
Diplomi in
Hotelli- ja ravintola-tutkintotodistus, yliopiston 1. ja 2. vuosi (tasot 4 ja 5) Kingsgate International College

Apurahat
Johdanto
Valmistaudu jännittävään uraan Hospitality-teollisuudelle online-hotellien hallintokurssin kautta.
Online Hospitality Management -ohjelman opiskelijat suorittavat tason 4/5 240 opintopisteen kurssin, joka on suunniteltu valmistamaan opiskelijoita taidoilla, joita tarvitaan vieraanvaraisuuden ammattitaitoiseen työntekijään. Hotellihallintaohjelman aikana opiskelijoilla on mahdollisuus käyttää ohjaajan tukea ja verkkoseminaareja, sosiaalista oppimisfoorumia ja muita materiaaleja tutkintotodistuksensa suorittamiseksi.
Jokainen moduuli koostuu 40 oppimateriaalin oppimateriaalista, joista 30-50 tuntia valinnaisia materiaaleja, jotka koostuvat suositelluista harjoituksista, suositeltavista lukemista, Internet-resursseista ja itse testausharjoituksista.
Verkkoarviointien ja kirjallisten tehtävien suorittamisen jälkeen opiskelijoille myönnetään ATHE-tutkintotodistus ja hän voi suorittaa kandidaatin tutkinnon.
Kurssimaksut
Yhden tason 4 ja 5 kursseille ilmoittautumisen maksu on 8500 puntaa verkossa ja 12000 puntaa kampuksen opinnoista . Vaihtoehtoisesti opiskelijat voivat ilmoittautua yhdelle tasolle (taso 4 tai 5) hintaan 5400 puntaa .
Opiskelija voi suorittaa maksun jollakin seuraavista tavoista:
- Luotto- tai maksukortilla
- Pankkisiirto
- Korottomat kuukausittaiset erät
- Paypal
- Western Union
Mitä sisältyy kurssin hintaan?
- Kaikki kurssimateriaalit, mukaan lukien verkkomoduulit ja kirjalliset tehtävät.
- Henkilökohtainen opettajan tuki 1-2-1 Skype-istunnolla
- Omistettu opiskelijan tuki
- Pääsy online-sosiaaliseen oppimisfoorumiin
- Toimintamerkintä ja palaute
- ILMAINEN NUS-lisäkortti £ 12.00 arvoinen
- ILMAINEN kannettava tietokone
- Vapaa CV-kirjoittaminen auttaa kurssin suorittamisessa.
Voinko saada tämän ohjelman?
Ilmoittautuaksesi tason 4 kurssille, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja oltava täysi keskiasteen koulutus. Ennen ilmoittautumista tasolle 5 sinun on suoritettava taso 4.
Yliopiston täydennys
Kurssin päätyttyä opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa tutkinto-ohjelman (BA Top-up) kolmas vuosi useista Ison-Britannian yliopistoista. Top-up-ohjelmaa voi opiskella verkossa tai kampuksella.
Opiskelijat voivat hakea mihin tahansa yliopistoon, joka tarjoaa BA-täydennyksen, joka on lueteltu alla joissakin yliopistoissa, jotka tarjoavat BA-täydennysohjelmaa hotelli- ja ravintola-alalle:
Bournemouth University
- BA (Hons) Kansainvälinen vieraanvaraisuuden ja matkailun hallinta
University of Central Lancashire
- Johtaminen vieraanvaraisuuden alalla BA - Top-up
Sunderlandin yliopisto
- Kansainvälinen matkailu ja vieraanvaraisuus (Top-Up) BSc (Hons)
University of Northampton
- Kansainvälinen matkailunhallinta (Top-Up) BA
Tason 4 moduuli
Ruoka- ja juomaoperaatiot
Opiskelijat saavat käsityksen elintarvike- ja juomateollisuuteen liittyvistä prosesseista, mukaan lukien elintarvike- ja juomatuotannon ja -palvelun käytännön näkökohdat.
