Advanced Diploma in Game - Suunnittelu
Fanshawe College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 19 220 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 8 313,65 dollaria: Koko maksu kansainvälisille opiskelijoille / lukukausi. Vuoden 2020/21 todelliset kustannukset ovat edelleen määrittämisessä
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Liity elinvoimaiselle ja kasvavalle teollisuudelle, joka ei ole pelkästään pelien pelaamista
Pelisuunnittelulla tarkoitetaan luovuuden hyödyntämistä ja kokonaisten maailmojen rakentamista pelaajille ilmaisemaan itseään. Videopelisuunnittelijoina on vain muutamia kysynnässä tarvittavia ammatteja, ja Lontoossa, Ontario on tämän elinvoimaisen ja kasvavan teollisuuden keskipiste.
Opi huipputeknisessä laitoksessa
Videopelien suunnittelun ja kehittämisen ohjelmassa opit uudessa, huippuluokan digitaalisen ja suorituskyvyn taiteen keskuksessa Lontoossa, jota ympäröivät johtavat peli- ja teknologia-alan yritykset. Nämä innovaattorit ohjaavat sinua ja kritisoivat sinua. He osoittavat, miten pääset sisään ja miten päästä eteenpäin. Tämä intensiivinen kolmen vuoden kehittynyt tutkintotodistus keskittyy työkaluihin ja tekniikoihin, joita sinun tarvitsee löytää lähtötason asemana konseptitaiteilijana, animaattorina, taso- ja pelisuunnittelijana.
Kehität 2D- ja 3D-taitojasi opiskelemalla taidetta ja muotoiluteoriaa, mallinnusta, animaatiota, teksturointia, anatomiaa ja piirtämistä. Tämän jälkeen rakennat nämä perusteet ymmärtääksesi videopelin kokonaisuutena. Videopeliteollisuuden suunnittelijat, animaattorit, tuottajat ja taiteelliset johtajat varmistavat joka vaiheessa, että tiedät kuinka taitojasi käytetään todellisessa maailmassa.
Oppimistulokset
Tutkija on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Analysoi pelityyppien erot kehittääksesi pelejä, jotka vastaavat tiettyjen markkinoiden tarpeita.
- Analysoi videopelien historiaa verrataksesi erilaisia lähestymistapoja pelien kehitykseen.
- Tue pelien kehitystä tunnistamalla ja yhdistämällä käsitteet useista teollisuuden rooleista - ohjelmoinnista, suunnittelusta ja taiteesta.
- Osallistu yksilönä ja pelinkehitysryhmän jäsenenä pelinkehitysprojektin tehokkaaseen loppuunsaattamiseen.
- Kehitä jatkuvan henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksen strategioita työtehtävien parantamiseksi peliteollisuudessa.
- Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, asetusten, lainsäädännön, teollisuusstandardien ja eettisten sääntöjen mukaisesti.
Kurssit
Taso 1
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-1022 3D-esittely
- MMED-1023 digitaalinen piirustus 1
- HIST-1041 Taide- ja suunnittelututkimus
- MMED-1027 -animaatio 1
- MMED-1026 Merkkien suunnitteluanatomia 1
- INDS-1033 videopeliteoria
- WRIT-1037 Syyt ja kirjoittaminen - nykyaikainen media
Taso 2
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-1025 Animaattorien toiminta 1
- MMED-3018 digitaalinen piirustus 2
- MMED-1028 -teknologiatutkimus
- MMED-1029 -kuvio 1
- MMED-1030-mallinnus 1
- MMED-3019 Merkkisuunnitteluanatomia 2
- MMED-1031 pelisuunnittelu 1
- COMM-3075 viestintä medialle
Taso 3
Yleinen koulutus - Ota 3 op yleisopetuksen valinnainen kurssi
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-3020 Animaattorien toiminta 2
- MMED-3021 digitaalinen piirustus 3
- MMED-1032 Unity 1
- MMED-3022 rakenne 2
- MMED-3023-mallinnus 2
- MMED-1033 -tuotantoteknologia 1
Taso 4
Yleinen koulutus - Ota 3 op yleisopetuksen valinnainen kurssi
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-3024 Animaatio-MOCAP
- MMED-5001digitaalinen piirustus 4
- MMED-3025 Unity 2
- MMED-3026 rakenne 3
- MMED-3027 -animaation takila
- MMED-3028 tuotantoteknologia 2
- MMED-3029-pelisuunnittelu 2
Taso 5
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-5002-pelisuunnittelu 3
- DEVL-1040 -salkun kehittäminen 1
- MMED-5003 Opinnäytetyöntekokivi 1
- MMED-1034 3D-omaisuuden kehitys 1
Taso 6
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-5004 3D-omaisuuden kehitys 2
