Markkinoinnin hallinta
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 viikko
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Tämä kurssi tuo laajan ymmärryksen markkinoinnin johtamisen teoreettisista ja käytännön asioista. Moduulien painopiste heijastelee muuttuvaa markkinoinnin maisemaa ja alan menestymiseen tarvittavia työkaluja. Kun organisaation menestys perustuu asiakkaiden hankkimiseen ja säilyttämiseen, markkinointi on luultavasti tärkein kaupallinen kurinalaisuus. Markkinoinnin hallinta ruokkii sinua nykyaikaisilla ydinkonsepteilla, joita voidaan soveltaa markkinoilla.
Kurssi sisältää myös vierailun kurssin kannalta merkitykselliseen organisaatioon, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
Markkinoiden suunnittelu – segmentointi, kohdistaminen, paikannus
- Segmentointianalyysi
- Kuluttajiin kohdistaminen
- Markkina-asemointi- ja uudelleenasemointistrategia
- Asiakasprofiilin rakentaminen
Tuotteen elinkaarien ymmärtäminen
- Tuotteen elinkaarisuunnittelu
- Kasvun skaalaus
- Siirtymien ja hylkäysten hallinta
- Tuotteiden väliset palvelustrategiat
Markkinointiviestintä, brändäys ja muotoilu
- Luo voittavia markkinointikampanjoita
- Brändäyksen periaatteet
- Suunnittelun hallinta
- Integroidut markkinointiratkaisut
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä kurssi sopii:
- Markkinointipäälliköt, Senior Managers, Brand Managers
- Tilijohtajat, yritysviestintätiimi, tietotutkijat
- Markkinointijohtajat, suunnittelujohtajat
- Johtajat, johtajat ja yrittäjät
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi pystyt:
- Hyödynnä edistyneitä markkinoinnin johtamisen periaatteita ja soveltaa niitä markkinointisuunnitelmaan.
- Kohdista strategisten liiketoimintayksiköiden (SBU) markkinointi- ja brändäysstrategia.
- Tee vianetsintää alitoimivia näkökohtia ja mullistaa markkinoinnin hallinta organisaatiossa.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.