Jatkotutkintodiplomi in
Digitaalisen markkinoinnin jälkeinen valmistuminen IPAM

Johdanto

Markkinointi 2000-luvulla on muuttumassa kaikilta osin johtuen digitaalisen välineen syntymisestä, joka muuttuu kuluttajien käyttäytymisestä markkinoille pääsyyn käytettävissä oleviin keinoihin.
Digitaalitalouden vaikutus näkyy parhaiten markkinointimallissa, joten markkinoinnin alalla on kiireellisesti valmisteltava henkilöstöresursseja, joilla on pian tärkeitä uusia taitoja.
Voimme jopa sanoa, että Marketeer, joka ei hallitse minimaalisesti digitaalisen markkinoinnin tarjoamia uusia välineitä, on pian vanhentunut ja sen työllistyvyys mahdoton.
Tämä jatko-opinto yhdistää ryhmän asiantuntijoita, jotka ovat päivittäin markkinoilla ja käyttävät näitä uusia digitaalisia välineitä, joiden avulla he voivat jakaa parhaita käytäntöjä aina.
Samoin käytettävät opetusmenetelmät ovat aktiivisia käyttäen tapaustutkimuksia, käytännön harjoituksia ja ryhmädynamiikkaa opiskelijan ammatillisten realiteettien perusteella.
Yhteistyökumppanit:

Keskeiset edut
- Digitaalisen markkinoinnin vauhdittaminen 360 asteen näkökulmasta käytettävissä olevista välineistä, mahdollisuuksista ja haasteista, joita organisaatiot ja ammattilaiset kohtaavat.
- Tämä ohjelma pyrkii ylittämään tietotaitoa, haluamme kouluttaa ammattilaisia, joilla on digitaalinen visio ja uskottavuus johtaa niiden organisaatioiden muutosta, joissa ne ovat integroituneet, mikä auttaa portugalilaisia yrityskanseja voittamaan uudessa digitaalisessa taloudessa.
vastaanottajat
- Jokaisen toimialan ammattilaiset, jotka haluavat kehittää tietämystään ja taitojaan integroidulla tavalla digitaalisessa markkinoinnissa;
- Yritysten ammattilaiset, joilla ei ole erityistä markkinointikoulutusta, ottavat tehtävänsä markkinoinnin alalla;
- Ammattilaiset, jotka haluavat kehittää tai lujittaa uransa digitaalisen markkinoinnin aloilla;
- Markkinointijohtajat;
- Markkinointiteknikot;
- Vastaa Web-kanavasta;
- Konsultit.