
Sertifikaatti in
Todistus digitaalisen markkinoinnin ja median ISB International School Of Business Dublin

Apurahat
Johdanto
Tämä ohjelma on tarkoitettu perustutkintoa liiketoiminnan opiskelijoille, jotka ovat erityisen kiinnostuneita uudessa ja nopeasti muuttuvassa digitaalisessa maailmassa markkinoinnin ja median. Tämä on opiskella ulkomailla ohjelma, jonka kesto on kolme kuukautta. Ohjelma tarjoaa opiskelijoille tietoa ja käytännön taitoja ja tukeutuu myös edellisen hallinnon tuntemusta, viestinnän ja talouden monikulttuurisessa kontekstissa.
Moduulit
- digitaalinen markkinointi
- Digitaalinen media
- Management & organisaatiot
- Sosiaaliset ja taloudelliset näkökohdat Irlannin
- Business Communication Skills
- Digital Marketing & Media Project
digitaalinen markkinointi
Tavoitteena Tämän moduulin on antaa kansainvälinen oppijoille tietoa ja ymmärrystä rooli ja toiminta digitaalisen markkinoinnin ja työkaluja suunnitella, toteuttaa, analysoida ja arvioida digitaalisen markkinoinnin kampanja.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Kuvaavat Irlannin Digitaalinen markkinointi maiseman ja sen tulevaisuuden suuntauksia.
- Tunnista teoriat, tehtävät ja tärkeimmät digitaalisten kanavien ja sosiaalisen median.
- Tunnustetaan ja ominaisuuksia digitaalisen markkinoinnin yhteydessä laajempaa markkinointiviestinnän toiminto.
- Keskustelkaa suhde digitaalisen markkinoinnin ja kuluttajien suuntauksia käyttäytymistä ja materiaalinkäytöstä.
- Kerro miten tärkeimmät teoriat, käsitteet, tekniikat ja sovellukset digitaalisen markkinoinnin voidaan kehittää tehokkaasti suunnitella ja toteuttaa digitaalisen markkinoinnin strategia Irlannin markkinoilla.
Digitaalinen media
Tavoitteena Tämän moduulin on antaa opiskelijoille ymmärrystä kehityksen ja roolia digitaalisen median nykyaikaisessa, kulutusyhteiskunnan. Se antaa myös opiskelijoille tietoa ja käytön käytännön työkaluja tarvitaan toimia digitaalisen median median tai liiketoiminnan näkökulmasta, mukaan lukien kokemus rikasta mediasisältöä kautta ääntä ja videota.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Liittyvät digitaalisen median käytännön ja teorian yritysten ja kuluttajien sovelluksia.
- Tunnustetaan ja kehityksestä, kuten kulutus, digitaalisen median puitteita ja rakenteita.
- Keskustele eettisiä ja sääntelykysymykset, jotka johtuvat "content kaikkialla" kulttuuri.
- Tuota esimerkkejä erilaisista audio- ja video'rich media "sisältöä ja näyttää osaamista digitaalisen median ohjelmistoja.
- Kommunikoi tehokas käyttö tietyn digitaalisen median laajemmassa markkinointiviestinnän kampanja.
Management & organisaatiot
Tavoitteena Tämän moduulin on perehdyttää kansainvälisten opiskelijoiden kanssa teorian, periaatteet, käytännöt, tehtävät ja johtamisen ja organisaatioiden Irlannin liiketoimintaympäristössä.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Tunnista eri määritelmiä ja teorioita johdon, tunnistavat hienouksia ja arvostavat niiden historiallinen kehitys ja perusteet niiden yritysten toteuttamista.
- Label, kuvata ja soveltaa hallinnan välineitä kuten PESTEL ja SWOT-analyysi, Porterin Five Forces ja Arvo / Toimitusketju käsitteitä.
- Määrittele ja keskustella, selkeiden yhteistyöesimerkit keskeiset johdon tieteenalojen kuten organisaatiorakenteet ja kulttuuri, johtaminen, ryhmätyöskentelyä, etiikka ja CSR, päätöksenteko ja konfliktien.
- Kerro miten täytäntöönpano perinteisen johdon tehtäviä, työkaluja ja tieteenalojen vaikuttavat organisaatiorakenne, kulttuuriin sekä sisäisen ja ulkoisen ympäristöissä.
