Markkinointi
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Porto, Portugali
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
tavoitteet
Markkinoinnin tutkinto (1. sykli) tarjoaa johtamiseen perustuvaa koulutusta, jolla on vahva erikoistuminen markkinointiin, joka pystyy vastaamaan kilpailevien markkinoiden vaatimuksiin. Sen tarkoituksena on valmistaa päteviä ammattilaisia, jotka pystyvät vastaamaan liiketoimintarakenteen johtamis- ja markkinointitarpeisiin palvelu- tai teollisuusaloilla. Kurssi on siis kehitetty siten, että opiskelijoille tarjotaan ajankohtaiseen teoreettiseen osaan perustuvaa soveltavaa käytäntöä unohtamatta akateemisten käsitteiden yhteyttä liiketoimintaympäristön tarpeisiin. Markkinoinnin palveluksessa on myös sitoutunut innovatiivisiin opetussuunnitelmayksiköihin, joissa on ajantasaiset aiheet uusista teknologioista.
Päätavoitteet ovat siis:
- Tarjoa opiskelijoille perusasiat ja näkemys nykyisestä johtamisesta, monitieteistä tietoa ja syvällisiä taitoja markkinoinnin olennaisilla aloilla;
- Tarjoa tuleville valmistuneille toiminnallinen näkemys markkinoinnin eri osa-alueista, kyky kehittää markkina-analyysivälineitä, edistää levittämistä ja lähestymistapaa eri markkinoille - kansallisille ja kansainvälisille - aina arvon luomiseksi asiakkaalle ja jatkuvaan parantamiseen. organisaation tehokkuutta;
- Istuta opiskelijoihin kriittistä mielipidettä, aloitteellisuutta ja ryhmätyötä, johtamis- ja analyysityökaluja, jotka pystyvät kehittämään kannattavien ja luovien ratkaisujen soveltamista;
- Antaa opiskelijoille mahdollisuuden täydentää opetussuunnitelmaansa kansainvälisillä opetuskokemuksilla eri Erasmus-liikkuvuuskumppanuuksien puitteissa;
- Tarjoa työmarkkinoiden kokemus opetussuunnitelman harjoittelun puitteissa, joka mahdollistaa opetettujen käsitteiden käytännön soveltamisen.
Sisäiset aloitteet
- ISCAP markkinointipäivät;
- Konferenssit, seminaarit ja työpajat;
- Opetussuunnitelman harjoitteluohjelma.
Ammattilainen uloskäynti
ISCAP :n markkinoinnin tutkinto on ollut erittäin tervetullut työmarkkinoilla koko sen olemassaolon ajan. ISCAP sta markkinoinnista valmistuneet voivat suorittaa tehtäviä seuraavilla aloilla:
Markkinoinnin hallinta, tuotehallinta, brändijohtaminen, toiminnanohjaus, asiakashallinta, kaupallinen hallinta, tapahtuma- ja viestintähallinta, mediasuunnittelu ja markkinatutkimus.
Nämä pätevyydet mahdollistavat johtajatehtävien suorittamisen markkinoinnin tai myynnin ohjauksen alalla; tuote-, brändi-, markkinointiviestinnän tai kaupan markkinointipäällikkö; markkinatutkimuskoordinaattori ja markkinointikonsultti.
On huomattava, että ISCAP sta markkinoinnista valmistuneet ovat seuranneet huippuosaamisen ammatillisia polkuja eri organisaatioissa, kuten: Cisco Systems UK, National Gallery UK, Edigma, Sonae, Ad Click, Bazooka, Banif, Porto Editora, Unicer, Volvo, Nissan , CTT, CP, CIN, Porton yliopisto, Francisco Sá Carneiron lentoasema, Sogrape, OLX, Parfois, QSP, Yves Rocher, Philips (Espanja), Nestlé, Adereço, BPI, Millennium BCP jne.
Järjestelmä
Päivällä (9205) ja töiden jälkeen (8005)