Elintarvikkeiden turvallisuus ja hygienia
Opiskelija ymmärtää tarpeen noudattaa asetuksia ja hallita tehokkaasti elintarviketurvallisuuden varmistamista koskevia menettelytapoja.
Hotelli- ja ravintola-ala
Opiskelija ymmärtää kotitalousosaston roolin vieraanvaraisuudesta. Tämä yksikkö tunnistaa taloudenhoidon osaston merkityksen ja sen vaikutus vieraanvaraisuuden toimintaan.
Asiakaspalvelu
Opiskelija osaa ymmärtää asiakaslähtöisen vieraanvaraisuuslaitoksen merkityksen kilpailuympäristössä tekemällä tutkimusta asiakkaiden vaatimuksista ja odotuksista. Opiskelijat saavat myös taitoja tarjota erinomaista asiakaspalvelua ja arvioida asiakkaiden odotusten ylittämisen etuja.
Front Office -toiminnot
Opiskelija ymmärtää edustustojen roolin vieraanvaraisuuden ympäristössä. Tämä yksikkö tunnistaa front office -yksikön tärkeyden ja sen vaikutuksen yleiseen vieraanvaraisuuteen.
Rahoituksen esittely
Opiskelija ymmärtää vieraanvaraisuuden kustannuslaskennan periaatteet ja käytettyjen keskeisten tilinpäätösten sisällön sekä niiden tuottamiseen ja analysointiin käytetyt perustiedot kirjanpidosta.
Maailmanlaajuinen matkailu ja vieraanvaraisuus
Opiskelija ymmärtää globaalin matkailun ja vieraanvaraisuuden alan kokoa ja laajuutta. Yksikkö tutkii vaikutuksia ja tuotemerkkien kasvua kansainvälisillä markkinoilla.
Markkinointi
Opiskelija osaa ymmärtää markkinointikonseptin keskeiset periaatteet ja yhdistää markkinointisekoitteen roolin vieraanvaraisuuteen. Opiskelija ymmärtää markkinointikierroksen ja osaa laatia myynninedistämiskampanjan.
Työntekijöiden sitoutuminen
Opiskelija ymmärtää työntekijöiden sitoutumisen käsitteen ja keskeiset komponentit. Opiskelija osaa arvioida, miten työntekijöiden sitoutuminen voi vaikuttaa yleiseen liiketoiminnan suorituskykyyn ottamalla käyttöön erityisiä strategioita ja käytäntöjä.
Koulutus ja CPD
Opiskelija osaa käyttää erilaisia menetelmiä koulutustarpeen tunnistamiseksi vieraanvaraisuusympäristössä. Opiskelija ymmärtää, miten yksilöt oppivat eri tavoin ja kuinka tärkeää on valita tehokkain harjoitusmenetelmä. Opiskelijat voivat sitten suunnitella, suunnitella, toimittaa ja arvioida harjoittelun tai ohjelman tehokkuutta. Opiskelijoille tutustutaan myös jatkuvan ammatillisen kehityksen käsitteeseen ja sen tarpeeseen ja merkityksellisyyteen vieraanvaraisuusympäristössä.
Tason 5 moduuli
Ruoan ja juomien toimitusketjun hallinta
Opiskelija ymmärtää toimitusketjun järjestelmät ja menetelmät ja miten organisaatiot käyttävät niitä hankkimaan, tuottamaan ja valmistamaan ruokaa ja juomia vieraanvaraisuuden alalla sekä kotimaassa että maailmanlaajuisesti. Tämä yksikkö osoittaa, kuinka toimitusketjun hallinta on olennaista tehokkaan toiminnan ja kilpailuedun saavuttamiseksi.
Laadunhallinta
Opiskelija osaa ymmärtää laadun ja laadun hallinnan käsitteen ja soveltaa sitä vieraanvaraisuuteen. Opiskelija osaa analysoida, arvioida ja toteuttaa laadunhallintajärjestelmän vieraanvaraisuuden organisaatiossa.