- DEVL-5002 -salkun kehittäminen 2
- MMED-5005 Opinnäyte Capstone 2
- ENTP-1001 multimedian yrittäjyys
Yleinen koulutus - valinnaiset
- Ota 6 yleissivistävää opintosuorituspistettä - otetaan yleensä tasoilla 3 ja 4
Ohjelman kotipaikka
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 20 opintopistettä tästä ohjelmasta Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta. Pexels / Pixabay
Pääsyvaatimukset
- OSSD, jossa on kursseja College (C), University (U), University / College (M) tai Open (O) streamista
tai
- Akateeminen ja uran sisäänkirjautumistodistus (ACE)
tai
- Ontario High School Equivalency Certificate (GED)
tai
- Aikuinen hakija, jolla on asianmukainen valmistelu
ja
- Lisälomakkeella saavutettu onnistunut pistemäärä (60% tai enemmän)
Englannin kielivaatimukset
Hakijoiden, joiden kieli ei ole englanti, on osoitettava englannin kielen taito jollakin seuraavista tavoista:
- Luokka 12 College Stream tai University Stream English -luotto Ontario-lukiosta tai vastaavasta, riippuen ohjelman pääsyvaatimuksista
- Englannin vieraan kielen (TOEFL) testi, jonka pistemäärä on vähintään 79 Internet-pohjaisen testin (iBT) suhteen, testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kansainvälinen englannin kielen testijärjestelmä (IELTS) Akateeminen testi, jonka kokonaispistemäärä on 6,0. Pistemäärä ei ole pienempi kuin 5,5 yhdessäkään neljästä ryhmästä, testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kanadan akateemisen englannin kielen (CAEL) testi, jonka kokonaistulos on 60, ilman pisteitä, jotka ovat pienempiä kuin 50 missä tahansa neljässä bändissä, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Pearson Test of English Academic (PTE), jonka pistemäärä on vähintään 53 ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Cambridgen englanninkielinen testi (FCE / CAE / CPE), jonka kokonaistulos Cambridgen englanninkielisessä mittakaavassa on 169 ja jolla ei ole kielitaitoa alle 162, testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Englanninkielinen arviointi (ELE) Fanshawe College , jonka pistemäärä on vähintään 70% kaikissa testin osissa ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 -opiskelijat: vähintään 80% ESL4 / GAP5-tasossa 8, 75% ESL4 / GAP5-tasolla 9 tai 70% ESL4 / GAP5-tasolla 10
Suositeltava akateeminen valmistelu
- Luokka 12 englanti (C) tai (U) tai palkkaluokka 12 Kirjailijan vene (C) tai luokka 12 Liiketoiminta- ja teknologiaviestintä (O)
- Luokan 11 tai luokan 12 viestintätekniikka (M) tai luokka 11 Tietojenkäsittelytieteiden (U) ja luokan 12 tietojenkäsittelytieteen (U) käyttöönotto
- Luokka 11 Media Arts (M) tai (O) OR Grade 12 Media Arts (M)
- Luokan 11 visuaalinen taide (M) tai (O) tai luokan 12 visuaalinen taide (M)
Suositeltava henkilökohtainen valmistelu
Perustietoisuus teollisuudessa käytetyistä grafiikoista ja 3D-ohjelmista. Koe monien videopelien pelaaminen. Ilmaisten kokeiluohjelmien (3D Max, Maya, Adobe Photoshop) käyttö ja ilmaisten online-perusopintojen tekeminen mallinnuksessa, animoinnissa jne.
Hakijan valintaperusteet
Jos tukikelpoisten hakijoiden määrä ylittää ohjelman käytettävissä olevat tilat, hakijavalintaperusteet ovat:
- Suositellaan Ontarion pysyville asukkaille.
- Hakemuksen vastaanottaminen 1. helmikuuta mennessä (Tämän päivämäärän jälkeen Fanshawe College harkitsee hakijoita saapumisjärjestyksessä, kunnes ohjelma on täynnä).
- Pääsy pääsyvaatimuksiin.
Uramahdollisuudet
Ura videopeliteollisuudessa voisi sisältää hahmosuunnittelijan, tasosuunnittelijan, tuottajan, äänisuunnittelijan, mallinntajan, animaattorin, tekstuuritaiteilijan, konseptitaiteilijan ja kuvakäsikirjoittaja.
Galleria
Ohjelman tulos
Valmistunut on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Analysoi pelilajien eroja kehittääksesi pelejä, jotka vastaavat tiettyjen markkinoiden tarpeita.
- Analysoi videopelien historiaa vertaillaksesi erilaisia lähestymistapoja pelikehitykseen.
- Tue pelien kehittämistä tunnistamalla ja yhdistämällä konsepteja eri alan rooleista - ohjelmoinnista, suunnittelusta ja taiteesta.
