Keystone logo
University of California, Irvine - Division of Continuing Education Accelerated Certificate Program: Digitaalinen markkinointi ja viestintä
University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Accelerated Certificate Program: Digitaalinen markkinointi ja viestintä

Irvine, Yhdysvallat

3 Months

Englanti

Täysaikainen

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 7 900 / per course *

Kampuksella

* Todistusmaksu: 7 900 dollaria. Arvioitu kokonaishinta: $ 13 700 USD, ei sisälly lentoa. Harjoittelu: 2,400 dollaria.

Johdanto

Yleiskatsaus

Koska digitaalinen markkinointi kehittyy nopeasti nykypäivän globaalissa ympäristössä tapahtuvaksi markkinoinniksi, tämän tehokkaan työkalun ymmärtäminen ja hyödyntäminen on välttämätöntä kaikille markkinoinnin ammattilaisille ja liikemiehille. Hanki kattava tutkimus taktikoista ja strategioista sosiaalisen median, mobiilimarkkinoinnin, online-analytiikan ja hakukoneen markkinoinnin avulla, jolla pyritään saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteita, kuten verkkoasiakkaiden hankkiminen, muuntaminen ja säilyttäminen.

Tutkimalla kehittyviä ja huippuluokan tekniikoita ja käytäntöjä, ymmärrä, miten uudet taktiikat ja strategiat voidaan yhdistää perinteisiin markkinointivälineisiin ja -käytäntöihin, joilla pyritään ottamaan vastaan uusia asiakkaita, rakentamaan asiakasuskollisuutta, tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua, kehittämään uusia tuotteita, parantamaan kannattavuutta ja tekemään markkinointitutkimusta . Tutustu Internet-markkinointiohjelmien investointien arvon määrittämiseen ja määrittämiseen sekä online-kävijöiden ja ostajien käyttäytymiseen, oppia kehittämään Internet-markkinointistrategiaa ja -suunnitelmaa markkinointibudjetin maksimoimiseksi.

hyötyjä

  • Käytä markkinointityökaluja, strategioita, taktiikoita ja parhaita käytäntöjä markkinointitavoitteiden ja -tavoitteiden saavuttamiseksi
  • Tunnista digitaalisen ja mobiilin käyttöönoton keskeiset liiketoiminnan ohjaimet
  • Kehitä ja hallinnoi markkinointikampanja määriteltyjen markkinointitavoitteiden ja -tavoitteiden saavuttamiseksi
  • Määritä tuottoisimmat markkinointistrategiat asiakkaiden / asiakkaiden hankkimiseksi, muuntamiseksi ja säilyttämiseksi
  • Tulkitse markkinointimittareita ja analytiikkaa mitattaaksesi vaikutuksen ja
    markkinointistrategioiden, taktiikkojen ja kampanjoiden tehokkuus

Todistusvaatimukset

Jotta voit saada todistuksen jatkokoulutuksen UCI-osastolla, opiskelijan on täytettävä kaikki vaaditut kurssit, joiden aste on "C" tai parempi.

opetussuunnitelma

  • Markkinointitutkimus ja strategiasuunnittelu
  • Dynaaminen tuotehallinta
  • Integroitu markkinointiviestintä
  • Markkinoinnin suorituskyvyn optimointi

harjoittelupaikkoja

Valinnaisena viimeisenä kurssin ja 2 900 dollarin lisämaksuna sinulla on mahdollisuus soveltaa akateemista teoriaa ja saada käytännön kokemusta useista yrityksistä ja toimialoista jopa kolmeksi kuukaudeksi. Tutkimushanke tarjoaa lisäkoulutusta. Harjoitteluun sisältyy myös Résumé Writing ja Interviewing Skills -työpaja.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä