TRENDSPOTTING JA STRATEGINEN ENNUSTE
Future London Academy
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
5 tuntia
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 990 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tulevaisuutta on vaikea ennustaa. Mutta voimme paremmin käsitellä tätä epävarmuutta ja olla valmiita erilaisiin todellisuuksiin. Opi työkalut ja kehykset, jotka auttavat sinua ymmärtämään paremmin tulevaisuutta, kerää yrityskategorian kannalta merkityksellisiä oivalluksia ja käytä niitä kasvuun ja innovointiin.
Kuka tämä ohjelma on?
- Yritysomistajat ja johtoryhmät
- Toimitusjohtajat, tietohallintojohtajat ja innovaatiojohtajat
- Strategit ja innovaatiopäälliköt
- Suunnittelijat ja tutkijat
- Futuristit ja trendisuunnittelijat
Sinä tulet oppimaan
- Kuinka havaita trendejä aikaisin ja ajaa niitä, olematta oman luokan armoilla ja pelaamalla kiinniottoa
- Kuinka pelata erilaisia tulevaisuuden mahdollisuuksia ja arvioida niitä strategian suhteen välttäen 'paskaa' hetkiä
- Kuinka tietää mihin sijoittaa ja mikä on vain 'hype'
- Kuinka käsitellä paremmin epävarmuutta ja tutkia turvallisesti tulevaisuuden mahdollisuuksia
- Oppiminen ja varautuminen erilaisiin todellisuuksiin
SAA PARAS TULEVAISUUDESTA
TODELLISEN TEOLLISUUDEN NÄKÖKOHDAT
Ymmärrä, miten trendejä ja ennusteita käytetään yrityksessäsi. Opi uusista tapaustutkimuksista ja todellisista esimerkeistä.
KÄYTÄNNÖN TYÖKALUT JA MALLIT
Kuratoimme huolellisesti kaiken sisällön, jotta se olisi inspiroiva ja soveltuva. Kurssi sisältää työkalut ja ladattavat mallit, joita voit pitää.
VAIN PARAS SISÄLTÖ
Unohda tylsät akateemiset kurssit ja pölyiset teoreettiset luennot. Valitsimme uusimman ja sopivimman sisällön kiireisille ammattilaisille, jotka haluavat soveltaa oppimista kasvamaan ja innovoimaan liiketoiminnassaan.
OHJELMAN RAKENNE
LUKU 1 - Ajattelu tulevaisuudesta
Mitä meidän on tiedettävä, jos haluamme hyödyntää tulevaisuutta parhaalla mahdollisella tavalla
Ymmärrä, miten voit aloittaa tuottavia keskusteluja tulevaisuudesta asiakkaiden ja kollegoiden kanssa.
▶ ︎ Perustavat puitteet ajatella tulevaisuutta ja tutkia sitä muiden kanssa
▶ ︎ Kuinka etsiä mahdollisuuksia, ei ennusteita
▶ ︎ Kuluttaja-, makro- ja luokkatrendit
▶ ︎ Karhut ja ajattelun ansat
LUKU 2 - TRENDITUTKIMUS
Kuinka havaitset trendit ja erotat ne välittömästä hypeistä?
Opi työkalut, jotka auttavat sinua tutkimaan, paljastamaan ja analysoimaan trendejä yhteistyössä tai yksin.
▶ ︎ Horizon-skannaus: Tietojen kerääminen ja havaintojen tekeminen tulevaisuudesta
▶ ︎ Trendianalyysi: Kuinka analysoida tietoja ja paljastaa malleja
▶ ︎ Trendien vertailu tietoihin / havaintoihin
LUKU 3 - TULEVAISUUDEN TUOTETUT TUOTEMERKIT
Kuinka voit käyttää trendejä brändin tulevaisuuden varmistamiseen?
Alan muuttuessa niin nopeasti tuotemerkkien on mukauduttava nopeasti pitääkseen yleisönsä sitoutuneina. Kuinka ymmärrät tulevaisuudessa kuluttajien, luokan ja kulttuurin kommunikoida paremmin asiakkaidesi kanssa.
▶ ︎ Varhaisen käyttöönottajan ajattelutavan ja tulevien kohdekuluttajien ymmärtäminen
▶ ︎ Luokkatrendien ymmärtäminen
▶ ︎ Ymmärtäminen kulttuuritrendeistä
LUKU 4 - TULEVAISUUDEN INNOVOINTI
Valmistaudu - luo uusia tuotteita ja palveluita, joihin tulevaisuuden oivallukset perustuvat
Ymmärrä työkalut, jotka auttavat ohjaamaan tuotestrategiaasi ja luomaan läpimurtoinnovaatioita
▶ ︎ Käytä välilyöntikartoitustyökalua - etsi mahdollisuuksia ytimen ulkopuolelta
▶ ︎ Mihin sijoittaa yrityksesi voittaaksesi suuria tulevaisuudessa
▶ ︎ Kuinka suunnitella lyhyelle, keskipitkälle ja pitkälle
LUKU 5 - TULEVAISUUSTIEDOTTU STRATEGIA
Tee yrityksesi toimintavalmis tulevaisuuden kannalta
Työmaailma muuttuu silmiemme edessä. Mikä on työn tulevaisuus ja miten yrityksesi voi valmistautua tähän? Harjoittele työkaluja, jotka auttavat kuvittelemaan mahdollisia tulevaisuuden skenaarioita ja miten yritys voi valmistautua niihin
▶ ︎ Kuinka voit käyttää trendejä ajatellaksesi liiketoiminnan tulevaisuutta
▶ ︎ Esimerkkejä yrityksistä, jotka tekivät tulevaisuuden työn heidän hyväkseen
▶ ︎ Kuinka luoda arvoa ja kasvua paremmalla toiminnalla
LUONUT
Ohjelman kuraattorit
Sébastien Van Laere
Perustaja Superframe
Kun hän on käyttänyt yli vuosikymmenen ajan näkemystä ja ennakointia tuotemerkin, innovaatioiden ja liiketoimintastrategian kehittämiseen joillekin maailman suurimmille tuotemerkeille, hän aloitti Superframen auttaakseen yrityksiä olemaan joustavampia. Hän on työskennellyt maailmanlaajuisesti vanhempien yritysjohtajien kanssa kaikilla aloilla, mukaan lukien kulutusteknologia, muoti, ylellisyys, vähittäiskauppa, paikkatekijä ja media. Teoksissaan hän käyttää asiantuntijoiden ja varhaisessa vaiheessa ottajien suuntauksia ja oivalluksia maalaamaan kuvan mahdollisista tulevaisuuksista. Tämän ennakoinnin avulla hän avaa ihmisten mielen uusille mahdollisuuksille ja kuinka tarttua niihin. Sébastien uskoo, että yhdistämällä vahvasti tulevaisuus ja nykyisyys yritykset luovat pitkän aikavälin näkymän, joka parantaa lyhyen aikavälin suorituskykyä.