
Sertifikaatti in
Viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin tutkinto ESPM – Brasil

Johdanto
Kurssin tavoitteena on kehittää ammattilaisia toimimaan digitaaliaikakaudella, joilla on luova visio ja tieto suunnitella innovatiivisia digitaalisen markkinoinnin toimia. Ohjelma vahvistaa viestintä- ja digitaalisen markkinoinnin tietämystä nykyaikaisessa visiossa, joka on riittävä tämän päivän yhteiskunnan globalisoituneeseen käyttäytymiseen. Yhteistyöympäristössä osallistujat suunnittelevat toimintaa ja soveltavan viestintä- ja markkinointiprojektin kurssin päätteeksi.
Modaliteetti
HYFLEX. Voit vapaasti osallistua live-tunneille henkilökohtaisesti ESPM-yksiköissä tai virtuaalisesti Zoomin kautta. Osallistu henkilökohtaisesti kokeaksesi mukaansatempaavia kokemuksia ja verkostoitumista. Tai liity virtuaalisesti mistä tahansa, jotta se sopii parhaiten aikatauluusi ja sijaintiisi. Luentotallenteet käytettävissä keskustelujen tarkistamiseen (ei aiheuta poissaolokorvausta).
* HyFlex-tutkinto-ohjelmissa on pakollinen kasvokkain tapaaminen lauantaisin per tieteenala, keskimäärin yksi lauantai kuukaudessa
Ihanteelliset opiskelijat
kenelle se on tarkoitettu
Eri alojen ammattilaisia, uransa alussa, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan tai laajentamaan osaamistaan digitaalisen markkinoinnin maailmassa, jotka tarvitsevat erikoistumista tälle alalle ja jotka haluavat kohdata uusia nousevia mahdollisuuksia. Suunniteltu uransa alussa ja ammatillisen kasvun vaiheessa oleville ammattilaisille.
Opetussuunnitelma
mitä opit
Kaikilla kurssin aloilla on luokka, joka on omistettu erityisvieraalle, asiaankuuluvan yrityksen johtajalle ja joka liittyy kunkin aiheen teemaan.
Vaaitus
Tavoite: perehdyttää opiskelija peruskäsitteisiin ja usein tasoittamiseen ottaen huomioon opintojakson monitieteisyys ja valmistuneiden profiili.
- Markkinoinnin perusteet (etäopetus)
Strateginen ja käsitteellinen moduuli
Ymmärrä digitaalisen markkinoinnin käsitteet ja koko tätä aluetta läpäisevä ympäristö. Oppiminen kehittämään strategisia ja analyyttisiä taitoja teknisten työkalujen ja trendien edessä, jotka pystyvät tehostamaan digitaalista muutosta yritysprojekteissa.
- Brändäys, viestintä ja digitaalinen markkinointi
- Projektinhallinta ja ketterät menetelmät
- Digitaaliset alustat ja verkkokauppatoiminnot
- Digitaalinen analytiikka ja tarinankerronta datan avulla
digitaalinen sovellusmoduuli
Ymmärrä, diagnosoi ja ehdota ratkaisuja digitaalisen markkinoinnin markkinoiden haasteisiin innovatiivisilla ehdotuksilla, jotka on jäsennelty markkinakäytäntöihin ja 100 % digitaaliseen lähestymistapaan. Jokaista artikkelia pohdittiin markkinoiden todellisessa sovelluksessa, käyden läpi kaikki suurten yritysten ja toimistojen digitaalisen markkinoinnin alueet.
- Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi
- Hakukone markkinointi
- Sisältö ja saapuva markkinointi
- Adtech, Martech & Growth Hack
- Asiakaskeskeisyys (CRM)
- Mobiilimarkkinointi ja käyttökokemus (UX)
Liiketoimintataitojen moduuli
Kehitä johtamistaitoja, tulosten esittämistä, neuvottelutekniikoita ja kulttuurisesti herkkää yritysdiplomatiaa, jotka edistävät tervettä urakehitystä ja innovatiivisen organisaatiokulttuurin jatkuvaa parantamista.
