Kansainvälisen markkinoinnin johtamisen pääaineena
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
CHF 49 100
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Kulttuurisi on brändisi
Kansainvälinen markkinoinnin hallintaohjelma antaa opiskelijoille tiedot, työkalut ja ajattelutavan vastata organisaatioiden tänään kohtaamiin haasteisiin.
Tämä pääaine, joka juurtuu Franklinin taiteiden perinteeseen, tarjoaa opetussuunnitelman, joka yhdistää innovatiivisia ja perustavanlaatuisia markkinoinnin kursseja, kuten vihreää markkinointia ja yritysten sosiaalista vastuuta, digitaalisen markkinoinnin analytiikkaa, brändinhallintaa sekä johtamisen, politiikan, psykologian ja tilastotieteen kursseja. opiskelija ymmärtää kuluttajia ja heidän käyttäytymistään sekä auttaa yrityksiä suunnittelemaan toimintaa, joka luo kestävää pitkän aikavälin arvoa.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
In addition to graduate school opportunities such as MBA, MSc, and MA programs, possible career paths for International Marketing Management graduates include a wide range of roles in companies (brand manager, digital marketing manager, research manager, advertising and communication manager) across all industries.
Opetussuunnitelma
Foundation Courses (15 credits)
- BUS 115 - Financial Accounting
- BUS 135 - Introduction to Business Systems
- BUS 136 - Marketing in a Global Context
- MAT 201 - Introduction to Statistics
- POL 112 - Markets, Policy and Administration
Management Requirements (15 Credits)
- BUS 226 - Managerial Finance
- BUS 306 - Quantitative Methods and Dynamic Forecasting
- BUS 353 - Strategic Management Theory
- BUS 357 - Global Information Systems
- BUS 410 - Organizational Behavior and Leadership
Marketing Requirements (18 Credits)
- BUS 256 - Marketing Research Methods
- BUS 274 - Brand Management
- BUS 285 - Integrated Marketing Communications
- BUS 342 - Green Marketing and CSR
- BUS 383 - Digital Marketing and Web Analytics
- BUS 385 - Consumer Behavior in International Marketing
Capstone Requirement (3 credits)
- BUS 455 - Global Strategic Management
Departmental Electives (3 credits)
One of the following:
- BUS 236T - Marketing for Movies
- BUS 243 - Personal Finance
Electives (3 credits)
One of the following:
- COM 105 - Introduction to Communication and Media Studies
- COM 202 - Fundamentals of Interpersonal Communication
- PSY 203 - Theories of Personality
- PSY 210 - Cognitive Psychology
- PSY 201 - Social Psychology
- SOC 100 - Introduction to Sociology
Note: Prerequisites may be required for courses outside of the major.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.