset tekniset taidot.

Yritysten tarve saada ammattilaisia, jotka osaavat vastata digitalisoitumisen ja globalisaation haasteisiin, edellyttää koulutustarjousta, joka nopeuttaa mahdollisimman paljon nuorten työelämään pääsyä vankalla teknisellä osaamisella ja jolla on strateginen visio ja kyky hyödyntää monien digitaalisten kanavien, joiden kautta kuluttajat vuorovaikuttavat, yhä useammin yhdistettyinä, luoda yhteyksiä, joiden avulla kuluttaja voi lähestyä ja hallita yrityksen / organisaation, johon he työskentelevät, mainetta, yhteisymmärrystä ja menestystä.... [-]

Italia Milan
Lokakuu 2019
Italialainen
Full-time
2 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Accademia di Comunicazione

Kun työskentelemme sanojen kanssa, meillä on tilaisuus tutustua maailmaan instrumentilla todellisuuden ja imaginaarin välisillä rajoilla. Kun unelmoimme, kuinka monta ulo ... [+]

Kun työskentelemme sanojen kanssa, meillä on tilaisuus tutustua maailmaan instrumentilla todellisuuden ja imaginaarin välisillä rajoilla. Kun unelmoimme, kuinka monta ulottuvuutta me tunkeudumme? Me herätämme muistoja, näemme kuvia. Mistä he tulevat? Työskentely mainonnan maailmassa merkitsee sitä, että ihmiset voivat uneksia, tehdä ihmisistä haluavan lentää muihin paikkoihin, muihin maailmoihin ja muihin ulottuvuuksiin. Jos Ariosto ei olisi kuvitellut menevänsä kuuhun, miehet haluavat mennä sinne? Se on runoilija, joka ensin kuvittelee unelmaa, jonka maailma voi rakastua. Jokainen on aina ihastanut kuun, mutta Ariosto puhuu ensin menemästä kuuhun ja esittelee ajatuksen mahdollisuudesta päästä sinne. Jos hän ei olisi kertonut ratsastajalle, joka tekee tämän upean matkan, kukaan ei olisi halunnut tehdä tätä tehtävää, eikä kenties olisi koskaan tullut kuuhun. Tässä runoilija luo halun kohteen, ihmiskunnan ihme. Mikä ilmeisesti on toteutumaton, mahdoton, epäoikeudenmukainen, yhtäkkiä tulee todellisuutta. Tiukasti biologisissa termeissä kuka meistä on luotu lentämään? Icaruksesta lähtien kukaan ei syntynyt, joka pystyi lentämään. Mutta onko ihmiskunta lentää vai ei? Ihmiskunta lentää ja miten se lentää! Ja se menee myös kuuhun! Tieteessä tapahtuvat edistysaskeleet ovat usein peräisin unesta ja pyrkimyksestä saavuttaa se. Mainostukselle kirjoittaminen eli copywriter on useimmille ihmisille tuntematon ammatti. Jo sinäkin lukiosta, jos rakastat kirjoittaa sellaisella luovalla työnjaksolla, joka saa meidät käyttämään sanoja ja metaforia tavalliseen tapaan, sinut johdetaan kohti kirjainten tiedekuntaa tietämättä, että on olemassa muita mahdollisuuksia, ne, jotka eivät kuulu tunnettujen ammattien vakiintuneissa paradigmeissa, maailmassa, jossa sana on muulla merkityksellä, jossa metaforilla on valta tehdä meistä unta ja kommunikoida. Hyvin omaksuttava polku molempien ponnistusten tuntumaa ja pyrkimystä päästä eroon kaikista järkevistä ylärakenteista ja paljastaa mahdollisuuden... [-]

Italia Milan
Lokakuu 2019
Italialainen
Full-time
2 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Accademia di Comunicazione

Accademia di Comunicazione kolmivuotinen taidetoimikunta, joka on yksi Italian kannustavasta viestinnästä, perustettiin vuonna 1988 yhdessä Akatemian kanssa. Tavoitteena ... [+]

Accademia di Comunicazione kolmivuotinen taidetoimikunta, joka on yksi Italian kannustavasta viestinnästä, perustettiin vuonna 1988 yhdessä Akatemian kanssa. Tavoitteena oli kouluttaa kuvamainonnan asiantuntijoita. Itse asiassa taidegrafiikan tehtävänä on kommunikoida valitsemalla ihanteellinen kuva ja hänen käytettävissä olevat erilaiset toteutusmenetelmät. Tätä varten koulutuksen tarkoituksena on välittää kaikki välineet, jotka ovat välttämättömiä kiinteän kuvan, sekä staattisen että dynaamisen kulttuurin, tuottamiseksi ja kykyyn manipuloida heidän mielikuvituksellista ja symbolista arvoaan. Lisäksi opiskelijoiden on hankittava voimakas kyky synteesiin ja visuaaliseen keksintöön, jotta mainostuslupaus käännetään alkuperäisessä ja johdonmukaisessa muodossa kirjoittajan kirjoittaman osan kanssa, jonka kanssa hän työskentelee.... [-]

Italia Milan
Lokakuu 2019
Italialainen
Full-time
3 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Accademia di Comunicazione

Accademia di Comunicazione graafisen suunnittelun kolmivuotinen diplomi-insinööri, joka on ensimmäinen visuaalisen viestinnän alalla Italiassa, on nykyään pitkät perintee ... [+]

Accademia di Comunicazione kolmivuotinen graafinen suunnittelu kurssi, joka on yksi ensimmäisistä visuaalisen viestinnän alalta Italiassa, on nykyään pitkät perinteet ja näyttelytila ​​arvostetuille kansallisille ja kansainvälisille palkinnoille, jotka opiskelijoille on myönnetty heidän hankkeilleen. Lisäksi kurssilla on myös ansio koulutuksen ansiosta, että useat graafisen suunnittelijan sukupolvet ovat välittömästi arvostaneet valmistelunsa laatua ja kokemusta. Monet ovat nykyään omien ammattitutkimusstudioidensa omistajia, ja jotkut ovat onnistuneet sijoittautumaan ulkomaille.

Itse asiassa kurssilla pyritään lähes yksinomaan hankkimaan runsaasti käytännön kokemuksia, joiden avulla osanottajat voivat luoda muun muassa lopullisen esitysportfolion. Työmarkkinoiden tarjoamat mahdollisuudet, jotka työskentelevät sekä freelance-ammattilaisina että virastojen tai tutkimusten yhteistyökumppaneina, täytyy tarttua tehokkaimmin. Tässä mielessä hyvän salkun esittely on ensimmäinen askel kohti ammattitaitoista täyttä tyydytystä. Tätä varten kurssille on tyypillistä käytännöllisten harjoitusten huomattava läsnäolo, joita tuetaan klassisemmalla opetusmetodologialla, mikä vastaa "bottegan" filosofiaa työkaluna nopeaan ammatilliseen kasvuun, tehokas ja rikas alan kokemuksia.... [-]

Italia Milan
Lokakuu 2019
Italialainen
Full-time
3 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Osoite
Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Italia