
Diplomi in
Diploma: e-Commerce and Digital Marketing Universidad EAN

Apurahat
Johdanto
Internetin levinneisyys maassamme on jo saavuttanut perinteisten tiedotusvälineiden, kuten radion ja lehdistön, tasoa vastaavan tason, joten markkinointistrategia, joka ei sisällä Internetiä tuotteiden ja palvelujen edistämiskeinona, on mahdotonta ajatella.
Yllä olevan mukaisesti nykypäivän kaupallisten johtajien tulee olla valmiita paitsi myyntihenkilöstön hallintaan ja uusimpiin neuvottelutekniikoihin, myös siihen, kuinka kehittää heidän kaupallisia strategioitaan täydentäviä kanavia, kuten sähköistä kaupankäyntiä. toisaalta täytyy tuntea digitaalisen median tarjoamat uudet mahdollisuudet edistää tuotteiden ja palveluiden myyntiä sekä vahvistaa suhteita asiakkaisiinsa.Kaikki tämä ja paljon muuta käsitellään perusteellisesti yritysjohtajien sähköisen kaupan ja digitaalisen markkinoinnin diplomissa