Korkeakoulututkinto visuaalisesta viestinnästä
Hong Kong Design Institute
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Hong Kong, Hongkong
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
HKD 59 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* vuodessa. Lukukausimaksut tarkistetaan vuosittain
Johdanto
Ohjelman tavoitteet
Tämän ohjelman tavoitteena on kehittää opiskelijoiden kykyä kommunikoida luovasti käyttämällä luovaa visuaalista ja digitaalista mediaa. Ohjelman painopiste on antaa opiskelijoille visuaalisia viestintätaitoja analyyttiseen ajatteluun, visuaaliseen ilmaisuun ja ongelmanratkaisuun, viestien tulkintaan, manipulointiin ja viestintään monenlaisten graafisen suunnittelun välineiden avulla, mukaan lukien brändäys ja markkinointi, vakuuttava strategia, tiedot, interaktiivinen suunnittelu ja visuaalinen manipulointi. Tavoitteenamme on vaalia oma-aloitteisia ongelmanratkaisijoita, jotka ovat tarkkaavaisia, uteliaita, intohimoisia ja uskaltavat tutkia uusia rajoja visuaalisessa viestinnässä.
Ohjelma tarjoaa myös laajan koulutuskokemuksen luovuudesta, projektinhallinnasta, ihmissuhdekommunikaatiosta ja tiiminrakennustaidoista, jotka vastaavat alan vaatimuksia joustaville, artikuloiduille tutkinnon suorittaneille, jotka kykenevät kilpailemaan dynaamisessa, nopeatempoisessa ja jatkuvasti muuttuvassa alueellisessa luovassa ympäristössä.
Tämä ohjelma on suunniteltu painottaen yleistä, kieli- ja viestintäkoulutusta, koko henkilön kehitystä ja työkokemusta, jotta opiskelijat valmistautuvat paremmin jatko-opintoihin ja työhön valmistumisen jälkeen.
Ammatillinen tunnustus
Opiskelijat voivat hakea opiskelijajäsentä Hongkongin suunnittelijayhdistyksestä (HKDA).
Pääsymaksut
Galleria
Uramahdollisuudet
Valmistuneet rekrytoidaan graafisena suunnittelijana, informaattoreina, brändikonsulttina, web / vuorovaikutteisena suunnittelijana, tapahtumajärjestäjänä, pakkaussuunnittelijana, kirjan suunnittelija, kuvittaja, valokuvaaja, kuvataiteilija eri aloilla kuten graafinen talo, suunnittelukonsultti, brändäys, mainonta, aikakauslehti ja julkaisumateriaali, kirjojen suunnittelu, multimedia ja animaatio, pakkaus, digitaalinen markkinointi, tapahtuma ja näyttelyt, kuvitus, ympäristö- ja tilamarkkinat, museonäyttely, taiteen / tapahtumien edistäminen, mainostekniikka, journalismi ja kuvan suunta. Valmistuneet työskentelevät usein yksittäisinä suunnittelutyöntekijöinä ja suunnittelutyöntekijöinä omien studiomme perustamisessa.