17 Asiakassuhteet programs found
Suodattimet
- Kurssi
- Liiketalouden opinnot
- Asiakassuhteet
17 Asiakassuhteet programs found
Suodattimet
Esittelyssä
ESEI International Business School Barcelona
CRM ja tiedot
- Online
Kurssi
Täysaikainen, Osa-aikainen
7 viikkoa
Etäopiskelu
Englanti
Tämä CRM ja data -kurssi tarjoaa syväluotauksen CRM-työkaluihin ja niiden rooliin tiedonhallinnassa. Hanki keskeiset taidot, joiden avulla voit optimoida asiakasvuorovaikutusta ja tehdä strategisia liiketoimintapäätöksiä. Lähde matkalle CRM:n perusteista edistyneisiin tietoon perustuviin oivalluksiin.
Esittelyssä
Cours de Civilisation Française de la Sorbonne
Neljännesvuosittainen liike-elämän ranskan kurssi S11 / S21
- Paris, Ranska
Kurssi
Täysaikainen
3 kuukaudet
Kampuksella
Ranskan kieli
Kolmen kuukauden neljännesvuosittaisella liikeranskan kurssilla on monia etuja henkilöille, jotka haluavat parantaa ammatillisia ranskan taitojaan. Nämä ohjelmat tarjoavat yhdistelmän ranskan kielen opetusta, fonetiikkaa, luentoja ranskalaisesta sivistyksestä sekä istuntoja, jotka on omistettu suulliselle ja ammatilliselle kirjoittamiselle.
Esittelyssä
London Business Training & Consulting
Asiakassuhteiden hallinta
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kurssi
Täysaikainen
1 viikko
Kampuksella
Englanti
Tämä CRM-kurssi on suunniteltu tarjoamaan sinulle kattava joukko taitoja ja tietoja, jotta saat parhaan hyödyn CRM-järjestelmästäsi. Kurssi sisältää myös vierailun kurssin kannalta merkitykselliseen organisaatioon, jotta edustajat voivat kehittää ymmärrystä siitä, miten heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Esittelyssä
Alison Free Online Learning
Laadukkaiden asiakaspalvelutaitojen kehittäminen (ilmainen verkkokurssi sertifikaatilla)
- Online USA
Kurssi
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 tunnin
Etäopiskelu
Englanti
Ilmainen verkkokurssi laadukkaiden asiakaspalvelutaitojen kehittämisestä - sertifikaatilla.
Esittelyssä
Alison Free Online Learning
Asiakaspalvelu taitoja
- Online USA
Kurssi
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 tunnin
Etäopiskelu
Englanti
Ryhdy asiakaspalvelun asiantuntijaksi ja hio ammatillisia viestintätaitojasi tällä ilmaisella verkkokurssilla.
Esittelyssä
Alison Free Online Learning
Tunne asiakkaasi ja asiakkaasi -due diligence -koulutus (ilmainen verkkokurssi sertifikaatilla)
- Online USA
Kurssi
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 tunnin
Etäopiskelu
Englanti
Tutustu siihen, miten voit tarkistaa asiakkaiden henkilöllisyyden aitouden ja estää vilpilliset toimet tällä ilmaisella verkkokurssilla.
Damelin Part Time
Kurssi Markkinointi - Skills Programme in Customer Relationship Management
- Johannesburg, Etelä-Afrikka
Kurssi
Osa-aikainen
Kampuksella
Onnistuneen ohjelman päätyttyä ja jos opiskelija on todettu olevan "toimivaltainen" in PoE, oppija saavat Palvelut SETA lausuma Tulokset esitellään Vakiona katettu Skills-ohjelman Asiakkuusmarkkinointi ja 19 opintopistettä saavutettu.
Informa Connect
KYC:n parhaiden käytäntöjen hallinnan kurssit
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kurssi
Täysaikainen
2 päivää
Kampuksella
Englanti
Markkinajohtava kurssimme Mastering the Best Practice in KYC on täynnä viimeaikaisia esimerkkejä KYC/KYN/UBO-ongelmista ja näyttää osallistujille rikollisverkostojen käyttämät temput henkilöllisyyksien piilottamiseksi sekä parhaat käytännöt ja tehokkaat menetelmät näiden henkilöllisyyksien paljastamiseksi.
Porto Business School
Open Executive Program in Customer Experience Design
- Porto, Portugali
Kurssi
Kampuksella
Portugalin kieli
Coniche Business School
Post HBO CM Contact Center Management
- Houten, Alankomaat
Kurssi
Kampuksella
Hollannin kieli
Optimoi asiakasyhteyden saatavuus ja laatu. Tarkoitettu johdolle yhteyskeskuksissa, joten jos olet ryhmänjohtaja, esimies tai johtaja, tämä on sinun koulutuksesi.
FutureLearn
Sopimusten hallinta: Suhteiden luominen liikekurssille - Southamptonin yliopisto
Kurssi
Osa-aikainen
3 viikkoa
Etäopiskelu
Englanti
Opi sopimushallinnasta ja liikesuhteista kurssilla, jota Ison -Britannian hallitus ja World Commerce & Contract tukevat.