- Osallistu yksilönä ja pelinkehitystiimin jäsenenä pelinkehitysprojektin tehokkaaseen loppuunsaattamiseen.
- Kehitä strategioita jatkuvaan henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseen parantaaksesi työsuoritusta pelialalla.
- Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, määräysten, lainsäädännön, alan standardien ja eettisten sääntöjen mukaisesti.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kursseja
Taso 1
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-1073 ---- 3D-esittely
- MMED-1023 ---- digitaalinen piirustus 1
- HIST-1041 ---- Taide- ja muotoilututkimus
- MMED-1027 ---- Animaatio 1
- MMED-1026 ---- Hahmosuunnittelun anatomia 1
- INDS-1033 ---- videopeliteoria
- WRIT-1037 ---- Järki ja kirjoittaminen 1-Nykyaikainen media
Taso 2
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-3055 ---- Animaatio 2
- MMED-3018 ---- digitaalinen piirustus 2
- MMED-1028 ---- -tekniikan tutkimus
- MMED-1029 ---- Rakenne 1
- MMED-1030 ----mallinnus 1
- MMED-3019 ---- Hahmosuunnittelun anatomia 2
- MMED-1031 ---- pelisuunnittelu 1
- COMM-3075 ---- Viestintä tiedotusvälineille
Taso 3
Gen Ed - Suorita 3 opintopisteen yleissivistävän koulutuksen valinnainen kurssi.
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-3056 ---- Animaatio 3
- MMED-3021 ---- digitaalinen piirustus 3
- MMED-1032 ---- Yhtenäisyys 1
- MMED-3022 ---- rakenne 2
- MMED-3023 ----mallinnus 2
- MMED-3058 ---- digitaalinen kuvanveisto 1
Taso 4
Gen Ed - Suorita 3 opintopisteen yleissivistävän koulutuksen valinnainen kurssi.
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-3060 ---- ympäristötaide
- MMED-5001 ---- digitaalinen piirustus 4
- MMED-3025 ---- Yhtenäisyys 2
- MMED-3026 ---- rakenne 3
- MMED-3061 ---- Animaatio 4
- MMED-3059 ---- digitaalinen kuvanveisto 2
- MMED-3029 ---- pelisuunnittelu 2
Taso 5
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
- MMED-5002 ---- pelisuunnittelu 3
- DEVL-1040 ---- Salkun kehittäminen 1
- MMED-5003 ---- Opinnäytetyö Capstone 1
- MMED-1034 ---- 3D-omaisuuden kehittäminen 1
Taso 6
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
Ryhmä 1
DEVL-5002 ---- Salkun kehittäminen 2
- MMED-5005 ---- Opinnäytetyö Capstone 2
- DEVL-3013 ---- Uravalmennus
Ryhmä 2
Ota MMED-5004 tai INNV-1001
- MMED-5004 ---- 3D-omaisuuden kehittäminen 2
- INNV-1001 ---- innovaatiosovellukset
Gen Ed - valinnaiset aineet
Ota 6 yleissivistävää opintopistettä - yleensä tasoilla 3 ja 4
Ohjelman residenssi
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 28 opintopistettä tässä ohjelmassa Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta
Uramahdollisuudet
Valmistuneet saavat tietojenkäsittelytieteen, digitaalisen taiteen ja luovan kirjoittamisen taidot, joita tarvitaan menestyäkseen pelisuunnitteluteollisuudessa, jolloin he voivat jatkaa uraa, kuten:
- hahmojen suunnittelija
- laadunvarmistus
- tason suunnittelija
- Junioripelien suunnittelija
- 3D-mallintaja
- animaattori
- tekstuuritaiteilija
- konseptitaiteilija
- kuvakäsikirjoituksen taiteilija
Tässä on joitain esimerkkejä Fanshawen Game Design -ohjelmasta valmistuneiden uramahdollisuuksista:
3D-mallintaja
Videopeleissä käytettävien rekvisiitan, ympäristöjen ja hahmojen luominen.
Pelisuunnittelija
Vastaa pelin ydinkäyttökokemuksesta, mukaan lukien käyttöliittymä, päähenkilön liikkuminen ja taistelu, vihollisen liikkuminen ja minipelit.
3D-animaattori
Luo ja muokkaa todenmukaisia animaatioita herättääksesi scifi-hahmot ja -olennot eloon näytöllä.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Advanced Diploma in Game - Ohjelmointi
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Opiskelu ulkomailla Kapkaupungissa -kurssi - tietojenkäsittelytiede, tekniikka, pelisuunnittelu
- Cape Town, Etelä-Afrikka
Todistus animaation ja pelaamisen saavutuksesta
- Santa Barbara, Yhdysvallat