TUOTEMERKIN KIELEN RAKENTAMINEN
Future London Academy
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
5 tuntia
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 990 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Mainokset, twiitit, sähköpostit: tuotemerkit kirjoittavat nyt enemmän paikkoihin kuin koskaan ennen. Tällä viisiosaisella kurssilla asiantuntijamme opettavat sinulle, kuinka kieli asetetaan brändisi ytimeen.
Kuka tämä ohjelma on?
- Luova ja suunnittelija
- Brandin johtajat ja strategit
- CMO: t ja markkinointipäälliköt
- Yrityksen perustajat ja vanhemmat johtajat
- Sosiaalisen median asiantuntijat ja sisällöntuottajat
- VUI-suunnittelijat ja copywriters
Sinä tulet oppimaan
- Kuinka tarkastaa nykyinen tuotemerkkisi
- Kuinka kirjoittaa selkeä, vakuuttava brändistrategia
- Menestyvän, strategisen nimeämishankkeen toteuttaminen
- Kuinka rakentaa oikea ääni brändillesi
- Kuinka kouluttaa joukkueesi käyttämään tuotemerkkiäsi
- Kuinka soveltaa brändikieltäsi digitaaliseen kokemukseesi
Hanki enemmän tuotemerkkikielestäsi
Opi asiantuntijoilta
Kurssin on luonut brändikirjailijoiden asiantuntijaryhmä. Opi heidän prosessinsa reaalimaailman tapaustutkimusten ja esimerkkien avulla.
YHTEENVETO JA KÄYTÄNNÖN
Unohda tylsät akateemiset kurssit ja pölyiset teoreettiset luennot. Valmistaudu tuoreeseen, osuvaan sisältöön, joka sopii kiireisille ammattilaisille, jotka haluavat rakentaa ja kasvattaa tuotemerkkejä.
TYÖKALUT JA MALLIT
Kuratoimme sisältöämme huolellisesti, jotta se olisi inspiroiva ja soveltuva. Kurssi sisältää työkaluja ja ladattavia malleja, joita voit käyttää.
OHJELMAN RAKENNE
LUKU 1 - MERKKIKIELI
Mikä on brändin kieli? Miksi sillä on väliä?
Saada selkeä käsitys brändin kielestä ja siitä, mitä se tarkoittaa tuotemerkillesi. Tarkasta nykyinen tuotemerkkisi ja kehitä tarkempi silmä kirjoittamista varten.
▶ ︎ Hyvä, huono ja ruma tuotemerkkikieli
▶ ︎ Tuotemerkin auditointi
▶ ︎ Nopeat voitot tuotemerkin kielen parantamiseksi
2 LUKU - TUOTEMERKIN STRATEGIA
Kehitä selkeä, vakuuttava strategia
Leikkaa yrityksen vohveli ja opi kirjoittamaan brändistrategia, jota voit todella käyttää.
▶ ︎ Etsi ja kehitä strategia
▶ ︎ Kiinnitä se sanoin
▶ ︎ Tee siitä hyödyllinen ja käytännöllinen
▶ ︎ Vältä yrityssanomaa
LUKU 3 - NIMITYS
Kuinka nimetä tuotemerkki
Opi ajamaan omia nimeämisprojektejasi - olipa kyse sitten tuotemerkistäsi, asiakkaasi tai yksittäisistä tarjouksista ja ryhmistä.
▶ ︎ Tutki kilpailijan kontekstia - mihin haluat sijoittaa itsesi?
▶ ︎ Aloita - miten pidät nimityöpajaa?
▶ ︎ Suorita luovia harjoituksia - miten löydät nimen?
▶ ︎ Hallitse nimeämishanketta - miten esität ja käsittelet palautetta?
4 LUKU - TUOTEMERKIN ÄÄNI
Kuinka määritellä äänesi
Löydä tuotemerkillesi sopiva ääni ja aseta se sitten käytännön ohjeiden avulla. Kouluta loput joukkueestasi käyttämään sitä.
▶ ︎ Tuo brändistrategia elämään äänelläsi
▶ ︎ Etsi rakennuspalikat äänellesi
▶ ︎ Kirjoita hyödyllisiä käytännön ohjeita
▶ ︎ Kouluta tiimiäsi käyttämään ääntä
LUKU 5 - DIGITAALINEN KIRJOITTAMINEN
Kuinka viedä tuotemerkkisi verkossa
Levitä tuotemerkkisi digitaaliseen kokemukseesi. Ymmärrä, kuinka kanavat, kuten mikrokopio ja lähetyslomakkeet, voivat tuoda brändisi eloon.
▶ ︎ Mitä erilaista digitaaliseen kirjoittamiseen on
▶ ︎ Kuinka tasapainotat selkeän tiedon ja merkin
▶ ︎ Mikrokopio ja brändin äänen käyttäminen toimintakehotuksissa ja sähköpostin aiheriveissä
Ohjelman kuraattorit
Mike Reed
Perustaja ja luova johtaja Reed Wordsissa
Mike on ollut copywriter yli 25 vuoden ajan, jolloin hän perusti kaksi virastoa ja voitti kynnyksen palkintoja - mukaan lukien D&AD Pencils, Cannes Lion, Design Week ja Dieline -palkinnot sekä LIA-patsas. Sen lisäksi, että Mike johtaa tiimiä ja työskentelee suoraan projektien parissa, hän puhuu konferensseissa ympäri maailmaa ja johtaa luovia ja koulutustyöpajoja. Hän on myös kirjoittanut tuotemerkkikielestä julkaisuille, kuten Computer Arts, Creative Review ja Design Week.
Sam Russell
Reed Wordsin vanhempi kirjailija
Sam auttaa tuotemerkkejä saamaan enemmän heidän kielestään. Hän on tehnyt tämän kaikille Formula 1: stä Madame Tussaudsiin, Great Ormond Streetin sairaalasta Net-a-Porteriin. Reed Wordsin vanhempana kirjailijana hän johtaa viraston koulutustyöpajoja ja kursseja.
HINTA JA PÄIVÄMÄÄRÄT
Itsetempoinen ja on-demand, saatavana tammikuun 2021 lopulla. Hinta: 990 £
Hintaan sisältyy: videotunnit, käytännön harjoitukset, mallit ja PDF-tiedostot, lukulista, ohjelman valmistumistodistus. Rajoitettuja paikkoja. Rekisteröidy nyt ja varaa paikkasi vuodelle 2021