Markkinoinnin johtamisen jälkeinen valmistuminen
IPAM
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Lisbon, Portugali
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
10 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ohjelma on suunniteltu vastaamaan vaatimuksiin, jotka uuden liiketoimintaekosysteemin asettaa organisaatioille, koska koska markkinointi on liiketoiminnan keskeinen tehtävä, sen kehityksen ymmärtäminen määrittelee markkinointiin ja markkinointiin suoraan tai välillisesti osallistuvien ammattilaisten paremman yksilöllisen suorituskyvyn. siksi organisaatioista, joissa ne tekevät yhteistyötä.
Esittelemällä ajankohtaisia aiheita ja näkemystä uudesta yrityksestä 4.0, tämä ohjelma perustuu kokemusten jakamiseen tiedekunnasta, joka koostuu tunnetuista ammattilaisista heidän opettamillaan alueilla ja joilla on laaja kansallinen ja kansainvälinen kokemus huippuorganisaatioissa.
Sillä pyritään myös tarjoamaan ammattilaisille taitoja, joiden avulla he voivat soveltaa konsepteja organisaatioiden todellisiin tilanteisiin käytännössä markkinointisuunnitelman suunnittelussa ja tuotannossa.
Keskeiset edut
- Se auttaa ymmärtämään markkinoinnin todellisuutta nykyään ja sen mahdollisuuksia hyödyntää yritystä.
- Sen avulla voidaan hankkia tai syventää tietoa ja taitoja nykyisistä aiheista, jotka ovat välttämättömiä erilaiselle ammatilliselle suoritukselle.
- Se edistää markkinoinnin ja johtamisen käsitteiden käytännön soveltamista organisaatioiden todellisiin tilanteisiin.
- Auttaa tunnistamaan ja ymmärtämään markkinoiden muutoksia ja muotoilee asianmukaiset vastaukset.
- Kehittää menetelmiä ongelmien analysoimiseksi ja ratkaisemiseksi systemaattisesti ja monitieteisesti.
- Mahdollisuus kehittää yksinoikeudellinen kontaktiverkosto kollegoiden, opettajien, puhujien, yrittäjien ja instituutioiden välillä.
tavoitteet
- Tunnista muutoksen lähteet, trendit, liiketoiminnan ja markkinoinnin olennaiset elementit tänään.
- Selvitä, kuinka organisaatio reagoi asiakaslähtöisyyteen, digitaaliseen, sosiaaliseen ja relaatiogogiikkaan eri sidosryhmien kanssa.
- Ymmärtää markkinanalyysimenetelmät ja niiden soveltaminen organisaatioissa.
- Kehitä pehmeitä taitoja, joita yläjohtaja tarvitsee.
Pääsymaksut
Ihanteelliset opiskelijat
- Ammattilaiset, joilla ei ole markkinoinnin peruskoulutusta, tulevat miltä tahansa organisaatiolta tai toimialalta, jotka haluavat kehittää osaamistaan ja taitojaan integroidusti alueella.
- Esimiehet, yrittäjät tai ammatinharjoittajat, jotka haluavat päivittää ja uudistaa liiketoiminta- ja markkinointiosaamistaan tehostaakseen liiketoimintansa yhteyttä kohdemarkkinoihin laajentaen mahdollisuuksien määrää ja arvoa.
- Vastaat mm. liiketoimintayksiköistä, asiakaspäälliköistä, tuotepäällikköistä, brändipäällikköistä, myyntipäälliköistä, ostopäälliköistä, viestintäpäälliköistä, PR-tehtävistä.
- Markkinointikonsultit, jotka haluavat hankkia tai päivittää tietoja ja taitoja, joiden avulla he voivat tarjota palveluja suuremmalla lisäarvolla.
- Yrittäjät, yrittäjät ja konsultit.
- Ammattilaisia, jotka haluavat syventää ja laajentaa osaamistaan alalla ammatilliseen kehittymiseen tai uudelleenkoulutukseen.
Galleria
Uramahdollisuudet
Tavoitteet - Markkinoinnin jatko-opinnot - Lissabon
- Hallitse markkinointitoimintoa 5.0-kontekstissa, toisin sanoen interaktiivisesti, digitaalisesti, asiakaslähtöisesti ja suhteellisesti useiden sidosryhmien kanssa
- Kuvaile nykyistä liiketoimintaympäristöä, trendejä ja muita liiketoiminnan ja markkinoinnin keskeisiä elementtejä
- Yhdistä markkinointi muihin organisaation osa-alueisiin
- Kehitä henkilökohtaisia taitoja, joita huippujohtaja tarvitsee
- Ymmärtää markkina-analyysimenetelmiä ja niiden soveltamista organisaatioissa
- Mobilisoi ja koordinoi organisaatiota ollaksesi kilpailukykyisempi markkinoilla
- Kehitä taitojasi rekrytointikonsultoinnin ja markkinatutkimuksen alalla.
- Kehitä johtamistaitoja
Tavoitteet - Markkinoinnin jatko-opinnot - Porto
Sidosryhmät
Selvitä, kuinka organisaatio reagoi asiakaslähtöisyyteen, digitaaliseen, sosiaaliseen ja relaatiologiikkaan eri sidosryhmien kanssa. Määritä tarjouksellesi paras hinta-laatusuhde, erottele se kilpailijoista, pidä ja hanki uusia asiakkaita.
Tunnista trendit
Tunnista muutoksen lähteet, trendit, liiketoiminnan ja markkinoinnin keskeiset elementit tänään ja tunne tuotteellesi/palvelullesi/projektillesi sopivien kuluttajien tarpeet ja toiveet.
Markkina-analyysimenetelmät
Ymmärtää markkina-analyysimenetelmiä ja niiden soveltamista organisaatioissa. Tunnista muutoksen lähteet, trendit, liiketoiminnan ja markkinoinnin keskeiset elementit tänään.
pehmeitä taitoja
Kehitä ylimmälle johtajalle välttämättömiä pehmeitä taitoja.