Keystone logo

Suodattimet

  • Jatkotutkinnon sertifikaatti
  • Markkinoinnin opinnot
  • Mainonta
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (2)
    • Takaisin pääluokkaan
    Sijainnit
    Etsi lisää paikkoja
    Tutkinnon tyyppi
    Kesto
    Opiskeluvauhti
    Kieli
    Kieli
    Opintomuoto

    2 Jatkotutkinnon sertifikaatti Ohjelmat sisään Mainonta 2024

      Jatkotutkinnon sertifikaatti Ohjelmat sisään Mainonta

      Jatko-opintokokonaisuus voi olla hyvä valinta opiskelijalle, joka haluaa saada perusteellisempaa tietämystä tietystä aihealueesta uran etenemiseen. Näiden ohjelmien kesto on tavallisesti 1-2 vuodessa, ja ne tarjoavat erittäin erikoistuneita taitoja ja koulutusta.

      Mikä on jatkotutkinto mainonnassa? Opiskelijat, jotka etsivät tätä tutkintotodistusta, voivat saada erityiskoulutusta ja työselostusta ammattiin, joka suoraan tuottaa tai vaikuttaa mainontaan, viestintään tai markkinointiin. Ohjelmaan voidaan tarjota kursseja kirjallisessa ja puhuttelussa, digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa, yleisölle kirjoittamisessa, copywritingissä, mainosmyynnissä ja mediakaupoissa. Opiskelija voi luoda koko kampanjan mainoskampanjan lopulliseksi projektiksi, joka työskentelee ryhmässä, joka simuloi luovia ja asiakaslähtöisiä rooleja.

      Opiskelijat, jotka hankkivat postimyystodistuksen mainonnassa, voivat hankkia taitoja, jotka tekevät niistä tehokkuutta paitsi mainosmaailmassa, myös arjessa. Valmistuneet oppivat usein kommunikoimaan tehokkaasti ja vakuuttavasti, ajatella laatikon ulkopuolella ja suunnittelemaan järjestettyjä logistisia kampanjoita.

      Jatko-mainonnan tutkintotodistuksen kustannukset vaihtelevat ja riippuvat pääasiassa siitä, kuinka kauan ohjelma kestää, sekä yksittäisen koulun opiskelija valitsee. Mahdolliset opiskelijat voivat selvittää erityiskustannuksia ottamalla yhteyttä koulun hyväksyntätyöpaikkaan.

      Mainonnassa olevat tutkinnon suorittajat voivat etsiä mainos-, markkinointi- tai PR-virkoja tai työpaikkoja yhdestä näistä osastoista suuryrityksessä. Valmistuneet etsivät usein mainoslehtisiä, taidejohtajia, myyntiedustajia, mediasuunnittelijoita tai interaktiivisia mediasijoittajia. He voivat päättää aloittaa freelance-liiketoiminnan, joka tarjoaa mainospalveluja. Kaksi muuta kasvavaa aluetta, jotka ovat usein avoimia näille tutkinnon suorittaneille, ovat sosiaalinen media ja digitaalisen median hallinta.

      Jatko-opintojen etsiminen mainosverkossa voi olla ihanteellinen niille opiskelijoille, joilla on kiireinen elämä, ja heidän on tasapainotettava työtehtävät yhdessä koulunkäynnin kanssa. Löydät oikean koulun sinulle, etsi alla olevasta ohjelmasta ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä johtava lomake.