Tapahtumat ja konferenssinhallinta
Opiskelija ymmärtää operatiiviset ongelmat, jotka tukevat onnistuneita tapahtumia ja konferenssien hallintaa. Tämä yksikkö tutkii monenlaisia tapahtumia ja käsittelee prosesseja ja huomioita.
Asiakkuuksien hallinta
Opiskelija ymmärtää asiakkuudenhallinnan (CRM) merkityksen vieraanvaraisuusorganisaatioille ja tunnistaa tarvittavat prosessit sen tehokkuuden varmistamiseksi.
Ihmisten hallinta
Opiskelija osaa ymmärtää johtamisen käyttäytymisen keskeiset periaatteet ja erilaiset johtamistavat, roolit, vastuut, ominaisuudet ja taidot. Opiskelija pystyy ymmärtämään erilaisten organisaatiorakenteiden tehokkuuden tutkimalla muotoilua ja kulttuuria vieraanvaraisuusympäristössä.
Henkilöstöhallinnon ajankohtaiset kysymykset
Opiskelija osaa ymmärtää henkilöstöjohtamisen (HRM) keskeiset periaatteet ja ajankohtaiset kysymykset. Henkilöstöpäälliköiden on otettava huomioon rooliaan ja vastuutaan suorittaessaan. Opiskelija ymmärtää myös, miten nykyinen lainsäädäntö vaikuttaa hotelli- ja ravintola-alan johtamisen henkilöstöhallintoon.
Tulonhallinta
Opiskelija osaa ymmärtää, mitkä ovat tulonhallinnan avaintekijät ja miten tämä vaikuttaa hotellihuoneiden hinnoitteluun. Opiskelija pystyy myös toteuttamaan tuotonhallinnan käytännöt hotellissa ja asettamaan ylivarauskäytännön.
Yritysten sosiaalinen vastuu
Opiskelija osaa ymmärtää yritysten sosiaalisen vastuun (CSR) ja kestävän kehityksen pääperiaatteet. Opiskelijat oppivat siitä, miten hotellit vaikuttavat sosiaalisiin, kulttuurisiin ja ympäristötekijöihin ja kuinka hotellialalla voidaan tehdä muutoksia toteuttamalla käytäntöjä ja menettelyjä kestävämmäksi.
Ajankohtaisiin kysymyksiin
Opiskelija ymmärtää nykyisten ja potentiaalisten nykyaikaisten kysymysten luonteen ja vaikutuksen, joka vaikuttaa vieraanvaraisuuteen. Tämä yksikkö osoittaa organisaatioiden joustavuuden ja sopeutumisen nopeasti muuttuviin ympäristöihin ja asiakkaiden tarpeisiin.
Liiketoiminnan suunnittelu
Opiskelija ymmärtää, miten luodaan hotelli- tai vieraanvaraisuusorganisaation liiketoimintasuunnitelma. Opiskelija oppii, missä yritys sijaitsee nykyisillä markkinoilla, mittaa suorituskykyä ja ehdottaa kasvumahdollisuuksia.
Urapolku
Vieraanvaraisuuden johtamisen tutkintotodistuksen opiskelujen aikana opiskelijat saavat taitoja ruoan ja juomien toimitusketjun hallinnasta, kirjanpidosta ja kustannusten hallinnasta, hotellimarkkinoinnista ja vapaa-ajasta sekä muusta. Kurssin suorittamisen jälkeen opiskelijat voivat harjoittaa tehtäviä hotelleissa, ravintoloissa, lomakohteissa ja muissa hotelli- ja ravintola-alan kiinteistöissä.
Kauanko se kestää?
Oppijat voivat oppia itselleen sopivassa tahdissa. Osaamis- ja innovaatioyhteisöllä ei ole aikarajoja tai määräaikoja. Oppijat voivat opiskella moduuleja missä tahansa järjestyksessä milloin tahansa.