Todistus myynti ja hallinta
ISB International School Of Business Dublin
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dublin, Irlanti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 lukukausi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä ohjelma on tarkoitettu perustutkintoa liiketoiminnan opiskelijoille, jotka ovat erityisen kiinnostuneita aloilla myynti-, neuvottelu ja hallinta. Tämä on opiskella ulkomailla ohjelma, jonka kesto on kolme kuukautta. Opiskelija oppii tarvittavat taidot ja teorioita monikulttuurisessa kontekstissa. Ne myös luovat heidän aikaisempaa tietoa markkinointi-, tietoliikenne- ja taloustiede.
QQI (HETAC) validoitu - taso 6 Erityistarkoitukset Award
- Markkinointiviestintä
- Myynnin johto
- Management & organisaatiot
- Sosiaaliset ja taloudelliset näkökohdat Irlannin
- Business Communication Skills
- Sales & Neuvotteluohjeet Project
Markkinointiviestintä
Tavoitteena Tämän moduulin on antaa kansainvälinen oppilaat soveltamaan laajaa ymmärrystä teorian ja käytännön markkinointiviestinnän ulkomaiselle työympäristön.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Selitä periaatteet markkinoinnin asemaa ja sovellukset viestinnän markkinointi mix
- Tunnista keskeiset osat markkinointiviestinnän suunnitteluprosessi
- Selitä rooli ja keskeiset piirteet eri markkinointiviestinnän menetelmät
- Keskustele kansallisia ja kansainvälisiä tapaustutkimuksia
- Tulkita tutkimustietoa ja etsiä viestintäratkaisuja tavoitteiden saavuttamisen
- Luo markkinointiviestinnän jossa käytetään asianmukaista kehystä ja jotka täyttävät joukon viestinnän tavoitteet
- Kuvaile rooli myynninedistämistarkoituksessa mix yhteydessä markkinointiviestinnän
- Osoittaa taitoja käsitteellisiä analyysi ja esitys osallistumalla ryhmätyönä
Myynnin johto
Tavoitteena Tämän moduulin on antaa kansainvälinen oppilaat soveltamaan laajaa ymmärrystä teorian ja käytännön myynnin johdon ja henkilökohtainen myyntityö vieraaseen työympäristön.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä
- Kuvaile alkuperä myynnin johdon ja sen suhde markkinointi
- Keskustelkaa siitä, kuinka periaatteet myynnin johdon vaikutus myyntipäälliköiden on päivittäin
- Arvioi roolit ja vastuut eri myyntitoiminnot
- Arvioidaan markkinointi mix ja tuotteen elinkaaren sen tekniikoita käytetään myynti-
- Toteuta valikoiman valmiiksi myyntiä kokouksen valmistelu tekniikoita
- Levitä käytännössä teorioihin henkilökohtaisen myyntityöstä
- Onko käsityksen Irlannin myynnin toimintaympäristö
Management & organisaatiot
Tavoitteena Tämän moduulin on perehdyttää kansainvälisten opiskelijoiden kanssa teorian, periaatteet, käytännöt, tehtävät ja johtamisen ja organisaatioiden Irlannin liiketoimintaympäristössä.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Tunnista eri määritelmiä ja teorioita johdon, tunnistavat hienouksia ja arvostavat niiden historiallinen kehitys ja perusteet niiden yritysten toteuttamista.
- Label, kuvata ja soveltaa hallinnan välineitä kuten PESTEL ja SWOT-analyysi, Porterin Five Forces ja Arvo / Toimitusketju käsitteitä.
- Määrittele ja keskustella, selkeiden yhteistyöesimerkit keskeiset johdon tieteenalojen kuten organisaatiorakenteet ja kulttuuri, johtaminen, ryhmätyöskentelyä, etiikka ja CSR, päätöksenteko ja konfliktien.
- Kerro miten täytäntöönpano perinteisen johdon tehtäviä, työkaluja ja tieteenalojen vaikuttavat organisaatiorakenne, kulttuuriin sekä sisäisen ja ulkoisen ympäristöissä.
