Liiketalouden ylempää tutkintoa - markkinointia / ylempää liiketalouden tutkintoa - markkinointia (työkokemuksella)
George Brown College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Toronto, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 17 418 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kotimainen opetus | 15 190 dollaria kansainväliseen koulutukseen. Kaikki maksut voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta
Johdanto
Edistyksellinen tutkinto Business Administration – Marketing -ohjelma avaa ovet mahdollisuuksille jännittävällä ja nopeasti kehittyvällä markkinoinnin alalla. George Brownin markkinointi on muutakin kuin oppikirjoja ja luentoja. Oppimisemme on käytännönläheistä ja projektipohjaista, ja tämä ohjelma tarjoaa mahdollisuuksia tapaustutkimuksiin sekä todellisiin projekteihin, joihin voi osallistua alan kumppaneita.
Kolmivuotisen jatkotutkinnon erottaa kaksivuotisesta tutkintotodistuksesta lisämahdollisuudet edistyneempään käytännön oppimiseen sekä digitaalisen markkinoinnin kursseille, kansainvälisen markkinoinnin kursseille, markkinointitutkimuskursseille ja markkinointistrategiakursseille. Voit myös laajentaa näkemystäsi lisäliiketoiminnan valinnaisilla aineilla.
Tämä oppimiskokemus antaa sinulle mahdollisuuden:
- Kehitä integroitu markkinointiviestintästrategia tuotteiden, konseptien, tavaroiden tai palveluiden markkinoimiseksi tunnistetun kohdemarkkinoiden perusteella.
- Tee ensi- ja jälkimarkkinatutkimusta saadaksesi tarvittavat tiedot markkinointipäätösten tekemiseen.
- Kehitä strategioita tehokkaiden työsuhteiden luomiseksi asiakkaiden, asiakkaiden, kuluttajien, työtovereiden, esimiesten ja muiden kanssa.
- Arvioi tuotteiden, konseptien, tavaroiden tai palveluiden markkinoinnin kannattavuutta kansainvälisillä markkinoilla tai kansainvälisillä markkinoilla.
- Muotoile ja valmistele markkinointisuunnitelma, joka sisältää markkinointitavoitteet, markkinointimixin, markkinointistrategiat, budjettinäkökohdat ja arviointikriteerit.
- Integroi digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media markkinointisuunnitelmaan eri alustojen ja teknologioiden ymmärtämisellä.
Kaikkeen yllä olevaan sisältyy pehmeiden taitojen kehittäminen, mukaan lukien viestintä, esittely ja tiimin rakentaminen, sekä markkinoijien nykypäivän vaatimat analyyttiset taidot.
George Brown College työskentelee aktiivisesti alan kumppaneiden kanssa
- mukauttaa opetussuunnitelma alan tarpeisiin
- tarjota opiskelijoille käytännönläheistä oppimista luokkaprojektien kautta
- tarjota opiskelijoille koulutusmahdollisuuksia
- tarjoavat opiskelijoille mahdollisuuden solmia alan kontakteja ja rakentaa verkostoaan
Opintojakson ulkopuoliseen toimintaan osallistuminen antaa opiskelijoille mahdollisuuden kehittää tietojaan ja taitojaan verkostoituessaan. Tämä on yksi monista tavoista, joilla Markkinointikoulumme auttaa opiskelijoita saamaan suuren tuoton kaikesta, mitä he sijoittavat yrityskoulutukseen. Toimintaan voi kuulua:
- Ontarion korkeakoulujen markkinointikilpailu
- Vanier BDC Case Challenge
- Enactus George Brown
- nopeus mentorointitapahtuma
- Suuri Kanadan myyntikilpailu
- Mainosviikko
Saatavilla on myös Advanced Diploma in Business Administration–Marketing (työkokemuksella) vaihtoehto.
Omat koulutusvaihtoehdot
Työkokemus (yhteistyö ja harjoittelu)
Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (työkokemuksella) -vaihtoehto edellyttää kahden lukukauden työkokemuksen menestyksellistä suorittamista valmistuakseen. Tämä työkokemus on joko osuuskunta (palkkainen) tai harjoittelu (palkaton). Kumpikin antaa sinulle työnantajien arvosta käytännön kokemusta.
