Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Tervetuloa Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Kansallisesti akkreditoitujen kurssien avulla oppijoilla on mahdollisuus kehittää käytännön, ammatillisia, luovia ja kaupallisia taitoja. Pyrimme tuottamaan suunnittelutyön kaliiperi, joka pystyy toimimaan tehokkaasti muotiteollisuudessa.
Pyrimme tarjoamaan yksilöille taitoja ja käytännön kokemusta, joita he tarvitsevat käsittelemään koko luomistyön prosessia - käsitteestä kuluttajaan. Yksilöllinen huomio yksittäisille opiskelijoille varmistaa kasvun ja omaperäisyyden. Pyrimme tuottamaan heijastavia suunnittelutyöntekijöitä, jotka ovat valmiita pääsemään muotiteollisuuteen mahdollisimman asiantuntevalla ja luottamuksella.

Toimintaperiaatteemme

Pyrimme tarjoamaan yksilöille taitoja ja käytännön kokemusta, joita he tarvitsevat käsittelemään koko luomistyön prosessia - käsitteestä kuluttajaan. Yksilöllinen huomio yksittäisille opiskelijoille varmistaa kasvun ja omaperäisyyden. Pyrimme tuottamaan heijastavia suunnittelutyöntekijöitä, jotka ovat valmiita pääsemään muotiteollisuuteen mahdollisimman asiantuntevalla ja luottamuksella.

Tavoitteet ja visio

Tavoitteenamme on valmentaa oppijoita koulutuksen ja osaamisen kehittämisen kautta, jolloin he voivat tulla taloudellisesti riippumattomiksi ja siirtää taitokseensä muille. Laitoksen perustaja Elizabeth tunnusti, että muotiteollisuudelle tarvitaan koulutettuja ja hyvin koulutettuja yksilöitä ylläpitämään muotialan korkeita vaatimuksia sekä paikallisesti että kansainvälisesti. Akateemikko perustettiin vuonna 1996 tämän tarpeen korjaamiseksi. Elizabeth on intohimoinen oppilaiden oppimisesta ja sen varmistamisesta, että heillä on tarvittavat taidot lisätäkseen arvoa paikalliselle teollisuudelle ja tehdä myös merkin kansainvälisesti. Lisäksi akatemia tunnustaa ja edistää akateemisten osaamisten merkitystä, mikä voi antaa vahvemman äänen muotisuunnittelijoille muiden ammattilaisten keskuudessa.

Kansallinen akkreditointi

  • Korkeakouluopetuksen (DHET)
  • Korkeakouluopetuksen neuvosto (CHE)
  • Etelä-Afrikan pätevyysviranomainen (SAQA)

Konseptista kuluttajaan

Tehtävä, visio ja tavoitteet on kauniisti tiivistetty lauseessa: käsitteestä kuluttajaan. Huolellisen harkinnan jälkeen akatemian perustajat ja johtajat hyväksyivät tehtävänkuvauksen, joka tukee oppimisohjelman suunnittelua ja kehittämistä. Asianmukaiset resurssit ¬ (henkinen, lukutaito, taloudellinen ja ammatillinen tuki yhdessä hyvin suunnitellun institutionaalisen infrastruktuurin kanssa) on otettu käyttöön kurssimme menestyksekkääseen suorittamiseen. Sisäisellä ja ulkoisella laadunvarmistuksella pystymme arvioimaan ja tarkastelemaan toimielimen tehtävää ja tavoitteita säännöllisesti.

Jatkuvan oppimisen käsite on olennainen osa tehtävänkuvausta. Tavoitteenamme on, että tutkinnon suorittajat voivat työskennellä jatkuvasti muuttuvassa paikallisessa ja kansainvälisessä muotiteollisuudessa havainnoinnin, löytämisen, jatkuvan oppimisen, itsearvioinnin ja itsetarkoituksen kautta. Kehittämällä näitä taitoja valmistuneet voivat toivoa pystyvän käsittelemään omia huippuluokan muotoilunsa ja toimittamaan ne teollisuudelle ja kuluttajille.

