Digitaalisen markkinoinnin jälkeinen valmistuminen
IPAM
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Lisbon, Portugali
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
10 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
2000-luvun markkinointi on muuttumassa kaikilta osin digitaalisen ympäristön syntymisen myötä, joka muuttaa kaiken kuluttajakäyttäytymisestä markkinoille pääsyn keinoihin.
Digitaalisuuden vaikutus näkyy selvimmin Markkinointimixissä, minkä vuoksi on kiireellisesti valmisteltava markkinoinnin henkilöstöresursseja uusilla digitaalisilla taidoilla, jotka ovat välttämättömiä.
Näin ollen Digitaalisen markkinoinnin jatkokurssi, joka koostuu joukosta asiantuntijoita, jotka ovat markkinoilla joka päivä, pyrkii kouluttamaan ammattilaisia, joilla on digitaalinen visio ja uskottavuus johtamaan digitaalista muutosta organisaatioissa, joihin he ovat integroituneet. Portugalin yritysrakenne voittaa uudessa digitaalisessa taloudessa.
Vuodesta 2010 lähtien tämä ohjelma on kouluttanut yli 2 700 ammattilaista 90 versiossa, ja markkinat ovat tunnustaneet sen kiistattomaksi johtajaksi digitaalisen markkinoinnin ammattilaisten koulutuksessa. Tämä johtoasema perustuu kolmeen pilariin:
- Opetustiimi erikoisammattilaisista Portugalista ja Brasiliasta kullakin opetetulla alueella;
- Sisältö, jota päivitetään jatkuvasti ja mukautuu jatkuvasti kehittyviin markkinoihin;
- Oppimis- ja jakamisympäristön luominen, joka ylittää jatkotutkinnon keston.
Miksi digitaalisen markkinoinnin jatkotutkinto?
Digitaalinen visio ja uskottavuus johtaa organisaatioiden digitaalista muutosta
Mene pidemmälle kuin osaaminen – tämän ohjelman tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia, joilla on digitaalinen näkemys ja uskottavuus, jotta he voivat johtaa niiden organisaatioiden digitaalista muutosta, joihin he ovat integroituneet, ja auttaa Portugalin yritysrakennetta voittamaan uudessa digitaalisessa taloudessa.
Asiaankuuluvaa, uskottavaa ja päivitettyä sisältöä
Edistää kaikkien markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten osaamista, mikä vaikuttaa ratkaisevasti heidän nykyiseen ja tulevaan työllistettävyyteen, sillä digitaalinen markkinointi on kasvava ala.
360 asteen visio digitaalisesta markkinoinnista
Digitaalisen markkinoinnin vauhdittaminen 360 asteen näkökulmasta käytettävissä olevista välineistä, mahdollisuuksista ja haasteista, joita organisaatiot ja ammattilaiset kohtaavat.
Erinomainen opetushenkilöstö
Ohjelma, jonka on suunnitellut ja opettaneet tunnustetut ammattilaiset digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueilla ja jolla on helposti todennettava digitaalinen jalanjälki, mikä mahdollistaa jatkuvan sisällön päivittämisen.
sertifiointi
IPAM :n Executive Training -ohjelmat ovat Portugalin markkinointiammattilaisten yhdistyksen [APPM] sertifioimia.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tutustu estrutura do plano -opetussuunnitelmaan - Pós-Graduação em Marketing Digital - Lisboa
- 1º Módulo | Introdução ao Digital Marketing
- 2º Módulo | Videomarkkinointi
- 3º Módulo | Sisältömarkkinointi
- 4º Módulo | Näyttömainonta ja sähköpostimarkkinointi
- 5º Módulo | Sosiaalinen media
- 6º Módulo | Hakukone markkinointi
- 7º Módulo | Sosiaalinen verkostoituminen
- 8ª Módulo | Digitaalinen brändäys ja PR
- 9º Módulo | Estratégia sähköinen kaupankäynti
- 10º Módulo | Mittarit ja analyysit Luís Bettencourt Moniz
- 11º Módulo | Direito Digital 2.0
- 12º Módulo | Transformação do Marketing Digital
- 13º Módulo | Plano de Marketing Digital
- Seminaari I
- Seminaari II
Tutustu estrutura do plano -opetussuunnitelmaan - Pós-Graduação em Marketing Digital - Porto
- Introdução ao Digital Marketing
- Videomarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Mittarit ja analyysit
- Sosiaalinen media
- Näyttömainonta ja sähköpostimarkkinointi
- Sosiaalinen verkostoituminen
- Hakukone markkinointi
- Digitaalinen brändäys ja PR
- Transformação do Marketing Digital
- Direito Digital 2.0
- Estratégia de e-Commerce
- Plano de Marketing Digital
- Seminaari I
- Seminaari II