Culinary Institute of Barcelona

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Barcelonan a- keittiömestari on suunniteltu niin, että sinulla on ainutlaatuinen ja ainutlaatuinen kokemus, joka perustuu monikulttuurisuuteen, luovuuteeseen ja innovointiin.

Koulun tavoitteena on opettaa ihmisiä rakentamaan omaa tulevaisuuttaan.

Instituutti, joka on suunniteltu muuttamaan ruokaa

Tämä on ajatus, jonka mukaan kolme opettajaa Barcelonassa alkoivat suunnitella nykyään Culinary Institute of Barcelona , joka on koulutusprojekti, joka kouluttaa ammattilaisia, jotka johtavat 2000-luvun keittiöitä ja ravintoloita.

Eri koulutus ammattilaisille, jotka eivät halua olla samat

Olemme tietoisia siitä, että elämme maailmassa, jolle on tyypillistä jatkuva paradigmansiirto, maailma, joka vaatii uudenlaista ammattilaista, joka voi tarjota arvokkaita ratkaisuja ja jossa teknologia, luovuus ja innovaatio ovat avainasemassa. Tästä syystä olemme sopeuttaneet digitaalisen tekniikan Mekkaan Piilaaksossa käytetyn opetusmallin kansainväliseen gastronomiaan. Tämä tekee meistä erilaisen.

Näkemys

Olemme syntyneet muutoksesta ja pysymme muuttumattomina. Muutos on synonyymi evoluutiolle. Koulutuksen on myös toimittava: kasvaa ja kehittyä.

Vuosien ajan yhteiskunta pyrkii olemaan pakkomielteinen tietämyksen yliarvostuksesta. Se vaatii turhautumista paineita nuorten opiskelussa paitsi kasvattaa heidän arvojaan, taitojaan ja asenteitaan. Ja tämä on suuri virhe.

Perinteisissä oppilaitoksissa opiskelijat eivät ole arvokkaita siitä, mistä he todella ovat hyviä, vaan mitä heidän odotetaan tietävän. Taidot, kuten mielikuvitus, luovuus, kaunopuheisuus ja jopa tiedustelu, rangaistaan. He eivät ole motivoituneita eikä koulutettuja olemaan innovaatioita, mutta heitä koulutetaan menneisyydestä menneisyyteen ajattelematta tulevaisuutta.

CIB: ssä opimme parantamaan, kyseenalaistamaan, kuvittelemaan, etsimään ja löytämään uusia mahdollisuuksia älyllämme käyttäen, mikä ei ole aivan järkevää mutta täysin emotionaalista.

Opimme tekemään asioita enemmän kuin tietää asioita. Opimme rakastamaan ja selviytymään, eikä hyväksyä vakiintunutta. Koska tiedämme, että se, mikä on todistettu, on pitkäaikainen ja usein jopa virheellinen.

Olemme pakkomielteitä opetusmenettelyissämme, jotta nuoret voisivat voittaa muutoksen skenaariot, tehdä heistä omat ja osaavat sopeutua uusiin olosuhteisiin täysin luonnollisella tavalla. Yritämme opettaa asettamaan, jatkamaan ja saavuttamaan tavoitteita, älä pelkää virheiden tekemistä. Koska vain ne, jotka ovat halukkaita tekemään virheitä, pystyvät tekemään todella hienoja asioita.

Siksi luotiin CIB. Tehdä se.

Koulutusmalli

Me pohjaamme menetelmämme 6 akseliin, jotka mahdollistavat johtajien muodostumisen, jotka pystyvät vastaamaan 2000-luvun haasteisiin.

Haasteisiin perustuva oppiminen

Koulutusmalli, joka:

Se paljastaa oppilaat todellisiin ongelmiin, suosii heidän transformatiivisten johtamisosaamistensa kehittämistä ja tekee heistä kilpailukykyisemmän nykymaailmassa.

Tuottaa motivaatiota ja saavutusastetta.

Se liittää oppilaan ympäristöön niin, että syntyy konkreettista arvoa.

Se tarjoaa haastavia kokemuksia, jotka kehittävät yrittäjyyttä ja inhimillistä merkitystä.

Se on kokemuksellista, yhteistyökykyistä ja osaamisen integraattoria.

Joustavuus

Siksi: joustavuus on elävä konsepti, patentti jokaisessa laitoksessamme. Opetustilat, aktiiviset ja dynaamiset, joissa opiskelija on keskellä. Ja niin:

Luokkahuoneemme muuttuvat. Tuolit, jotka eivät ole pelkästään tuoleja vaan mobiili henkilökohtainen työtila, joka mukautuu kunkin opiskelijan ja kunkin luokan ominaisuuksiin.

Kaikilla opiskelijoillamme on älykäs kääntäjä PILOT-kuuloke, jonka avulla he voivat puhua ja seurata luokkia äidinkielellään. Ilman kaapeleita tai komplikaatioita.

Myös opiskelijalle ja hänen luokkatovereilleen on aikaa työskennellä vapaa-aikana.

Inspiroivat opettajat

Tiedämme, että vaikka se on syy, joka opettaa, se opitaan tunteesta. Siksi jokainen opettajamme:

Eläköön pedagoginen kokemus, ja se näkyy.

Hän on kiinnostunut oppilasta, joka haastaa, ohjaa ja vahvistaa kehitystä.

Se erottuu akateemisesti ja johtajaksi kurssistaan, se on innovatiivinen ja hyödyntää teknologiaa.

Hän osallistuu aktiivisesti ja muodollisesti hänen ammatti-, liike-, akateemiseen ja sosiaaliseen ympäristöönsä.

Se on läheinen suhde oppilaisiin, se on hyvä esimerkki ja se jättää merkinnän niille.

Muistettava kokemus

Opiskelijamme viettävät vähintään yhden vuoden kanssamme ja heidän koulutuksensa aikana he asuvat:

Globaali, monipuolinen ja monikulttuurinen oppimisyhteisö.

Akateemiset ja ammatilliset käytännöt kampuksella ja sen ulkopuolella.

Opiskelijoiden kehitystoimet, jotka tarjoavat monenlaisia ​​haasteita ja edistävät taitojen kehittämistä.

360º koulutus

Emme ole tyytyväisiä tiedon tarjoajana, kaikki opiskelijat saavat 360 asteen koulutuksen.

  • Knowledge:
    Teknologinen, tuote ja sen manipulointi.
  • Kyvyt:
    Hallita liiketoimintaa, muita ihmisiä ja itseään.
  • asenteet:
    Johtajuus, sosiaalinen ja ammatillinen.
  • mahdollisuudet:
    Ympäristön ja itsensä tunnistamiseksi.

Koska nämä neljä piiriä lähentyvät menestyksen aikana.

Esteettömyys ja avoimuus

Kaikki CIB: n, opettajien ja opiskelijoiden viestintä on saatavilla ja saatavilla ympäri vuorokauden ympäri vuorokauden.

  • Henkilökohtainen pikaviestintä, ryhmittäin ja yleisesti.
  • Videoiden, äänitteiden ja asiakirjojen arkistointi.
  • Video ja ääni reaaliajassa.
  • Se on helppoa, se on Facebook Workplace.

Sijainnit

Barcelona

Osoite
Santander 49-51
08020 Barcelona
Spain

08020 Barcelona, Katalonia, Espanja