Keystone logo
Universidad Rey Juan Carlos Terveysalan ammattilaisten strategisen viestinnän asiantuntija
Universidad Rey Juan Carlos

Terveysalan ammattilaisten strategisen viestinnän asiantuntija

30 Hours

Espanja, Englanti

Täysaikainen

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 3 500

Sekoitettu

Johdanto

Strateginen viestintä on yhä tärkeämpää terveyden alalla, kuten Covid-19-pandemia paljasti. Siksi terveydenhuollon ammattilaisten strategisen viestinnän asiantuntijanimikkeellä pyritään kouluttamaan eri luokkiin ja tehtäviin kuuluvaa terveydenhuoltohenkilöstöä terveydenhuoltoalan strategisten viestintäsuunnitelmien suunnitteluun, toteuttamiseen ja arviointiin tietämyksen ja syventämisen pohjalta. sidosryhmistä ja mainitun strategisen viestinnän eri osa-alueista.

Opit muun muassa kehittämään terveysalan strategisia viestintäprojekteja organisaatioiden eri yleisöjen tuntemukseen perustuen, hallitsemaan sisäisiä viestintä- ja motivaatioprosesseja, suunnittelemaan johtamista ulkopuolisten yleisöjen kanssa, käsittelemään tehokkaasti viestintäkriisitilanteita ja suunnittelemaan ja analysoida terveysalan mainoskampanjoita.

Jotkut organisaatioista, jotka tekevät yhteistyötä mestarikurssien kanssa, joihin on kutsuttu esitelmiä ja käytännön kursseja, ovat:

  • Spanish Private Health Alliance (ASPE).
  • Kasvaa
  • VML&Rx.
  • Havas
  • Tohtori Mos.
  • Roche
  • Tämä
  • ASISA
  • Gregorio Marañónin yliopistollinen sairaala.
  • San Carlosin kliininen yliopistollinen sairaala.
  • La Princesan yliopistollinen sairaala.
  • Bubblegum Health.
  • et ai. Pharma.
  • MH5 Karyotype: Viestintä- ja aulakonsultti.

Tavoitteet

Terveydenhuollon ammattilaisille sovelletun strategisen viestinnän asiantuntijatutkinnon yleistavoitteena on kouluttaa terveydenhuollon tulevia ja nykyisiä ammattilaisia sekä Espanjan että Ibero-Amerikan markkinoilla terveydenhuollon strategisten viestintäsuunnitelmien suunnitteluun. alan eri osa-alueita. Tämän saavuttamiseksi tämän asiantuntijaosaston erityistavoitteet ovat seuraavat:

  • Tunne elementit, jotka liittyvät kokonaisuuden tai organisaation viestintään sen vuorovaikutusprosessissa sen eri yleisöjen kanssa.
  • Ymmärrä kokonaisuuden tarpeellista ja tehokasta viestintää kaikkien sisäisten yleisöjen kanssa motivoidaksesi heitä ja luodaksesi yhteenkuuluvuuden tunnetta.
  • Ymmärtää kommunikaatiota erilaisten ulkopuolisten yleisöjen kanssa, joihin kokonaisuus liittyy, orgaanisena ja strategisena tarpeena.
  • Opettele viestintäprosessi kriisitilanteissa ja tapa, jolla organisaation tulee reagoida mediaan.
  • Ymmärrä mainosviestinnän ominaisuudet sen vakuuttavan luonteen ja erityyppisten viestien perusteella.
  • Sovelletaan hankittuja teoreettisia ja käytännön käsitteitä terveyteen liittyvän strategisen viestintäprojektin laadinnassa.

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Ohjelman lukukausimaksu

Tietoja koulusta

Kysymyksiä