- Johtajuus ja strateginen ihmisten johtaminen
integrointimoduuli
Monitieteinen integroiva hanke tukee oppimista innovaatioihin tähtäävien digitaalisen markkinoinnin projektien toteuttamisessa asianmukaisin ja globalisoiduin menetelmin.
- PIM (Orientation, Boards and Project Eaboration)
Oppitunnit pidetään ESPM:n jatkokampuksella, ja niitä voidaan opettaa muissa paikoissa professorin ennalta suunnittelemalla. Kurssiohjelmassa mainitut EAD-kurssit tapahtuvat samanaikaisesti kasvokkain suoritettavien aineiden kanssa ja kurssin alkuvaiheessa.
Ohjelman tulos
Tarve digitaalisille markkinoijille, jotka pystyvät navigoimaan tämän päivän digitaalisessa muutoksessa, on haastavaa.
Tämä kurssi sopii niille, jotka haluavat ymmärtää ja työskennellä digitaalisen markkinoinnin kanssa hyödyntäen sen tärkeimpiä työkaluja, jotka nykyään hallitsevat nykyaikaista viestintäympäristöä. Kurssi yhdistää teoreettisen analyysin ja käytännön ymmärtämisen digitaalisen markkinoinnin tärkeimmistä prosesseista ja niiden suhteista digitaalisen ympäristön strategioihin. Käsitteet vaihtelevat viestinnän ja markkinoinnin periaatteista jokaisen nykyaikaisen vuorovaikutus- ja muuntamisstrategian tutkimiseen ja harjoittamiseen, tuotantoon ja viestintään vuorovaikutteisessa ympäristössä, näiden näkökohtien artikulaatioon kampanjoiden ja digitaalisten tuotteiden rakentamisessa. käsitellään..
Tarve digitaalisille markkinoijille, jotka pystyvät navigoimaan tämän päivän digitaalisessa muutoksessa, on haastavaa. Monet yritykset kertovat pyrkivänsä löytämään ja pitämään digitaalisilla markkinoilla ammattilaisia, joilla on ajantasaiset ja strategiset taidot. Tämä on täydellinen aika kehittää niitä taitoja, jotka vaikuttavat eniten työnantajiin.
Koko ohjelman aikana opit:
- Hallitse digitaalisen markkinoinnin kanavien, kuten näyttö-, hakumarkkinoinnin ja sosiaalisen median, tärkeimmät perusteet sukeltamalla syvälle sisältömarkkinoinnin maailmaan;
- Tutustu digitaalisen markkinoinnin alan tärkeimpien trendien vaikutuksiin, mukaan lukien mobiilimarkkinointi ja automaatio;
- Tutustu toteutuskehikkoihin ja datalähtöiseen analyysiin (Data Driven) sekä digitaalisten markkinointikampanjoiden mittaamiseen;
- Kehitä yritysmarkkinataitoja ja tulosten esittämistä strategisesti ja ajankohtaisesti.
Koko ohjelman ajan saat:
- Ymmärrät koko strategian ja toteutusnäkökulman, joita digitaaliseksi markkinoijaksi tuleminen edellyttää;
- Hanki käytännön kokemusta digitaalisen markkinoinnin keskeisistä taidoista, mukaan lukien hakukoneoptimointi, hakukonemarkkinointi, sosiaalinen media, sähköpostimarkkinointi ja näyttömainokset
- Opi optimoimaan markkinointistrategiasi mittareiden, tulosoptimoinnin ja A/B-testauksen avulla.
- Luo vaikuttavaa sisältöä uudelle kuluttajasukupolvelle;
- Kehitä sosiaalisen median mainontastrategioita käyttämällä sisältöä, jonka suunnittelet itse.