Kelloggin tuotejohtajan ohjelma
Emeritus Institute of Management
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 30 000
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Kehittyvä markkinadynamiikka edellyttää ylintä johtoa, joka pystyy edistämään tuotenäkemystä liiketoiminnan kasvun ohella. Chief Product Officer Program -ohjelman opetussuunnitelma on suunniteltu vastaamaan tämän roolin kasvavaan merkitykseen.
- 16 viikkoa ydinmoduuleja. Hanki kattava käsitys työkaluista ja kehyksistä, jotka ohjaavat tuotestrategiaa ohjelman neljän ydinmoduulin kautta.
- Jopa 18 viikkoa online- ja live-valinnaisia. Valitse kaksi online-valinnaista ja yksi henkilökohtainen tai live-virtuaalinen valinnainen, joka rikastuttaa tietämystäsi ja auttaa urakehitystä.
- Kolme päivää henkilökohtaista verkostoitumista. Rakenna elinikäisiä yhteyksiä henkilökohtaisessa vuorovaikutuksessa tiedekunnan ja globaalien ikätovereiden kanssa kolmen päivän henkilökohtaisen verkostoitumisen aikana.
"Ohjelma hyödyntää Kelloggin ajatusjohtajuutta tuotejohtajien kehittämisessä strategisen suunnittelun, asiakaskeskeisyyden, 10-kertaisen kasvun ajattelutavan, liiketoimintaosaamisen ja C-suite-tasolla tarvittavien johtamistaitojen avulla. Mukaansatempaava ohjelma, jossa on projektityötä ja sovelluksia, antaa osallistujille mahdollisuuden tulla tehokkaiksi CPO: ksi, mikä on tunnin tarve tällä digitaalisen muutoksen aikakaudella.
- Mohanbir Sawhney
Varadekaani, digitaalinen innovointi | McCormick-säätiön tekniikan professori | Markkinoinnin kliininen professori | Teknologian ja innovaatioiden tutkimuskeskuksen johtaja
Ihanteelliset opiskelijat
Osallistujan profiili
Chief Product Officer -ohjelma on:
- Suunniteltu vanhemmille ja keski-uralla oleville tuotejohtajille, jotka vastaavat tuotehallinnasta, suunnittelusta, suunnittelusta tai markkinoinnista
- Sopii C-tason rooleihin pyrkiville tai jo työskenteleville tuotepäälliköille, jotka haluavat pysyä ajan tasalla trendeistä vauhdittaakseen kasvua
- Ihanteellinen johtajille, jotka haluavat yhdenmukaistaa tuotestrategian liiketoimintastrategian kanssa, ymmärtää teknologian vaikutukset tuotevalikoimaan ja hallita organisaation monitoimitiimejä
Osallistujien odotetaan olevan:
- Vähintään 12 vuoden kokemus tuotejohtajan tehtävistä
- Kirjallinen ja puhuttu englanti
- Kansainvälinen altistuminen (suositeltava)
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
- Luo ja muotoile vahva visio ja sovita tuotestrategia yrityksesi liiketoimintatavoitteisiin
- Käytä asiakasdatan analytiikkaa tuotevalikoiman suorituskyvyn mittaamiseen ja parantamiseen
- Esitä sidosryhmille selkeää viestiä tuotteen arvosta
- Hio taitojasi talousanalyysissä, lahjakkuuksien kehittämisessä ja tuotejohtajuudessa
Opetussuunnitelma
- Asiakaskeskeisyys
Liiketoimintaosaaminen
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Skills Competency -palkinto kaupallisessa sukelluksessa
- Santa Barbara, Yhdysvallat
Pornografian vaikutuksen affektiiviseen seksuaaliseen terveyteen ehkäisyn asiantuntija
- Madrid, Espanja
- Alcorcón, Espanja + 3 lisää
Yleinen tekniikka (alaikäinen)
- Binghamton, Yhdysvallat