Markkinointi ja viestintä ylellisyyttä
Haute Future Fashion Academy
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Milano, Italia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Kehitetään markkinoinnin strategiat ja viestintää luksusmallisto arvioe ca veicolarne ef ectively arvot ja identiteetti, säilyttää johdonmukaisen kannan markkinoilla lupaus ainutlaatuisuus ja yksinoikeuden, sen ylellisyystavaroita.
Il Summer Campus Marketing & Communication For Luxury Se on suunniteltu tarjoamaan perusteellisen kuvan ylellisyyteen markkinoille ja esitellä pääkohdat markkinoinnin ja viestinnän.
Aikana se tutkii teorioita paikannus ja kohdentamista sekä analysoimalla erity c "tapaustutkimuksia", analysoi markkinoinnin ja viestinnän strategiat tunnetuin ylellisyyttä tuotemerkin.
OHJELMA
viikko 1
- Johdanto ja analyysi "luksus käsite"
- Eri käsityksiä ylellisyyttä de ned kautta muuttuja "aika ja paikka"
- Ylellisyyttä viestintävälineenä
- Tapaustutkimukset: iso mainoskampanjoita, julkkis merkintöjen ja Celebrity Gossip
- Ylellisyyttä muoti järjestelmä: yleinen analyysi, vahvuuksien ja heikkouksien
- Brand segmentointi: kansainvälinen skenaario ja Kilpailuetujamme
viikko 2
- paikannus analyysi viitemarkkinoilla
- paikannus strategioita perusteella viitteen kohde
- Analyysi jakelun ylellisyystuote: uudet formaatit ja markkinapotentiaalin viisi kanavaa (vähittäis-, tukku-, matka- vähittäis-, yritys- ja online-myyntipiste)
- Viestinnän hallintaa: viestintä kannalta yhteiskunnallisen muutoksen, kehitys mainonnan ja jakelun digitaalisen median
- Nykyistä ja ennustaa tulevaisuuden skenaarioita markkinoiden