
Diplomi mainonnassa ja markkinointiviestinnässä (ADMC)
KESTO
2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Oct 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
CAD 9 036 / per semester *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* Arvioidut kansainväliset lukukausimaksut ja liitännäismaksut yhteensä lukuvuotta kohti. Lisätietoja on osoitteessa http://www.georgiancollege.ca/finance-and-fees/tuition-and-ancillary-fees/.
Johdanto
Tämä ohjelma on suunniteltu tarjoamaan koulutusta modernin markkinointiviestinnän teoreettisista ja käytännön näkökohdista. Valmistuneet voivat suorittaa mainonta-/viestintätoimintoja käyttämällä erilaisia mediatekniikoita.
Miksi opiskella mainontaa ja markkinointiviestintää Georgianissa?
Mainonta ja markkinointi ovat viestien kehittämisen ja viestinnän taidetta ja liiketoimintaa. Se tavoittaa tehokkaasti yksilöitä, joilla on tietoa tuotteista, palveluista ja ideoista. Se on jännittävää, luovaa, vaativaa, palkitsevaa ja haastavaa. Anna Georgian aloittaa urasi mainonnan ja markkinointiviestinnän parissa!
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Palkinnot, stipendit ja apurahat
Toisen asteen koulutus on sijoitus tulevaisuuteen. Tiedämme, että monien opiskelijoiden on vaikea saada toimeentulonsa, minkä vuoksi tarjoamme niin monia vaihtoehtoja, jotka auttavat sinua selviytymään valmistumisesta.
Georgian tarjoaa palkintoja, apurahoja ja apurahoja kaikilla elämänaloilla – kotimaisille, kansainvälisille ja alkuperäiskansojen opiskelijoille, kokopäiväisille ja osa-aikaisille, ensimmäisille vuosille, valmistuville ja kaikille siltä väliltä. Sinulla on varaa tähän!
Opetussuunnitelma
Semester 1
Program Courses
- ADVE 1004 Introduction to Advertising
- ADVE 1007 Graphic Design Fundamentals
- ADVE 2005 Professional Presentation Skills
- MKTG 1000 Introduction to Marketing
Communications Course
- Select 1 course from the communications list during registration.
General Education Course
- Select 1 course from the general education list during registration.
Semester 2
Program Courses
- ADVE 1003 Copywriting and Content Strategy
- ADVE 1008 Media Planning
- ADVE 2001 Integrated Marketing Communications
- MKTG 1017 Digital Media Marketing and Analytics
- MKTG 1019 Introduction to Marketing Research
Communications Course
- Select 1 course from the communications list during registration.
Semester 3
Program Courses
- ADVE 2013 Account and Project Management
- ADVE 2020 Social Media Strategy
- ADVE 2021 Media Buying
- ADVE 2022 Graphic Design for Advertising
- ADVE 2024 Digital Video and Content Creation
General Education Course
- Select 1 course from the general education list during registration.
Semester 4
Program Courses
- ADVE 2006 Campaigns and Professional Practices
- ADVE 2023 Emerging Trends in Advertising
- ADVE 2025 Certifications for the Advertising Industry
- MKTG 1003 Principles of Sales
- MKTG 2041 Applied Digital Media Marketing and Analytics
Program Option Courses
- Select 1 course from the Program Option Courses listed below during registration.
General Education Course
- Select 1 course from the general education list during registration.
Field Placement
- Select 1 of the placement opportunities from the Field Placements listed below, and contact the program coordinator for assistance.
Field Placements
Select 1 placement opportunity from the list below, and contact the program coordinator for assistance.
- ADVE 2011 Field Placement - ADMC
- ADVE 2019 Career Analysis
Optional Courses
Valitse rekisteröinnin aikana saatavilla olevasta luettelosta, vaihtoehtoja voi olla
- ENTR 1002 Introduction to Entrepreneurship
- MKTG 2031 Sport Marketing and Sponsorship
- ADVE 2004 Public Relations
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Mainonta- ja markkinointiviestinnän tutkinto antaa sinulle monia uramahdollisuuksia
Valmistuneet voivat työllistyä mainos- tai markkinointiosastoilla toimialoilla, kuten vähittäiskaupassa, jakelussa, suhdetoiminnassa, tekniikassa, mediassa ja/tai teollisuudessa. Valmistuneet voivat työskennellä useissa tehtävissä, kuten mainos- ja myynninedistämismateriaalien luomisessa ja sijoittamisessa, mainostilan tai -ajan myymisessä digitaalisen tai painetun median puolesta tai mainostoimiston alalle luovassa, tutkimuksessa tai tuotannossa. tai asiakaspalvelutehtäviin.