Sosiaaliset ja taloudelliset näkökohdat Irlannin
Tämä moduuli on suunniteltu tiedottamaan ja parantaa sosiokulttuurisia arvostus Irlannin kansainvälisten opiskelijoiden, ja jotta ne voisivat käyttää tavallisia taloudellisia välineitä tutkia ja arvioida perusnäkökohdista Irlannin taloudessa.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Keskustele sosiokulttuurisesta, poliittisia ja taloudellisia ulottuvuuksia nykyajan Irlanti, tunnistaa yhtäläisyyksiä ja kontrasteja oppijan alkuperämaan
- Tunnistaa tärkeimmät sivilisaatioiden, vaikutteita ja tapahtumia, jotka ovat muovanneet yhteiskunnan, politiikan ja talouden nykyajan Ireland
- Selitä alkuperä konfliktin Pohjois-Irlannissa ja edistyksen 1990-luvulta lähtien
- Selitä rooli Irlannin kielen modernin Irlannissa, ja arvioida syitä sen vähenemässä käyttö
- Selitä standardi työkalujen taloustieteilijät analysoida tiettyjen näkökohtien kansantalouden, ja tutkia niiden soveltuvuus näkökohtia Irlannin taloudelle
- Keskustele syitä ja seurauksia Irlannin syntyy taloudellisia painoarvo kuin kelttiläinen tiikeri taloutta ja sen myöhemmät kaatua
- Tutki ja keskustella keskeiset ajankohtaisia asioita ja vaihtoehtoja suhteessa Irlannin sosiaali- ja talouspolitiikkaa
Business Communications Skills
Tavoitteena Tämän moduulin on mahdollistaa kansainvälisiä opiskelijoita kommunikoimaan Englanti kielellä selkeästi ja viranomaisen soveltaen kirjallisen, sähköisen, sanallinen ja sanaton viestintä taitoja eri liiketoiminta-asetukset ja tilanteisiin.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Kehittää ymmärrystä periaatteita tehokkaan viestinnän kautta teoreettista ja käytännön sovelluksia Englanti kielen yritysviestinnän
- Arvioida ensisijainen ei-akateemiset yritysten tarpeista tekstejä ja itsenäisesti tuottaa mitatun ja nivelletty vastaus
- Luo, käsikirjoitus ja antaa yleisön keskittynyt liike esitys, käyttäen sopivaa sanastoa, kuvioita, kaavioita ja muut visuaaliset / elektronisia apuvälineitä
- Kommunikoida selkeästi ja ytimekkäästi kirjallisesti liike Englanti, on noudatettava voimassa olevia layout, yleissopimusten ja tyylejä sähköposteja, kirjeitä, raportteja ja myynninedistämiseen esitteitä
- Viestiä asianmukaisesti ja vakuuttavasti suullinen Englanti, kuten keskusteluun, keskustelu, haastatteluja, tapaamisia ja neuvotteluja
- Erotella vaihtelee kielen rekistereiden liiketoiminnan yhteydessä (virallisen, epävirallisen, ex tempore) varten suunniteltujen ja un-ennusti todenmukaisen liiketoimintaskenaariot kuten liiketoimintaa ja mock tuote pitching
- Viestimään tehokkaasti ryhmässä
Digital Marketing & Media Project
Tämä moduuli on suunniteltu muodostamaan olennaisen osan, joka helpottaa opiskelijoiden lujittamisessa keskeinen osa Digital Marketing & Media-ohjelman integroiva projekti.
On onnistuneesti päätökseen tämän moduulin oppijoiden pitäisi pystyä:
- Tunnista ja soveltaa alojen välisen merkitystä oppimisen saavutettu muissa digitaalinen markkinointi ja Digital Media-ohjelman moduuleja.
- Käännä akateemisen teorian taustalla digitaalinen markkinointi ja digitaalisen median osaksi soveltaa luonteeltaan luomalla realistisen alan standardi digitaalisen viestinnän kampanja.
- Kommunikoi ehdotus realistinen alan standardi tapauksessa, että on esitetty tehokas digitaalinen markkinointikampanja ja asianmukaisten digitaalisen median strategiat.
- Selitä miten valitun digitaalisen markkinoinnin ja digitaalisen median strategiat olisi ja voidaan soveltaa yhteen tehokkaasti alan ympäristössä.