Sosiaaliset ja taloudelliset näkökohdat Irlannin
Tämä moduuli on suunniteltu tiedottamaan ja parantaa sosiokulttuurisia arvostus Irlannin kansainvälisten opiskelijoiden, ja jotta ne voisivat käyttää tavallisia taloudellisia välineitä tutkia ja arvioida perusnäkökohdista Irlannin taloudessa.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Keskustele sosiokulttuurisesta, poliittisia ja taloudellisia ulottuvuuksia nykyajan Irlanti, tunnistaa yhtäläisyyksiä ja kontrasteja oppijan alkuperämaan
- Tunnistaa tärkeimmät sivilisaatioiden, vaikutteita ja tapahtumia, jotka ovat muovanneet yhteiskunnan, politiikan ja talouden nykyajan Ireland
- Selitä alkuperä konfliktin Pohjois-Irlannissa ja edistyksen 1990-luvulta lähtien
- Selitä rooli Irlannin kielen modernin Irlannissa, ja arvioida syitä sen vähenemässä käyttö
- Selitä standardi työkalujen taloustieteilijät analysoida tiettyjen näkökohtien kansantalouden, ja tutkia niiden soveltuvuus näkökohtia Irlannin taloudelle
- Keskustele syitä ja seurauksia Irlannin syntyy taloudellisia painoarvo kuin kelttiläinen tiikeri taloutta ja sen myöhemmät kaatua
- Tutki ja keskustella keskeiset ajankohtaisia asioita ja vaihtoehtoja suhteessa Irlannin sosiaali- ja talouspolitiikkaa
Business Communications Skills
Tavoitteena Tämän moduulin on mahdollistaa kansainvälisiä opiskelijoita kommunikoimaan Englanti kielellä selkeästi ja viranomaisen soveltaen kirjallisen, sähköisen, sanallinen ja sanaton viestintä taitoja eri liiketoiminta-asetukset ja tilanteisiin.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Kehittää ymmärrystä periaatteita tehokkaan viestinnän kautta teoreettista ja käytännön sovelluksia Englanti kielen yritysviestinnän
- Arvioida ensisijainen ei-akateemiset yritysten tarpeista tekstejä ja itsenäisesti tuottaa mitatun ja nivelletty vastaus
- Luo, käsikirjoitus ja antaa yleisön keskittynyt liike esitys, käyttäen sopivaa sanastoa, kuvioita, kaavioita ja muut visuaaliset / elektronisia apuvälineitä
- Kommunikoida selkeästi ja ytimekkäästi kirjallisesti liike Englanti, on noudatettava voimassa olevia layout, yleissopimusten ja tyylejä sähköposteja, kirjeitä, raportteja ja myynninedistämiseen esitteitä
- Viestiä asianmukaisesti ja vakuuttavasti suullinen Englanti, kuten keskusteluun, keskustelu, haastatteluja, tapaamisia ja neuvotteluja
- Erotella vaihtelee kielen rekistereiden liiketoiminnan yhteydessä (virallisen, epävirallisen, ex tempore) varten suunniteltujen ja un-ennusti todenmukaisen liiketoimintaskenaariot kuten liiketoimintaa ja mock tuote pitching
- Viestimään tehokkaasti ryhmässä
Sales & Neuvotteluohjeet Project
Tämä moduuli on suunniteltu muodostamaan huippukivi joka helpottaa opiskelijoiden lujittamisessa keskeinen osa-alueen myynti- ja Management ohjelman integroiva myynti neuvottelu projekti.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Työ osana kansainvälisen tiimin vieraassa liiketoimintaympäristössä.
- Kattaviin markkina-analyysi ja perustaa johdon päätöksiin havaintoihin.
- Määritettävä ja sovellettava alojen välisen merkitystä oppimisen saavutettu muissa Sales and Management moduulit.
- Luo kulttuurisesti ja kaupallisesti sopiva ostaja ja myyjän suhde.
- Tutkimus, suunnittelu ja tuottaa alan standardi myynti tukitiedostoihin.
- Valmistella ja toimittaa interaktiivinen myynnin neuvottelu, jossa käsitellään kussakin vaiheessa henkilökohtaisen myyntityöstä.