Laitos pyrkii lisäksi tuottamaan suunnittelija kaliiperi, joka on valmis menemään muotiteollisuuteen, jolla on taitoa ja luottamusta aiheeseen. Tarjoamalla oppijoille mahdollisuuden kehittää käytännön, ammatillisia, luovia ja kaupallisia taitoja, ohjelma toivoo tuottavan tutkinnon suorittaneita, jotka pystyvät työskentelemään tehokkaasti alalla ja menestyvät tulevaisuuden muotisuunnittelijoina.

Opetus- ja oppimisstrategiat

90-luvun puolivälistä alkaen Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design Elizabeth Galloway Academy Of Fashion on harjoittanut yksilöitä, jotka haluavat päästä muotiteollisuuteen tai tulla muotisuunnittelijoiksi. Käytännön kokemus on tärkeä osa ohjelmiamme, koska se takaa opiskelijoille tietotaidon *. Lisäksi teoreettisen heijastuksen korostaminen luo oivalluksia ja ymmärrystä, jonka avulla ohjaajat voivat mukauttaa opetusstrategiaansa vastaavasti.

Viime aikoina laitos on alkanut keskittyä oppijoiden itseluottamuksen kehittämiseen, jotta he pystyvät selviytymään vaativasta ja nopeasta vauhdikkaasta muotiteollisuudesta. Tämän uuden toimintatavan tukemiseksi olemme tuoneet lisäresursseja - kuten kirjastoa, jolla on internetyhteys ja Worth Global Style Networkin (WGSN) käyttö sekä kokopäiväinen kirjastonhoitaja, joka tarjoaa tutkimustukea. Samanaikaisesti henkilökunta on kasvanut ja nykyisiä työntekijöitä on kannustettu jatkamaan opintojaan.

Opetus- ja oppimisstrategiamme perustana on ajatus siitä, että opetuksen ja oppimisen tulisi olla vastavuoroisia. Opettajien tavoitteena on tarjota oppimista ja opetusta, joka on olennaista ja heuristinen. Oppiaineille opetetaan käytännön taitoa, sitten heitä ohjataan miksi, miten, milloin ja mihin sitä sovelletaan. Oppijat ovat kyseenalaistaneet lyhyen tehtävän tai kysymyksen avulla tietyn lopputuloksen saavuttamiseksi. Heidän on sitten täytettävä haaste itseohjautumisen, etsinnän ja neuvonnan avulla. Tehtävät on suunniteltu edistämään luovaan oppimiseen, kannustavien taitojen edistämiseen ja tietoisten ja asiaankuuluvien valintojen tukemiseen. Tulosten arviointi arvioinnin ja itsekartoituksen avulla auttaa alan yleistä valmistelua.

Teollisuuden kokemuksella on tärkeä rooli sen varmistamisessa, että koulutusta ei tapahdu tyhjiössä. Teoreettinen, käytännöllinen osa ja kokemukselliset komponentit ovat yhtä tärkeitä rooleja opetus- ja oppimisstrategiassamme.

* Ginns et al. (Kuten Nortonissa vuodelta 2009) kertoo, että käytännön kokemus on tärkeä osa oppimista ja opetusta, mutta se ei ole riittävä, koska se johtaa vain ensimmäisen (ja alkeellisimmalle) tasolle Blooms-taksonomian oppimisen - . Winkler (kuten mainittu Nortonissa, 2009) on samaa mieltä Ginns et al: n kanssa (kuten on mainittu Nortonissa, 2009), kun hän kertoo teoreettisen pohdinnan merkityksestä näkemyksen ja ymmärryksen luomisessa, mikä mahdollistaa ohjaajien erilaisten käsitteellisten yhteyksien opetuksessa oppimisstrategioita ja opiskelijoita integroimaan osaamista. Myös Oblinger ja Rush (1997) pitävät sitä tärkeänä, koska he raportoivat, että yhteiskunnan ja talouksien muuttuessa on tärkeää varmistaa, että korkeakoulu pyrkii vastaamaan näihin uusiin tarpeisiin ja haasteisiin.

Sijainnit

Kapkaupunki

Osoite
26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Kapkaupunki, Länsi-Kap, Etelä-Afrikka