Keystone logo
Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Johdanto

Trinity College Dublin käynnistää kunnianhimoisen hankkeen laajentaakseen koulutus- ja tutkimustoimintaa kolmessa koulussaan: Schools of Engineering, Natural Sciences ja Computer Science & Statistics. Ymmärtääkseen ihmiskunnan merkityksen kestävän teknologisen kehityksen haasteeseen vastaamisessa, kolmen koulun laajentaminen toteutetaan yhtenä strategisena toimintona "tekniikan, ympäristön ja kehittyvien tekniikoiden" tai E3:n alueella.

E3-visio mahdollistaa:

  • Tarkoitukseen rakennetun, monialaisen valimon luominen tutkimuksen ja opetuksen innovaatioiden toteuttamiseksi insinööritieteiden, luonnontieteiden ja tietojenkäsittelytieteen ja tilastojen korkeakouluissa.
  • Tulevaisuuden varma koulutus uusille tutkinnon suorittaneille, joiden avulla yhteiskunta voi elää tällä planeetalla kestävällä ja oikeudenmukaisella tavalla.
  • Näiden laajennettujen koulujen infrastruktuuri- ja henkilöstötarpeiden tukena varmistetaan, että niiden tuotokset ovat maailman johtavia.
  • STEM-opiskelijoiden määrä kasvaa Trinityssä yli kolmanneksella 10 vuoden aikana.

E3: lla Trinity edistää näkemystä yhteiskunnasta, jossa teknologisen innovaation ja luonnonpääoman välinen riippuvuus kasvaa maailman johtavalla tutkimuksella, koulutuksella ja yrittäjyydellä.

E3 sijoittaa Irlannin eturintamaan tieteen, tekniikan, tekniikan ja matematiikan tutkimusalueilla (STEM-tieteenalat), jotka ovat ratkaisevan tärkeitä tulevan taloudellisen kilpailukyvyn kannalta. Se kouluttaa insinöörejä ja tutkijoita työllistymiseen nykyisillä ja uusilla teknologia-aloilla, antaa heille taidot ja ominaisuudet johtamaan uusien yritysten perustamisessa ja asettaa Irlannin johtavaan rooliin STEM-tieteenalojen tutkinnon suorittaneiden osalta.

Tehtävä

E3 pyrkii kehittämään tietoa, tekniikkaa ja kykyä suunnitella ja muokata aktiivisesti maapallon luonnonvaroja integroimalla ainutlaatuisesti tekniikan, luonnontieteiden ja tietojenkäsittelytieteet.

Näkemys

Vahvistetaan teknologisen innovaation ja luonnonvarojen välistä keskinäistä riippuvuutta maailman johtavan tutkimuksen, koulutuksen ja yrittäjyyden avulla.

arvot

Ennakointi, innovaatio, monialainen, globaali vastuu ja huippuosaaminen

koulutus

Trinity College on yksi maailman johtavista yliopistoista seurauksena pitkästä historiastaan opetuksen ja tutkimuksen huippuosaamisen tavoittelussa. Se jatkaa perinteisten vahvuuksiensa rakentamista ja mukautuu jatkuvasti muuttuvaan ympäristöön. Kun ymmärryksemme kasvaa, tiedämme paremmin vaikutukset, sekä positiiviset että kielteiset, joita elämäntavallamme on ympäröivään maailmaan. Terveyden, automaation, tekoälyn, ilmastonmuutoksen, energian, veden ja ruoan haasteet ovat luonnostaan globaaleja, monialaisia ja monimutkaisia. Asiantuntijoiden rooli näiden alueiden kehityksen ymmärtämisessä ja muokkaamisessa tulee yhä tärkeämmäksi. Ihmiskunta tarvitsee kuitenkin yhä enemmän asiantuntijoita, jotka voivat kontekstualisoida tietonsa laajemmissa piireissä ja jotka voivat työskennellä tehokkaasti ja vaikuttavasti muiden tieteenalojen asiantuntijoiden kanssa.

