Markkinoiden tutkimuksen jatkotutkintotodistus (PGPMR)
Northpoint Centre of Learning
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
India Online, Intia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
11 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
INR 600 000
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Northpoint Centre of Learning
Tämä ohjelma on suunniteltu ja toteutettu yhteistyössä Nielsenin, Maailmanlaajuisen maailmanlaajuisen tiedon ja mittauksen johtajan, markkinatutkimuksen, oivallusten ja tietojen kanssa, mitä ihmiset katsovat, kuuntelevat ja ostavat. Tehtävänä markkinatutkimus (MR) on antaa johdolle asiaa, tarkkoja, luotettavia, pätevä ja ajankohtaista tietoa. Kilpailukykyinen markkinointiympäristö ja köyhän päätöksentekoon liittyvät yhä kasvavat kustannukset edellyttävät, että markkinatutkimus tuottaa hyvää tietoa. Äänipäätökset eivät perustu pelkästään suolen tunne, intuitioon tai jopa puhtaaseen tuomioon. Markkinoinnin johtajat tekevät lukuisia strategisia ja taktisia päätöksiä asiakkaan tarpeiden tunnistamisessa ja täyttämisessä. He päättävät mahdollisista mahdollisuuksista, kohdistavat markkinoiden valintaa, markkinoiden segmentointia, markkinointiohjelmien suunnittelua ja toteutusta, markkinoinnin tehokkuutta ja valvontaa. Nämä päätökset ovat monimutkaisia tuotteen kontrolloitavien markkinointimuuttujien, hinnoittelun, myynninedistämisen ja jakelun välisten vuorovaikutusten kanssa. Lisääntyvät komplikaatiot lisäävät hallitsemattomia ympäristötekijöitä, kuten yleiset taloudelliset olosuhteet, teknologia, julkiset politiikat ja lait, poliittinen ympäristö, kilpailu ja sosiaaliset ja kulttuuriset muutokset. Toinen tekijä tässä yhdistelmässä on kuluttajien monimutkaisuus. Markkinatutkimus auttaa markkinointipäällikköä yhdistämään markkinoinnin muuttujat ympäristöön ja kuluttajiin. Se auttaa poistamaan epävarmuuden antamalla relevantteja tietoja markkinoinnin muuttujista, ympäristöstä ja kuluttajista. Asianomaisten tietojen puuttuessa kuluttajien vastaus markkinointiohjelmiin ei ole ennustettavissa luotettavasti tai tarkasti. Northpoint Post Market Research -tutkimusohjelma yhteistyökumppanineen ja alan johtajan Nielsenin kanssa kehittää sinut vastuulliseksi johtajaksi ja näkemysasiantuntijaksi.
Kurssin kohokohdat:
- 11 kuukauden asuntovaunuohjelma
- Markkinatutkimuksen lisäksi kurssi kattaa markkinoinnin ja liiketoiminnan johtamisen
- Laaja-alaiset käytännön hankkeet harjoittelun aikana Nielsenin ja asiakasorganisaatioiden kanssa
- Sijoitukset Nielsenin kanssa alkupakettiin Rs 6 lakhs pa ohjelman menestyksekkäästi *
- Kussakin moduulissa vähintään 60%, väitösprojekteja, kurssin kaikkia harjoittelujaksoja sekä 90% läsnäoloa kampuksella ja harjoittelupaikoilla, eikä merkkejä kurinpidollisista virheistä kurssin aikana
kelpoisuus
Hakijoihin voidaan hakea kaikkiin vähintään 50 prosentin tutkinnon suorittaneita. Edeltävän vuoden ehdokkaat voivat myös hakea tutkintotodistusta (lukuvuosi 2017-18). Hyviä tuloksia kilpailukokeissa, kuten CAT / CET tai vastaavia tutkimuksia, on lisäetu. Vaikka työkokemus ja CAT / CET-tulokset eivät ole pakollisia, ne ovat lisäetuna.
Valintaprosessi
Lyhytlistatut ehdokkaat kutsutaan kirjalliseksi koetukseksi Nielsenin toimistoissa Mumbai, Delhi, Chennai, Bangalore, Calcutta ja Baroda. Jos ehdokas tyhjentää kirjallisen kokeen, hänet kutsutaan ryhmän keskusteluun ja henkilökohtaiseen haastatteluun Northpoint Campus, Khandala. Kirjallinen testi testaa matemaattisen, kielen ja analyyttisen kykyn.
Sijoituskriteerit
Opiskelijoille tarjotaan harjoittelupaikka, jossa Nielsen täyttää seuraavat kriteerit: Kurssin suorittaminen vähintään 60% tavaramerkillä, väitösprojekti ja kaikki kurssin aikana tarjolla olevat harjoittelupaikat 90% opiskelupaikasta kampuksella ja harjoittelun aikana Ei rekisteriä mistään väärinkäytöksistä / kurinpidollisista kysymyksistä Tyhjennä Nielsenin viimeinen valintaprosessi. Jos jompikumpi edellä mainituista kriteereistä ei täyty, Northpoint peruuttaa mahdolliset harjoittelupaikat. Kun olet valinnut, sinun on hyväksyttävä Nielsenin tarjoama tarjous. On selvää, että mikä tahansa oppilas, joka laskee vähemmän kuin 50% yhteenlaskettuaan luottojärjestelmän soveltamisen jälkeen, on epäonnistunut ohjelmassa, eikä hänelle anneta täydennystodistusta.