Edistynyt strateginen PR-hallinta
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 viikkoa
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Osallistumalla tälle PR-kurssille tutkit luovasti käytännön taitoja ja kaupallista tarkkuutta, jota tarvitaan organisaatioiden ja tuotemerkkien imagon ja maineen hallitsemiseen. Kontekstisoimalla PR- ja viestintäteorian se luo laajan valikoiman vaihtoehtoja mediastrategian mullistamiseen, sidosryhmiin ja sisällön hallintaan.
Tämä kurssi pakottaa sinut yhdistämään kaikki vahvuudet, painavat kriisit ja aiemmat esteet organisaatiosi, palveluiden tai brändien DNA:han, jonka johtamiseen olet uskottu. Suunnittelemalla moitteettomia PR-kampanjoita voimme linjata yrityksen strategiaa tarkastelemalla PR:tä elvyttääksemme sidosryhmäsuhteita, mediaa, tapahtumia ja sisäistä viestintää.
Kurssi sisältää myös vierailut kurssin kannalta merkittäviin organisaatioihin, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
PR-viestinnän johtaminen
- PR alkuperä
- Sisäinen ja ulkoinen viestintä
- Parisuhteen hoito
- PR-kanavien ymmärtäminen
Mediasuhteet ja lehdistöstrategia
- PR:n paras käytäntö
- Median kanssa asiointi. Toimittajat, mielipiteenhaltijat ja toimittajat
- Mediasuhteet ja haastattelutekniikat
- PR-mahdollisuuksien löytäminen
Yrityksen maine ja sidosryhmien sitoutuminen
- Maineen rakentaminen
- Sidosryhmien käsitysten mittaaminen
- Vastaanottokykyä edistävä asenneanalyysi
- Erinomainen yrityskuva
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kriisi- ja ongelmahallinta
- Kriisin merkit
- Kriisin hallinta
- Ongelmanhallinta ja priorisointi
- Konfliktien ratkaiseminen
PR-suunnittelu – työkalut ja menetelmät
- Kriisin merkit
- Kriisin hallinta
- Ongelmanhallinta ja priorisointi
- Konfliktien ratkaiseminen
PR:n eettinen viitekehys
- PR, etiikka ja vastuullisuus
- Paras käytäntö – valitusten käsittely ja uudistaminen
- Rehellisyys PR Insightin avulla
- Yritysten sosiaalisen vastuun vaikutukset PR
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä PR-kurssi sopii:
- Markkinointi- ja PR-viestintäjohtaja.
- Media- tai markkinointipäälliköt ja PR-johtajat.
- Yritysviestintätiimi
- C-Suiten johtajat
Oppimistulokset
Tämän PR-kurssin suoritettuasi pystyt:
- Toteuta kohdennettuja PR-kampanjoita, jotka parantavat organisaation imagoa ja mainetta sidosryhmien kanssa.
- Voita viestintää ja mediastrategiaa sitoutumisen, viestien luomisen ja tiedon jakamisen avulla.
- Kehitä barometri sidosryhmien näkemysten ymmärtämiseksi ja tulkitsemiseksi myönteisten käsitysten luomiseksi.
- Suunnittele ratkaisuja endeemisiin PR-ongelmiin ja kriisiin liittyviä vastauksia.
- Luo PR-kehys raportoinnille ja korjaaville menettelyille huolenaiheiden korostamiseksi ja ratkaisemiseksi.
- Toteuta maailmanluokan PR-käytäntöjä eettisen teorian, vastuullisuuden ja CSR:n avulla.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.