Muotibrändin hallinnan kesäkurssi
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Florence, Italia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 viikkoa
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 600
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
22 Nov 2024
Johdanto
Kurssilla tarkastellaan taiteen, kulttuurin, markkinoinnin ja brändäyksen, tavoitteen ja viestinnän välistä suhdetta saadakseen syvemmän käsityksen strategian käsitteestä ja tuotteen merkityksestä.
Fashion Brand Management -kesäkurssilla tarkastellaan taiteen, kulttuurin, markkinoinnin ja brändäyksen, tavoitteen ja viestinnän välistä suhdetta saadakseen syvemmän käsityksen strategian käsitteestä ja tuotteen merkityksestä, joka ei ole vain korkealaatuinen, vaan myös aito ja hyvin havaittu. Tämän kurssin tarkoituksena on antaa opiskelijoille käsitys brändin käsitteen, sen identiteetin ja viestintävälineiden välisestä suhteesta muotikulttuurin ja muotijärjestelmän taloudellisen analyysin yhdistelmällä.
Opiskelija ymmärtää syvästi muotiprosessit, kulttuurin, tyylin ja digitaalisen tietämyksen lukeakseen ja tulkitakseen järjestelmää, arvioidakseen sen vahvuuksia, ymmärtääkseen monimutkaisia ja herkkiä mekanismeja, jotka hallitsevat kansainvälisiä markkinoita, niiden eroja ja jatkuvaa tarvetta tasapainottaa tuotemerkin identiteettiä innovaatioilla ja kestävyydellä.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle se on?
Kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on osaamista tai ammatillista perusosaamista opiskelualueella ja jotka ovat kiinnostuneita ammatillisten taitojensa kehittämisestä. Osallistujien tulee tuntea tärkeimmät muotimerkit ja olla motivoituneita työskentelemään itsenäisesti tai ryhmässä.
Opetussuunnitelma
Menetelmät ja rakenne
Viiteen moduuliin jaettu opintosuunnitelma vuorottelee kulttuurisia, historiallisia ja teoreettisia aineita tutkimustoiminnan ja käytännön harjoitusten kanssa.
Osana kurssia luennoilla ja käytännön harjoituksilla syvennetään kurssin teoreettisia osia soveltamalla niitä käytännössä kentällä sekä luentoja ja vierailuja.
Tällä kurssilla opiskelija perehtyy todellisiin muodin tapaustutkimuksiin ymmärtääkseen brändäysstrategioita, jotka huomioivat yritysten tämänhetkiset tarpeet ja brändin identiteetin. Tarjoamalla opiskelijoille mahdollisuuden opiskella ja työskennellä suoraan alalla professoriensa kanssa osana akateemista kokemustaan, IED-lähestymistapa tarjoaa heille ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää ammatillista yhteyttään referenssijärjestelmään käyttämällä kulttuuriin liittyviä työkaluja ja käsitteitä. , tuotteen määritelmä ja markkinadynamiikka.