Accademia di Comunicazione

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Viestintäakatemia on kolmenkymmenen vuoden ajan harjoittanut markkinoinnin , viestinnän ja mainonnan ammattilaisia jatko-opinnoissaan ja jatko- opinnoissaan .

Työpaikka, jossa päivittäin opiskelijat ovat liittyneet Communication Professionals .

Koulutuksen ja kokemuksen paikka, joka on tähän päivään asti valmistanut ja asettanut työn maailmaan yli 4 000 oppilaan ammattilaisten yläpuolella .

Yrityksille tarkoitettuja hankkeita koskeva laboratorio .

Koulu, joka konkreettisesti valmistaa kaikkia kommunikaation luovia ja strategisia ammatteja .

historia

Accademia di Comunicazione syntyi Milanossa 7. marraskuuta 1988 tavoitteena luoda koulutus-, tutkimus- ja innovaatioprojekti houkuttelevan ja visuaalisen viestinnän alalla (markkinointi, mainonta, suhdetoiminta, graafinen suunnittelu ja kaikki näihin alueisiin liittyvät tekniikat ammattikäyttöön).

Akatemiasta tulee säätiö 9. toukokuuta 2008 .

Accademia di Comunicazione säätiöllä levittää eettisiä arvoja rakentavan viestinnän kulttuuria, edistää ja toteuttaa koulutusta taiteen ja viestinnän alalla, lisää ja tukee alan toimijoita ja tutkijoita.

Fondazione Accademia di Comunicazione on hyväksynyt asetuksen 231/01 6 §: n mukaisen eettisen käytännesäännön, jossa määritellään tunnustettujen, hyväksyttyjen ja jakautuneiden arvojen joukko.

Koulutusprojekti perustuu "bottegan" käsitteeseen, joka on "bottega" paikka, jossa suurin osa nykyisestä ammatillisesta maailmasta on kasvanut - historiallisista isistä / äideistä viimeiseen sukupolveen asti.

Viestinnän ammatit (strateginen, luova) syntyivät itse asiassa alalla, muuttuivat ajan mittaan vastauksena markkinoiden, yritysten ja organisaatioiden muutoksiin, yhteiskunnallisiin arvoihin ja kuluttajien tarpeisiin.

Työpajaketjun menetelmällä saavutetaan hyvä perus ammatillinen kulttuuri, henkinen muoto, joka on erityisesti tarkoitettu viestintään ja kykyyn tehdä, hankkimaan todellista ammattitaitoa.

Opiskelijoiden suorittamat teokset, jotka Accademia-opiskelijat toteuttavat kurssin aikana, koostuvat viestintäprojekteista, markkinointistrategioista, mainoskampanjoista, graafisista projekteista, verkkosivuista julkisyhteisöille, yhdistyksille ja voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja yrityksille. Akatemian professoreista.

Kurssin päätyttyä Accademia järjestää jokaiselle opiskelijalle harjoittelupaikan yrityksen tai viraston toimesta , jonka aikana kurssin aikana alkanut käytännön kokemus päättyy: opiskelijat voivat nyt aloittaa uransa.

Työntekijöiden prosenttiosuus oli 100% .

Akatemian ja viestintämarkkinoiden välinen voimakas vaihto ja jatkuva yhteistyö mahdollistaa sen, että opiskelijat löytävät sopivan työn työn maailmaan.

Lisäksi Akatemian entiset opiskelijat ovat luoneet yhdistyksen, joka on jatkuva viittaus uusille jäsenille. Vuosittain yhteistyökumppanit tarjoavat harjoittelupaikkoja ja työmahdollisuuksia uusille tutkinnon suorittaneille.

Fondazione Accademia di Comunicazione on akkreditoitu ammatillisen täydennyskoulutuskeskus, 6.8.2007 annetun alueellisen lain nojalla. 19.

Kurssit antavat ammatillisen soveltuvuuden todistavan todistuksen EU-direktiivien ja määräysten mukaisesti.

Sijainnit

Milano

Osoite
Via Savona,112/A
20144 Milano, Lombardia, Italia