Uudessa Martin Naughtonissa E3 Learning Foundry E3 -opiskelijat oppivat maailmanluokan fyysisessä ja henkisessä ympäristössä, jossa heillä on valtuudet tulla oman oppimis- ja oppimisympäristönsä huoltajiksi. Aikaisimmista päivistä valmistumiseen asti E3-opiskelijat hyödyntävät Trinity Collegen kokemusta ja vahvuutta opetuksen ja tutkimuksen huippuyksikkönä. Niiden kehittäminen on kansainvälisesti vertailukohde tieteellisen ja teknologisen koulutuksen parhaiden käytäntöjen kannalta. Yhteistyöllä ja kumppanuudella on keskeinen merkitys pedagogisessa lähestymistavassa. Opiskelijat työskentelevät muiden tieteenalojen opiskelijoiden, akateemisen, teknisen ja tutkimushenkilöstön sekä teollisuuden ja ulkopuolisten virastojen kanssa. Näitä vuorovaikutuksia helpotetaan projektityön ja harjoittelujaksojen avulla. E3-tutkimusoperaation haastekeskeisyyttä heijastaa E3-koulutuskokemus. Opiskelijoiden oppiminen, erityisesti projektipohjainen oppiminen, otetaan huomioon tutkimuksessa käsitellyissä yhteiskunnallisissa haasteissa. Opiskelijoille tarjotaan mahdollisuuksia harjoittaa monialaista työtä - ydinopetuksessa, valinnaisissa ja yhteisopetussuunnitelmissa, jota tukevat ja tukevat tutkijat eri kouluissa. Heille annetaan valtuudet ja apua kehitettäessä valitsemaansa tieteenalaan liittyvää syvällistä teknistä tietämystä sekä laaja-alaisten ongelmien - viestintä, (poikkitieteellinen) ryhmätyö ja johtajuus - ratkaisemiseen tarvittavia poikkitaitoja. E3-opiskelijat ovat intohimoisia, motivoituneita ja uteliaita ja odottavat haastavansa ja haastavansa oppimiskokemuksistaan.

E3-tutkinnon suorittaneet kaikilla sen aloilla jakavat kokemuksen oppimisesta ja työskentelystä monialaisessa ympäristössä, maailman johtavien asiantuntijoiden kouluttamasta erikoistumisalasta ja hyötyivät luokkansa parhaasta pedagogiikasta. E3-tutkinnon suorittaneista tulee joustavia, sopeutuvia ja luovia henkilöitä, jotka tuovat syvällistä kurinpidollista tietoa ja ongelmanratkaisuosaamista kaikkiin heihin kohdistuviin ongelmiin. Alkuperäiskansat ja monikansalliset yritykset Irlannissa ovat erittäin kiinnostuneita heistä, ja heillä on valmiudet ja valmiudet työskennellä kansainvälisessä ympäristössä, jos se on heidän valitsemansa reitti.

E3-tutkinnon suorittaneet:

  • Heillä on vahva tekninen pätevyys valitsemassaan kurinalaisuudessa
  • Ole mukava ja kokenut työskentelemällä tiimeissä, myös muiden tieteenalojen asiantuntijoiden kanssa, määrittelemättömissä ja monialaisissa haasteissa
  • Ole taitava kommunikaattori useilla alustoilla ja erilaisille yleisöille
  • On kyky ajatella useita yksityiskohtia ja abstraktiota
  • Ole mukava sekä käytännön että teoreettisissa yhteyksissä
  • Pystyy tekemään tietoon perustuvia ja eettisiä päätöksiä, joissa tasapainotetaan tekniset, sosiaaliset ja ympäristölliset näkökohdat
  • Pystyä kohtaamaan oman tietonsa rajoitukset ja puuttumaan näihin rajoituksiin yhteistyön ja elinikäisen oppimisen avulla

Sijainnit

  • Dublin

    E3 Trinity College Dublin Dublin 2 Ireland, , Dublin

Kysymyksiä