
Kurssi in
Ammattimainen korkea-asteen tekninen kurssi digitaalisen markkinoinnin hallinnasta ISAG - European Business School

Johdanto
KURSSIN YLEINEN KUVAUS
Tämän kurssin tavoitteena on kouluttaa sosiaalisen median hallinnan ammattilaisia, joilla on kyky kehittää innovatiivisia ohjelmia hakukoneissa läsnäoloon, tunnistaa ja segmentoida organisaation asiakkaita, luoda ja arvioida houkuttelevaa sisältöä ja levittää sitä teksti-, kuva-, ääni- ja videomuodossa. . Tuleva sosiaalisen median hallinnan vanhempi teknikko on luotettu henkilö, joka organisaatiossa seuraa, suodattaa, mittaa ja ohjaa brändin, tuotteen, yksityishenkilön tai oikeushenkilön läsnäoloa sosiaalisessa mediassa.
OPPIMISTULOKSET/PÄÄTOIMINNOT
Kehitä sosiaalisen median hallintasuunnitelma, joka on mukautettu markkinoiden vaatimuksiin ja organisaation ominaisuuksiin:
a) Tunnista segmentit ja määritä kohde;
b) Määrittele paikannus brändin, tuotteen tai palvelun erottavien ominaisuuksien perusteella;
c) Kehitä sosiaalisten verkostojen yhdistelmää;
d) kehittää analysointi-, seuranta- ja raportointimekanismeja;
Määrittele sosiaalisiin verkostoihin sovellettavat käytännöt, välineet ja viestintätuet:
a) Määritä eri sosiaalisiin verkostoihin sovellettava toimituksellinen linja;
b) Luo uutiskirjesovelluksia ja aloitussivuja mobiililaitteisiin;
c) Kehitä virus- ja Buzz-markkinointikampanjoita video- ja äänimedian avulla;
d) Luo viestintätukea käyttämällä työkaluja ja tekniikoita, nimittäin maantieteellistä sijaintia ja nopeaa vastausta;
Kehitä ja toteuta verkkokauppaa ja verkkosivujen hallintaa koskevia käytäntöjä ja toimia:
a) toteuttaa online-myyntisivuja käyttämällä ja mukauttamalla erikoisalustoja;
b) Toteuttaa verkkosivuja sisällönhallintajärjestelmän (CMS) alustoilla;
Luo menettelyjä ja välineitä sosiaalisten verkostojen toiminnan ohjaamiseksi ja seuraamiseksi:
a) Määritä keskeiset suoritusindikaattorit suunnitelmassa esitettyjen tavoitteiden mukaisesti;
b) Tietojärjestelmien luominen ja syöttäminen tehokkaan seurannan varmistamiseksi;
c) Laske lyijyarvoindikaattorit;
d) Tieto- ja tietoturvastandardeihin sisältyvien käytäntöjen valvonta;
AMMATTILAITOKSET
Digitaalimarkkinoinnin johtaja ja fasilitaattori | Yrityksen digitaalistrategiapäällikkö | Alustan ja verkkosivustojen tehostin | Mobiilimarkkinointipäällikkö, sähköpostimarkkinointi, sosiaalinen mainonta
OPETUSKIELI: portugali
Opetussuunnitelma
KURSSIN SISÄLTÖ
1. VUOSI
1. lukukausi
- Digitaaliseen mediaan sovellettava laki
- Johtamisen perusteet
- IT
- Johdatus digitaaliseen markkinointiin
- Englannin kieli
- Markkinointi
2. lukukausi
- Sähköinen kaupankäynti
- Markkinointikommunikaatio
- Yrittäjyys ja innovaatio
- Strateginen markkinointi digitaaliselle medialle
- Multimedia
- portugali ja yritysviestintätekniikat
2. VUOSI
1. lukukausi
- Digitaalisen markkinoinnin hallinta
- Integrointijärjestelmät
- Mobiilimarkkinointi
- Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja valvonta
- Digitaalinen markkinointisuunnitelma
- Web-suunnittelu
2. lukukausi
- Työharjoittelu
Uramahdollisuudet
AMMATTILÄHTÖT
Digitaalimarkkinoinnin johtaja ja fasilitaattori | Yrityksen digitaalistrategiapäällikkö | Alustan ja verkkosivustojen tehostin | Mobiilimarkkinointipäällikkö, sähköpostimarkkinointi, sosiaalisen median mainosnäyttö.