
Kurssi in
Strateginen toimitusketjun hallinta Convertas

Apurahat
Johdanto
Kurssi on kehitetty käsittelemään logistiikkapäälliköiden, johtajien ja toimitusjohtajien "tutkimusperusteisia" tarpeita toimitusketjun hallinnan taitojen osalta.
Tämä kattava viisipäiväinen seminaari varmistaa tarjouskilpailujen tehokkaan ja tehokkaan käytön. Toimittajat ovat keskeisiä sidosryhmiä laadun ja tulosten määrittämiseksi.
Toimitusketjun strateginen hallinta voi varmistaa, että työskentelet tukevien toimittajien kanssa. Toimitusketjun hallinnan toteuttaminen tuottaa oikean tuotoksen, mikä edellyttää oman johtoryhmän suurta sitoutumista.

tavoitteet
- Harjoittele tehokasta logistiikkaa ja toimitusketjun hallintaa
- Suorita nykyisten toimintojen analysointi ja tarkastelu
- Hanki toimitusketjussa organisaation parannuksia
- Vertaa talon sisäistä ja ulkoistettua vuokrausta
- Ymmärrä oikeudellinen kehys
- Hallitse toimittajia; valvonta ja arviointi
- Liitä kustannukset virstanpylväisiin
Kenen pitäisi osallistua
Kurssi kohdistuu johtajiin, jotka haluavat soveltaa toimitusketjun hallinnan periaatteita organisaatioissaan. Se on myös hankintavirkailija, joka osallistuu tarjousten suunnitteluun, luomiseen, myöntämiseen, vastaanottamiseen tai arviointiin.
moduulit
Päivä 1
- Toimitusketjun hallinnan ymmärtäminen
- Määritelmät logistiikka ja Supply Chain Management
- Osto-, valmistus-, siirto- ja myyntitoimintojen väliset suhteet ja yhteydet
- Toimitusketjun hallinnan keskeiset näkökohdat
- Kustannus- / palvelutasapaino
Päivä 2
- Asiakaspalvelun periaatteet
- Arvon lisääminen
- Tuotantovaihtoehdot / muutokset
- Kauppamahdollisuudet
- Subfunktionaalisten konfliktien ymmärtäminen
Päivä 3
- Miten tällä hetkellä hallitsemme toimitusketjua
- Vaikutukset toimittajan / asiakassuhteisiin
- Kustannusten vähentäminen
- Toimitusketjun sisäisten ja ulkoisten esteiden poistaminen
Päivä 4
- Toimitusketjun hallinnan lähestymistavan toteuttaminen
- Tarvittavat muutokset toimittajien ja asiakkaiden kanssa
- Perinteisen siilon / suljetun hoidon katkaiseminen
- Kriittiset toimitusstrategiat
Päivä 5
- Tarpeiden arviointi ja tehtävien kehittäminen
- Oikean sopimusstrategian valinta
- Toimittajan suhteen muuttaminen käytännön kumppanuuteen
- Miten olla hyvä asiakas
- Viestintätekniikat