RAKENNA MUOTIEMPIIRI
Future London Academy
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
5 tuntia
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 500 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Oletko loistava muotisuunnittelija, joka tarvitsee enemmän ohjeita kestävän liiketoiminnan rakentamiseen? Oletko parhaillaan luomassa ensimmäistä kokoelmaa ja haluat varmistaa, että se myydään loppuun? Vai etsitkö kuinka kasvattaa läsnäoloa kotimaasi ulkopuolella, olla osa New Yorkin muotiviikkoa ja olla esillä Vogueissa? Tämä käytännön kurssi auttaa sinua ymmärtämään, mikä saattaa estää tuotemerkkiäsi tulemasta muodin imperiumiksi, ja opastaa kokoelmien rakentamisen, markkinoinnin ja myynnin läpi.
Kuka tämä ohjelma on?
- Riippumattomat muotisuunnittelijat, jotka haluavat kasvattaa tuotemerkkejä
- Nykyaikaisia muotibrändin omistajia, jotka haluavat laajentua kansainvälisesti
- Visionäärit, jotka haluavat häiritä muotimarkkinoita
Sinä tulet oppimaan
- Kuinka valita oikea segmentti ja hinnoittelu brändillesi
- Kuinka päästä suuriin muotijulkaisuihin, kuten Vogue ja Elle
- Kuinka saada julkkikset käyttämään kappaleitasi
- Mikä voi tehdä brändistäsi erottuvan
- Mikä on paras tapa myydä verkossa ja kaupassa
- Kuinka päästä Pariisin muotiviikolle ja New Yorkin muotiviikolle
- Virheet Muotisuunnittelijat tekevät tappavan heidän tuotemerkkinsä
KÄYTÄNNÖN KURSSI MUOTOSUUNNITTELIJOILLE
TODELLISEN TEOLLISUUDEN NÄKÖKOHDAT
Opi ihmisiltä, jotka saivat sen tapahtumaan. Ymmärrä, miten ala TODELLISESTI toimii ja miten pääset eteenpäin kilpailuun
KÄYTÄNNÖN TYÖKALUT JA MALLIT
Kuratoimme huolellisesti kaiken sisällön, jotta se olisi inspiroiva ja soveltuva. Kurssi sisältää työkalut ja ladattavat mallit, joita voit pitää.
Kysymyksiä ja vastauksia ja erikoisvieraita
Varo bonussisältöä erityisvierailta ja kysymyksistä & vastauksista muotisuunnittelijoiden kanssa, jotka ovat uransa eri vaiheissa.
OHJELMAN RAKENNE
LUKU 1 - KRISTALLISTAA VISIOSI
Sinulla on näytekokoelma, mitä seuraavaksi?
Olet lahjakas. Sinulla on loistava näytekokoelma. Olet valmis tekemään siitä liiketoiminnan. Mutta toimiiko se? Kuinka tietää, ennen kuin investoit siihen kaiken aikaa ja rahaa ja välttää virheitä, joita niin monet muotisuunnittelijat tekevät tässä vaiheessa.
▶ ︎ Visio kiteyttää - mikä tekee sinusta ja brändistäsi ainutlaatuisen
▶ ︎ Asiakkaan ymmärtäminen - kuinka löytää yleisö, joka olisi pakkomielle kokoelmastasi
▶ ︎ Valitsemalla myytäviä kappaleita - miten valmistella kokoelmasi Yhdysvaltain markkinoille
▶ ︎ 100 tapaa mennä rikki - muotisuunnittelijoiden tekemät virheet tappavat heidän liiketoimintansa
▶ ︎ Tapaustutkimukset: tyhjästä kuuluisuuteen - kuinka riippumattomat tuotemerkit rakensivat imperiumeitaan
2 LUKU - TUOTEMERKIN RAKENTAMINEN
Kuinka luoda vahva brändi, josta kaikki puhuvat
Logostasi hakukirjoihin ja Instagramiin - ymmärrä, mitä tarvitset luomaan brändin, jonka kaikki haluaisivat käyttää.
