MasterPhDLawKandidaattiMBAHealthcareOnline
Keystone logo
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe Kurssi: 2025
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

Kurssi: 2025

Paris, Ranska

1 up to 5 Weeks

Englanti

Täysaikainen

30 Apr 2025

09 Jun 2025

EUR 750 *

Kampuksella

* yhden kesämoduulin lukukausimaksut

Johdanto

OHJE KIELI: Kurssit opetetaan englanniksi

Luxury Means luominen ja huippuosaaminen.

Kaikilla omistetuilla aloillaan - korut, kellojen valmistus, muoti, hajuvedet, kauneustuotteet, vieraanvaraisuus ja palvelut Ylellisyys liittyy täydellisyyteen. Määrittele luksus on subjektiivinen; sitä pidetään yleensä ylellisenä, kaikkea eleganttia, hienostunutta ja kallista. Luksusbrändien kirjo vaihtelee maailmankuuluista brändeistä luottamuksellisempiin käsintehtyihin taloihin. Luksustuotteiden ja -palvelujen kuluttajat ovat siis huolissaan sekä laadusta että jalostuksen tasosta.

EIML Pariisi

EIML Paris tarjoaa viisivuotisen korkeakouluohjelman kandidaattitasolta maisteritasolle, joka on erikoistunut luksusmarkkinointiin. EIML Paris -yliopiston yhteistyössä ylellisyysalan tärkeimpien taloudellisten toimijoiden kanssa luoma ohjelma kouluttaa johtajia ja soveltuu erityisesti niille, jotka etsivät korkeaa vastuuta sisältävää uraa eri aloilla: - Ostot: Raaka-aineiden ostaja, kauppiastuotepäällikkö, vähittäiskaupan operaattori jne. - Markkinointi: Tuotepäällikkö, markkinointitutkimuskonsultti, sähköisen markkinoinnin projektipäällikkö, kategoriapäällikkö jne. - Viestintä: Lehdistö- ja mediavastaava, tapahtumaviestintäpäällikkö, suhdetoiminnasta vastaava henkilö, mediasuunnittelija jne.

Kesäsessio on jaettu viiteen moduuliin, joihin voi osallistua itsenäisesti:

  • Luksuskoodit ja markkinat
  • Luksus-, muoti- ja asusteteollisuus
  • Luksus-, tuoksu- ja kosmetiikkateollisuus
  • Luksus-, kello- ja koruteollisuus
  • Ylellinen vieraanvaraisuuden hallinta ja gastronomia

Ohjelma kattaa muun muassa Johdatus luksustuotteiden historiaan, kuluttajakäyttäytymistä, kansainväliset luksusmarkkinat ja vähittäiskauppa.

Yritysvierailut ovat ainutlaatuinen tilaisuus nähdä käytännössä tunneilla opitut asiat ja tavata ammattilaisia.

Luksus tarkoittaa luomista ja erinomaisuutta Kaikilla sille omistautuneilla aloilla – korut, kellojen valmistus, muoti, hajuvedet, kauneustuotteet, vieraanvaraisuus ja palvelut Ylellisyys liittyy täydellisyyteen.

Ylellisyyden määritteleminen on subjektiivista; sitä pidetään yleensä ylellisenä, kaikkea eleganttia, hienostunutta ja kallista. Luksusbrändien kirjo vaihtelee maailmankuuluista brändeistä luottamuksellisempiin käsityöhön «Taloihin». Luksustuotteiden ja -palvelujen kuluttajat ovat siis huolissaan sekä laadusta että jalostuksen tasosta.

LUKSUSKOODIT JA MARKKINAT – VIIKKO 1: 17.–21.6.2024

LUKSUS-, MUOTI- JA ASUSTEALA – viikko 2: 24.–28.6.2024

LUKSUS-, TUOKSU- JA KOSMETIIKKATEOLLISUUS – viikko 3 : 1.–5.7.2024

Ylellisyys-, rannekello- ja koruteollisuus – viikko 4 : 8.–12.7.2024

LUXURY HOSPITYITY JOHTO JA GASTRONOMIA - VIIKKO 5: 15.–19.7.2024

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Ohjelman lukukausimaksu

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Vastaa tietokilpailuun

Tietoja koulusta

Kysymyksiä