Business Education College
OTA YHTEYTTÄ KESKUKSEN JA ASIAKASPALVELUJEN EDUSTAJAAN
- Mississauga, Kanada
Kurssi
Kampuksella
Englanti
Tämä tutkintotodistus on 24 viikon ohjelma, joka toimitetaan luokassa. College on sisällyttänyt vielä 12 viikkoa sairauksien, lomien ja muiden kurssikatkosten mahdollistamiseksi. Siksi ohjelma on saatava päätökseen 36 viikon kuluessa. Tutkintotodistusten ottaminen tapahtuu jatkuvasti. Tämän tutkinto-ohjelman avulla voit käsitellä asiakkaita ja heidän tarpeitaan. Opit tarjoamaan huippuosaamista palvelussa, oppimaan tehokkaasta viestinnästä ja vaikeiden asiakkaiden käsittelemisestä taitavasti. Asiakaspalvelun edustajana työskentelet puhelinpalveluympäristössä, joka tarjoaa tietoa ja ratkaisuja kyselyihin, tilitietoihin ja yleisiin palveluihin liittyviin kysymyksiin, joita asiakkaat saattavat herättää. Olet myös vastuussa tuotteiden ja kampanjoiden mainostamisesta sekä näiden tuotteiden ja palvelujen myynnin lisäämisestä nykyisille ja mahdollisille asiakkaille.
Acudemy
Asiakaspalvelun verkkokurssi
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kurssi
Täysaikainen
1 tunnin
Etäopiskelu
Englanti
Asiakaspalvelu on asiakkaan tarpeiden hoitaminen tarjoamalla ja toimittamalla ammattitaitoista, hyödyllistä, korkealaatuista palvelua ja apua ennen asiakkaan vaatimuksia, sen aikana ja sen jälkeen.
IFCAM
Kurssi: Ohjaajat seuraavat: kehittävät ja seuraavat tehokkuutta
- Montrouge, Ranska
- Paris, Ranska
Kurssi
Täysaikainen
6 päivää
Kampuksella
Ranskan kieli
Tämän koulutuksen päätyttyä osallistujat voivat yksilöllisesti tukea työntekijöitä kasvotusten ja etäällä positiivisella käytöksellä, jotta voidaan kannustaa sisäänostota ja rohkaista siirtymistä toimintaan. mukauttaa seurantatyyliään tarkkailun profiileihin ja noudattaa henkilökohtaisen tuen välttämättömiä vaiheita; valmistella, johtaa ja suorittaa sisä- tai etäkoulutusta tukijohtajana luomalla ryhmädynamiikka; suunnitella koulutus: eteneminen koulutustavoitteesta koulutustaustaan; hallita ryhmää koulutuksessa ottaen huomioon erilaiset profiilit ja käytökset.
Convertas
Kehittynyt asiakassuhteiden hallinta
- Dubai, Arabiemiirikunnat
Kurssi
Täysaikainen
5 päivää
Kampuksella
Englanti
Hyvää asiakaspalvelua voidaan pitää yritysten suurena erottelijana. Vaikka kilpailevat tuotteet ovat usein samankaltaisia ja niitä voidaan silti helposti kopioida, hyvä asiakaspalvelu on kokonaisvaltainen järjestelmä, joka vaatii organisaation laajuista jatkuvaa työtä, jota ohjaa organisaatiokulttuurin kaikki osa-alueet.
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Kurssi Ohjelmat sisään Liiketalouden opinnot Asiakassuhteet
Olipa tuotteiden tai palvelujen tuotannosta, liiketoiminnan johtaminen asiakkaan suhde on olennaisen tärkeä perusta onnistunut, kannattava yritys. Ymmärtäminen asiakas, optimoimalla asiakaspalvelu, johtaminen tehokasta viestintää tai markkinointia ja saavuttaa asiakasuskollisuutta muutamia keskeisiä aiheita Customer Relationship kursseja kattaa. Customer Relationship kurssit kouluttaa tulevia asiantuntijoita, miten houkutella uusia asiakkaita, vaalia niitä yhtiöllä on jo tuovat entiset asiakkaat takaisin ja hoitaa asiakkaan liittyviä kustannuksia.
Jotka liittyvät suoraan muilla aloilla, kuten liike-, markkinointi-, myynti-, analytics, yrittäjyys, hallinto, liiketalous, kansainvälinen kauppa ja strategia, Customer Relationship kurssit saadaan arvokasta oivalluksia yksi tärkeimmistä toiminnan yritys.Tarjoamia akkreditoitujen yliopistojen ja ympäri maailmaa, eri ajoitus vaihtoehtoja sopii useimmille opiskelijoille vaatimuksiin, Customer Relationship kurssit alla voi auttaa rakentamaan polku palkitseva ura.
Selaa alaspäin löytää lisätietoja eri Customer Relationship kursseja. Klikkaa linkkejä ja lue lisää ja pyytää tietoja, tänään!