▶ ︎ Miksi tuotemerkillä on merkitystä ja miten voit erottua kilpailijoista
▶ ︎ Nimeäminen ja visuaalinen identiteetti - valmistaudu tuotemerkkisi valmistautumaan maailmanlaajuiseen laajentumiseen
▶ ︎ Verkkosivusto, hakukirjat ja kampanjat - miten luoda online-läsnäolo rikkomatta pankkitiliäsi
▶ ︎ Instagram - tee ja älä tee itsenäiselle muotibrändille
LUKU 3 - TYÖTILA PAINELLA
Kuinka luoda vahva brändi, josta kaikki puhuvat
Vie kokoelmat suosituimpiin julkaisuihin, punaisen maton tapahtumiin ja vaikuttajiin. Rakenna online-läsnäolo, joka vahvistaa visioasi ja luo uskollisen seuraajan.
▶ ︎ Lehdistö - miksi sitä tarvitset ja miten saada muotilehdet kirjoittamaan sinusta
▶ ︎ Pääkirjoitus, artikkeli / profiili, tuoteominaisuus, kiitotien kattavuus - ymmärrä mikä toimii sinulle ja miten päästä sisään
▶ ︎ Työskentely julkkisten ja heidän stylistien kanssa - miten saada vaikuttajat käyttämään brändiäsi
▶ ︎ Muuntyyppiset yhteistyöt
LUKU 4 - Kokoelman myyminen
Puhutaan rahaa. Mitkä ovat parhaat kanavat myydä upeita kappaleitasi.
Muotiliiketoiminta on toisinaan kovaa ja hämmentävää. Kuinka pääset vähittäiskauppaan? Pitäisikö sinun pysyä vain verkossa? Mistä saat ensimmäiset kanta-asiakkaasi?
▶ ︎ Online- ja offline-myynti - mikä on kustannustehokkain tapa myydä kokoelmasi
▶ ︎ Perinteiset kaupat, ponnahdusikkunat, trunk-esitykset, markkinat, vähittäiskauppa - miten toimia jokaisen offline-alustan kanssa
▶ ︎ Verkkomyynti - kuinka ohjata liikennettä verkkokauppasivustollesi ja aloittaa myynti huomenna
▶ ︎ Kaupankäynnin taito - tee kokoelmastasi loistava kaupassasi (online tai offline)
LUKU 5 - MAAILMANLAAJUISUUS
New Yorkin muotiviikosta imperiumin rakentamiseen
Mitä sinun on tiedettävä, jos haluat myydä tuttujen markkinoiden ulkopuolella ja olla osa maailmanlaajuisia muotiviikkoja.
▶ ︎ New Yorkin muotiviikko - kuinka paljon muotinäytös maksaa, miten päästä sisään ja saada kaikki huomio
▶ ︎ Yksittäiset näyttelyt vs. usean tuotemerkin näyttelyt - mikä toimisi tuotemerkillesi
▶ ︎ Haarautuminen uusiin luokkiin ja sukupuoleen muodissa - tarvitsetko erillisiä kokoelmia?
▶ ︎ Tulevaisuuden strategia - mikä on seuraava siirtosi
Ohjelman kuraattori
Elizabeth Solomeina
Perustaja ja toimitusjohtaja Flying Solossa
Flying Solo on innovatiivinen myymälä ja showroom New Yorkin Sohossa, joka edustaa itsenäisiä muotisuunnittelijoita ja valitsee heidät NYFW- ja PFW-kiitotienäyttelyihin. Julkkikset, kuten Lady Gaga, Kim Kardashian, Cardi B ja muut, suosivat usein Flying Solo -suunnittelijoita. Elizabethilla on myös yli 10 vuoden kokemus muodista sekä hänellä on oma korumerkki Solomeina, joka on ollut esillä Vogue, New York Times, L'Officiel, WWD.