Digimarkkinoinnin strategian valmistumisen jälkeen
ISAG - European Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Porto, Portugali
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
165 tuntia
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 398 / per year *
Hakemuksen määräaika
07 Oct 2024
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
* Taulukko voimassa lukuvuodelle 2023/2024
Johdanto
KUVAUS
Postgraduation in Digital Marketing Strategy pyrkii tarjoamaan vankkaa koulutusta, joka mahdollistaa markkinointiongelmien ratkaisemisen ja parantaa osaltaan yritysten päätöksentekoprosessia. Tässä innovatiivisessa ohjelmassa on pitkälle erikoistunut professorien ja konsulttien tiimi, päivitetty opetus- ja oppimisohjelma, riittävät opetus- ja oppimismenetelmät sekä erittäin aktiivinen ja käytännöllinen toimintadynamiikka.
TAVOITTEET
- Luo ja valvo digitaalisen markkinoinnin kampanjoita uuden digitaalisen median avulla ja mittaa niiden vaikutusta;
- Hallitse läsnäoloa markkinoilla ammattimaisesti hyödyntäen kaikkia sosiaalisten verkostojen mahdollisuuksia;
- Toteuttaa digitaalisia markkinointikampanjoita ja mitata niiden vaikutusta;
- Luo sisältöä digitaaliselle alalle kuluttajien huomion saamiseksi;
- Luo sisältöä digitaalisessa toiminnassa etiikkaa ja tällä alalla sovellettavaa lainsäädäntökehystä kunnioittaen.
OPETUSKIELI: portugali
Opetussuunnitelma
KURSSIN SISÄLTÖ
1. VUOSI
Digimarkkinoinnin perusteet
- Digitaalinen markkinointistrategia
- Projektinhallinta
- Digitaalinen luovuus
- Digitaaliset lailliset oikeudet
Digimarkkinoinnin tulokset
- Hakukoneoptimointi
- Verkkoanalyysi
Digitaalisen markkinoinnin asetukset
- Sisällönhallintajärjestelmät
- Sähköinen kaupankäynti
- Sähköpostimarkkinointi
- Näyttömainonta
- Sosiaalinen media
- Vaikuttajamarkkinointi
- Videomarkkinointi
Lopullinen projekti
- Digitaalinen markkinointiprojekti