George Brown työskentelee työnantajien ja alan kumppaneiden kanssa tunnistaakseen mahdollisia työkokemusmahdollisuuksia. Sitten opiskelijat hakevat näitä mahdollisuuksia ja käyvät läpi kilpailullisen haastatteluprosessin. Opiskelijoita kannustetaan myös voimakkaasti hakemaan itseohjautuvaa alan työkokemusta, jonka he uskovat tarjoavan oppimiskokemuksia, joita he arvostavat ja jotka vastaavat ohjelman oppimistuloksia. Tämä arvokas työkokemus voidaan vuorostaan lisätä ansioluetteloosi.
Työkokemuksen lisäksi George Brown College pyrkii tarjoamaan alan koulutusmahdollisuuksia todellisten haasteiden ja asiakkaiden kanssa.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Apurahat kansainvälisille opiskelijoille osoitteessa George Brown College ovat yleensä ohjelman sisäisiä palkintoja, jotka perustuvat opiskelijoiden akateemiseen suoritukseen (ja muihin kriteereihin) klo George Brown College akateemisen ohjelman alkamisen jälkeen.
Opetussuunnitelma
Pakolliset kurssit
Valmistuaksesi sinun on suoritettava 38 kurssia: 29 pakollista kurssia, 5 liike-elämän valinnaista, 3 yleissivistävää valittavaa ja 1 pakollinen yleinen valinnainen.
Liiketalous-markkinointi (työkokemus) -vaihtoehdossa sinun on suoritettava 38 kurssia: 29 pakollista kurssia, 5 liike-elämän valinnaista, 1 pakollinen yleinen valinnainen ja 3 yleissivistävää valittavaa. B158-ohjelmaa varten sinun on suoritettava ylimääräinen kurssi, työkokemuksen valmistelukurssi (BUS 1000) lukukaudella 3 ja suoritettava 2 työkokemusta (osuuskunta tai harjoittelu).
Harjoittelutestien tuloksista riippuen sinun on ehkä suoritettava COMM1000 Introduction to College Communication ennen kuin siirryt COMM 1007:ään. Samoin saatat joutua ottamaan MATH1027 (Business Math with Remediation) ennen kuin siirryt MATH 1008: een. COMM1000 ja MATH 1027 eivät lasketa mukaan valmistumiseen vaadittaviin 38 kurssiin, ja sinua veloitetaan näistä ylimääräisistä kursseista. Keskustele yritystoimiston henkilökunnan kanssa, jos tarvitset apua.
Yleissivistävän koulutuksen kurssit (lukukaudet 2,3 ja 4): Sinun on suoritettava 4 yleissivistävän koulutuksen kurssia. Yksi pakollinen ("Onnistuneet sosiaaliset suhteet" - GHUM 1087) ja 3 valitaan vähintään 2 seuraavista luokista: yhteiskuntatieteet (GSSC), taiteet ja humanistiset tieteet (GHUM) tai tiede ja tekniikka (GSCI).
Sinun on korvattava kaikki hylätyt tai hylätyt kurssit ennen kuin voit valmistua. Voit muodostaa nämä kurssit päivällä, ja jotkut tarjotaan illalla täydennyskoulutuksen kautta. Tarkista yritystoimiston henkilökunnalta, että jatkokoulutuskurssit vastaavat kokopäiväisessä ohjelmassa opetettua. Huomaa, että joitain kursseja ei välttämättä tarjota joka lukukausi. Henkilökuntamme voi auttaa sinua mahdollisissa erityisissä aikatauluvaatimuksissa.
Lukukausi 1 | Lukukausi 2 |
|
|
Lukukausi 3 | Lukukausi 4 |
|
|
Lukukausi 5 | Lukukausi 6 |
|
|
*Tämä kurssi on pakollinen vain opiskelijoille, jotka suorittavat työkokemusvaihtoehdon
Valittavien
Alla on Business Elective kursseja Business Administration-Marketingille.
