
Diplomi in
Digimarkkinoinnin asiantuntijaosuuskunnan tutkinto Trebas Institute Toronto

Johdanto
- Digitaalisten mainoskampanjoiden kehittäminen ja brändin rakentamisen ymmärtäminen,
- Opi käyttämään työkaluja, kuten WordPress, HTML ja CSS, Google Ads ja Google Analytics,
- Tutustu tekstinkirjoittamisen voimaan ja opi luomaan sisältöä markkinointia varten,
- Rakenna, optimoi ja analysoi PPC-kampanjoita Google Adsin avulla,
- Vahvista ansioluetteloasi kanadalaisella työkokemuksella, yhteistyöharjoittelulla.
Kurssin vaatimukset
Päästyäksesi Trebas Instituten tarjoamaan opinto-ohjelmaan sinun tulee:
- Sinulla on Ontarion keskiasteen tutkintotodistus (luokka 12) tai vastaava tai kypsä opiskelijaasema (18 vuotta tai vanhempi);
- Sinua voidaan pyytää suorittamaan Wonderlic Basic Skills -arviointi sekä englanniksi että matematiikasta.
- Toimii suullisesti ja kirjallisesti englanniksi. Ohjelmissa, joiden opetuskieli on englanti, hyväksytään seuraavat standardoidut testit: GCAS Level 4, IELTS 5.5 tai vastaavan suoritettu onnistuneesti.
Ammattimaisesta ja hyvin hallitusta online-läsnäolosta on tullut ehdoton välttämättömyys yritykselle menestyäkseen nykypäivän taloudessa.
Trebas Instituten Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media -ohjelma tarjoaa opiskelijoille tarvittavat taidot ja kokemuksen tullakseen asiantuntijoiksi digitaalisen markkinoinnin strategioiden kehittämisessä ja toteuttamisessa. Diploma in Digital Marketing Specialist Co-op -ohjelma keskittyy markkinointiin, mainontaan ja kampanjanhallintaan PPC-markkinointimallin, sosiaalisen median verkostojen ja oikean markkinointistrategian rakentamiseen tähtäävän tutkimuksen avulla.
Tämä äskettäin luotu ohjelma tarjoaa syvällisen ymmärryksen aiheista, kuten verkkomainonnasta ja -julkisuudesta, hakukoneoptimoinnista (SEO), analytiikan ja datalähtöisen päätöksenteon, sisällön kehittämisen sekä sosiaalisen median strategiasta ja hallinnasta.
Opiskelija oppii analysoimaan asiakkaidensa digitaalisen markkinoinnin tarpeita, tarjoamaan auditointipalveluita tarvittavien parannusten tekemiseksi sekä suunnittelemaan ja toteuttamaan asiantuntevasti laadittuja markkinointisuunnitelmia.
He ovat myös alttiina useille erityyppisille asiakkaille (esim. yritykset, hyväntekeväisyysjärjestöt, valtion virastot, vaikuttajat, julkkikset jne.) lisätäkseen heidän monipuolisuuttaan ja menestymismahdollisuuksiaan työmarkkinoilla.
Ohjelman yleiskatsaus
Yleiskatsaus termiin 1
Tällä lukukaudella opiskelijat oppivat kuinka
- Kehitä digitaalisia kampanjoita
- Käytä keskeisiä rakennus- ja analyyttisiä työkaluja
- Johdatus markkinointiin ja brändäykseen
- SEO Googlen avulla
- Verkkosivustojen rakentaminen ja suunnittelu markkinoijille
- Google Analytics
Yleiskatsaus termiin 2
Tällä lukukaudella opiskelijat oppivat kuinka
- Rakenna, optimoi ja analysoi PPC-kampanjoita
- Tutustu copywritingin voimaan
- Sponsoroitujen sosiaalisen median kampanjoiden hallinta
- Pay Per Click -markkinointi Google AdWordsin avulla
- Kampanjan hallinta ja vaatimustenmukaisuus
- Copywriting
Yleiskatsaus termiin 3
Tällä lukukaudella opiskelijat osallistuvat
- Yhteistyöjaksolla ja saat mahdollisuuden yhdistää akateemiset opinnot vastaavan työkokemuksen kanssa.
- Työharjoittelu
Apurahat
- Tekninen apuraha: 1 500 dollaria (CAD) sovelletaan automaattisesti uusiin opiskelijoihin, jotka hakevat vuoden 2022 opintoja.
- Ehdot ovat voimassa.
Tämä ohjelma tarjotaan vain englanniksi.