
Terveysalan ammattilaisten strategisen viestinnän asiantuntija
KESTO
30 Hours
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 3 500
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu
Johdanto
Strateginen viestintä on yhä tärkeämpää terveyden alalla, kuten Covid-19-pandemia paljasti. Siksi terveydenhuollon ammattilaisten strategisen viestinnän asiantuntijanimikkeellä pyritään kouluttamaan eri luokkiin ja tehtäviin kuuluvaa terveydenhuoltohenkilöstöä terveydenhuoltoalan strategisten viestintäsuunnitelmien suunnitteluun, toteuttamiseen ja arviointiin tietämyksen ja syventämisen pohjalta. sidosryhmistä ja mainitun strategisen viestinnän eri osa-alueista.
Opit muun muassa kehittämään terveysalan strategisia viestintäprojekteja organisaatioiden eri yleisöjen tuntemukseen perustuen, hallitsemaan sisäisiä viestintä- ja motivaatioprosesseja, suunnittelemaan johtamista ulkopuolisten yleisöjen kanssa, käsittelemään tehokkaasti viestintäkriisitilanteita ja suunnittelemaan ja analysoida terveysalan mainoskampanjoita.
Jotkut organisaatioista, jotka tekevät yhteistyötä mestarikurssien kanssa, joihin on kutsuttu esitelmiä ja käytännön kursseja, ovat:
- Spanish Private Health Alliance (ASPE).
- Kasvaa
- VML&Rx.
- Havas
- Tohtori Mos.
- Roche
- Tämä
- ASISA
- Gregorio Marañónin yliopistollinen sairaala.
- San Carlosin kliininen yliopistollinen sairaala.
- La Princesan yliopistollinen sairaala.
- Bubblegum Health.
- et ai. Pharma.
- MH5 Karyotype: Viestintä- ja aulakonsultti.
Tavoitteet
Terveydenhuollon ammattilaisille sovelletun strategisen viestinnän asiantuntijatutkinnon yleistavoitteena on kouluttaa terveydenhuollon tulevia ja nykyisiä ammattilaisia sekä Espanjan että Ibero-Amerikan markkinoilla terveydenhuollon strategisten viestintäsuunnitelmien suunnitteluun. alan eri osa-alueita. Tämän saavuttamiseksi tämän asiantuntijaosaston erityistavoitteet ovat seuraavat:
- Tunne elementit, jotka liittyvät kokonaisuuden tai organisaation viestintään sen vuorovaikutusprosessissa sen eri yleisöjen kanssa.
- Ymmärrä kokonaisuuden tarpeellista ja tehokasta viestintää kaikkien sisäisten yleisöjen kanssa motivoidaksesi heitä ja luodaksesi yhteenkuuluvuuden tunnetta.
- Ymmärtää kommunikaatiota erilaisten ulkopuolisten yleisöjen kanssa, joihin kokonaisuus liittyy, orgaanisena ja strategisena tarpeena.
- Opettele viestintäprosessi kriisitilanteissa ja tapa, jolla organisaation tulee reagoida mediaan.
- Ymmärrä mainosviestinnän ominaisuudet sen vakuuttavan luonteen ja erityyppisten viestien perusteella.
- Sovelletaan hankittuja teoreettisia ja käytännön käsitteitä terveyteen liittyvän strategisen viestintäprojektin laadinnassa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Modaliteetti: sekoitettu
Yhteydenottoajat: 30
Tämä asiantuntijanimike, joka kestää 15 opintopistettä, on jaettu viiteen aiheeseen, jotka opetetaan verkossa ja henkilökohtaisesti seuraavien ohjeiden mukaisesti:
- Instituutioviestintä: imago, identiteetti ja yritysviestintä (Online).
- Organisaatioviestintä ja sisäisen yleisön hyvinvoinnin hallinta (Online).
- Yhteiskunnallisen heijastuksen viestintä ulkoiselle yleisölle (Online).
- Maineriskien hallinta: terveyskriisien hoito (henkilökohtaisesti).
- Mainosviestintä yksityisellä ja institutionaalisella alueella (Online).
Ohjelman tulos
Terveysalan ammattilaisten strategisen viestinnän asiantuntijanimen yleistavoitteena on kouluttaa terveydenhuollon tulevia ja nykyisiä ammattilaisia sekä Espanjan että Latinalaisen Amerikan markkinoilla terveydenhuollon strategisten viestintäsuunnitelmien suunnitteluun. alan eri osa-alueita. Tämän saavuttamiseksi tämän asiantuntijaosaston erityistavoitteet ovat seuraavat:
- Tunne elementit, jotka liittyvät kokonaisuuden tai organisaation viestintään sen vuorovaikutusprosessissa sen eri yleisöjen kanssa.
- Ymmärrä kokonaisuuden välttämätön ja tehokas kommunikaatio kaikkien sisäisten yleisöjen kanssa motivoidaksesi heitä ja luodaksesi yhteenkuuluvuuden tunnetta.
- Ymmärtää kommunikaatiota erilaisten ulkoisten yleisöjen kanssa, joihin kokonaisuus liittyy, orgaanisena ja strategisena tarpeena.
- Opeta kriisiviestintäprosessia ja miten organisaation tulisi reagoida mediaan.
- Ymmärrä mainosviestinnän ominaisuudet sen vakuuttavan luonteen ja erityyppisten viestien perusteella.
- Hyödynnä hankittuja teoreettisia ja käytännön käsitteitä terveyteen liittyvän strategisen viestintäprojektin kehittämisessä.