- ACCT 2031 johdon laskentatoimi
- CMMK 1114 Yritystutkimus ja raporttien kirjoittaminen
- CMMK 1120 PR ja konserniviestintä
- CMMK 1127 Business Media Kanadassa
- CMMK 1156 Puhuva liiketoiminta
- MARK 3007 Palveluiden markkinointi
- MARK 3016 Voittoa tavoittelematon sektorin markkinointi
- MARK 3029 Tapauskohtainen lähestymistapa markkinointistrategioihin
- MARK 3031 Kestävä markkinointi
- MARK 2053 -neuvottelutaidot
- MARK 2028 Rahoituspalvelujen markkinointi
- MARK 2061 Soveltava markkinointitutkimus
- MARK 3018 Markkinointi verkossa
- MARK 3032 Edistyneet myyntitaidot
- BUSSI 1044 Liikejuridiikka
- BUS 1067 Kenttäopetus
- MGMT 1034 Vähittäiskaupan markkinointi
- MGMT 2032 edistyneet projektinhallintatyökalut
- MGMT 3013 -ostajan tutkimus
- MGMT 2037 Vähittäiskaupan hallinta
Ohjelman tulos
Tutkija osoittaa kykynsä:
- Kehitä markkinointisuunnitelma, joka vastaa yrityksen tai organisaation tarpeita tai tavoitteita.
- Kehitä integroitu markkinointiviestintäsuunnitelma tuotteen, konseptin, tavaran tai palvelun markkinoimiseksi tunnistetun markkinatarpeen tai tavoitteen perusteella.
- Määritä strategiat uusien ja/tai muokattujen markkinointikonseptien, tuotteiden, tavaroiden ja/tai palveluiden kehittämiseksi, jotka vastaavat markkinoiden muuttuviin tarpeisiin.
- Määritä strategiat tuotteen, tavaran ja/tai palvelun tehokkaalle ja vaikuttavalle sijoittamiselle/jakelulle, jotka vastaavat kehittyviä markkinoita.
- Määritä tuotteen, konseptin, tavaran ja/tai palvelun eri markkinointistrategioiden käytön vaikutus organisaation talouteen, sijoitetun pääoman tuottoprosenttiin (ROI) ja liiketoimintatavoitteisiin.
- Analysoi konseptin, tuotteen, tavaran ja/tai palvelun elinkelpoisuutta paikallisilla, kansallisilla tai globaaleilla markkinoilla.
- Suorita markkinatutkimus markkinointipäätösten tekemiseen tarvittavien tietojen saamiseksi.
- Markkinointitietojen välittäminen vakuuttavasti ja tarkasti suullisessa, kirjallisessa, graafisessa ja interaktiivisessa mediassa.
- Suunnittele, valmistele ja toteuta tehokas myyntiesitys tai myyntipuhe vastaamaan asiakkaan tarpeita.
- Kehitä strategioita asiakkaiden, asiakkaiden, kuluttajien, työtovereiden, esimiesten ja muiden kanssa työsuhteiden ylläpitämiseksi ja kasvattamiseksi
- Kehitä oppimis- ja kehitysstrategioita ammatillisen kasvun lisäämiseksi alalla.
- Käytä yrittäjyysstrategioita tunnistaaksesi ja vastataksesi uusiin uramahdollisuuksiin, joihin voi kuulua sopimussuhde ja itsenäisen ammatinharjoittamisen aloitteet.
- Käytä ja edistä organisaation politiikkojen ja käytäntöjen puitteita organisaation liiketoiminnassa.
- Käytä liiketoiminnan etiikan ja yritysten sosiaalisen vastuun periaatteita liiketoimintapäätöksiin.
Uramahdollisuudet
Sinun urasi
Kolmivuotisen Business Administration -markkinointiohjelman valmistuneet ovat valmiita uraan monilla eri liiketoiminta-alueilla, kuten mainostoimistot, markkinointikonsultointiyritykset, televiestintä ja media, digitaalinen markkinointi, vähittäiskauppiaat, pankit ja muut rahoituslaitokset, hallitus, voittoa tavoittelematon ja pienyritykset. Ohjelmasta valmistuneet ovat työllistyneet:
- Asiakaspäällikkö
- Digitaalisen markkinoinnin koordinaattori
- brändikoordinaattori
- Digitaalisen brändin lähettiläs
- Myyjä
- Asiakaspalvelija
- Rahoituspalvelujen edustaja