Hallinto ja toimistonhallinta
Convertas
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dubai, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 päivää
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 3 395 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Neljän päivän kurssi, joka pidetään Dubain hotellikonferenssipaikassa, mukaan lukien todistus, lounas ja kahvi.
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä kurssi antaa olennaisia ja perusteellisia käytännön tekniikoita, joiden avulla voit ylpeillä työpaikallasi. Tässä kurssissa opit monitieteellisiä parhaita käytäntöjä, kuten parempia yrityskirjailijoita ja isäntäkommunikaattoria.
Kurssi keskittyy myös siihen, että on tärkeää tarjota poikkeuksellista sisäistä ja ulkoista asiakaspalvelua ja sen vaikutuksia.
Lisäksi sinulla on perusteellinen mahdollisuus keskustella stressin vaikutuksista työpaikalla ja keinoista muuttaa stressistä etu. Opit myös, kuinka tehokkaan ajankäytön hallitseminen parantaa väistämättä tuottavuutta ja alentaa stressitasoa. Toinen aihe, jota aiotte törmätä, on tehokkaan ja ammattimaisen kokouksen järjestäminen ja ylläpito. Lopuksi opit yksityiskohtaisesti, miten voit parantaa puhelimen käsittelyominaisuuksia.
tavoitteet
- Määritä ja ymmärrä toimiston johtajan ja järjestelmänvalvojan rooli
- Toteutetaan suulliset ja kirjalliset viestintästrategiat, joita tarvitaan tehtävien suorittamiseksi tehokkaasti
- Kehitetään sisäistä ja ulkoista asiakasta palveleva asenne ja ajattelutapa
- Luettele stressin tärkeimmät syyt ja käytä niitä hallitsevia tekniikoita
- Käytä toimiston tuottavuuden parantamiseen tarvittavia ajanhallintatekniikoita
- Järjestä kokoukset tehokkaasti
- Käsittele puheluja oikein ja ammattimaisesti
Kenen pitäisi osallistua
Ylläpitäjät, avustajat, pääsihteerit, nykyiset tai mahdolliset toimistopäälliköt, ylimmän tason johtajat ja esimiehet.
moduulit
Päivä 1
- Toimistojohtajan ja ylläpitäjän rooli
- Tuntemus ja todellisuus
- Onnistuneiden ylläpitäjien 3D: t: dramaattisesti ja todistettavasti erilaiset
- Menestyksen edellyttämät osaamiset
- Se mitä tarvitaan "tähtien" työllistämiseen
- Roolisi tunnistaminen
Päivä 2
- Tehokkaat suulliset ja kirjalliset viestintätaidot
- Uskottavuuden parantaminen ja tunnustuksen saaminen
- Positiivisen asenteen merkitys
- On vakuuttavaa
- Myydä ideoita pomolle, kollegoille, alaisille ja asiakkaille
- Ammatillisen esityksen valmistelu
- Mikä muodostaa ammatillisen liiketoiminnan kirjoittamisen
- Tyyli ja asettelu
- Tavoitteesi saavuttaminen lukijan kanssa
- Lukijoiden odotukset
- Puhelimen käyttäminen oikein
- Ammattimainen puhelinkäyttäytyminen
- Hyvän kuuntelun säännöt
- Vaiheet saapuvan puhelun ammatillisessa käsittelyssä
- Vaikeiden soittajien käsittely
- Yleisten puhelinongelmien tunnistaminen ja ratkaisujen muotoilu
Päivä 3
- Palvelemme sisäistä ja ulkoista asiakasta
- Sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen
- Palvelujen esteiden poistaminen
- Tarjoamme erinomaista palvelua
- Silo-mentaliteetin hajottaminen
- Valitusten käsittely
- Ajan hallinta
- Aikahävittäjien tunnistaminen ja poistaminen
- Tavoitteiden ja painopisteiden asettaminen
- Käyttämällä toimenpiteitä tehokkuuden hallitsemiseksi ja parantamiseksi
- Ajan suunnittelu ja hallinta itselle ja muille
- Aikalokien valmistelu ja niistä oppiminen
Päivä 4
- Kokousten järjestäminen
- Tehokkaan kokouksen osat
- Esityslistan valmistelu
- Tavallisten ajanhävittäjien tapaaminen
- Kokousten pöytäkirjat
- Kokousten johtajien ja osallistujien velvollisuudet Stressihallintatekniikat
- Syyt ja oireet
- Stressitekijöiden tunnistaminen
- Miten stressi vaikuttaa suorituskykyyn
- Kokonaisvaltaisen stressinhallintasuunnitelman laatiminen