Voguen kesäkoulu: Muotimedia
London, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
4 Weeks
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
09 Jun 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jul 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
GBP 3 936 / per course *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* sisältää arvonlisäveron
Tule mukaan online-infotilaisuuksiin
Katso vapaat päivämäärät
Johdanto
Vogue Summer School: Fashion Media on neljän viikon ohjelma, joka sopii monenlaisista taustoista tuleville opiskelijoille, mukaan lukien koulun päättäneet ja valmistuneet, jotka haluavat työskennellä muodin parissa, sekä niille, jotka etsivät uutta urapolkua.
Galleria
Opetussuunnitelma
Jokainen viikko rakentuu muotimediaan liittyvän avainteeman ympärille. Opiskelijat osallistuvat käytännön työpajoihin, kuten muotoiluun paikan päällä sijaitsevassa valokuvausstudiossamme ja VOGUE-kannen suunnitteluun; He kuulevat myös alan asiantuntijoita, jotka työskentelevät Condé Nastilla ja vierailevat inspiroivissa paikoissa. Osana kurssia tiimitoimitusprojekti sisältää esittelyn alan asiantuntijoille ohjelman lopussa.
Lontoo tarjoaa taustan tälle neljän viikon kurssille, johon kuuluu vierailuja gallerioissa ja näyttelyissä sekä Vogue House -kokemus. Joka viikko opiskelijoilla on myös mahdollisuus osallistua VOGUE Education Presents -alan asiantuntijatapahtumasarjaan, johon osallistuvat kaikki muut opiskelijamme.
Viikko 1: Johdatus muotimediaan
Ensimmäisen viikon aikana perehdytämme opiskelijat Collegeen ja esittelemme kurssin aikana valmistuvan kurssin sisällön ja tiimiprojektin. Muita keskeisiä aiheita ovat mm.
- Johdatus VOGUEen
- Yleisöjen ymmärtäminen
- Muotimedia nyt ja seuraavaksi
- Visuaalisen viestinnän ja digitaalisen suunnittelun taidot.
Viikko 2: Luova harjoitus muodissa ja tyylissä
Painopiste on muodin ja stylingin luovassa käytännössä – muotiin vaikuttavien keskeisten vaikutusten huomioiminen ja makua ja kulutuskäyttäytymistä muokkaavien laajempien makroympäristötrendien tunnistaminen. Muita keskeisiä aiheita ovat mm.
- Trendianalyysi
- Katutyylin vaikutus
- Asetelmamuotoilu
- Äänilevyjen luominen
Viikko 3: Muotitarinoiden kertominen
Viikon 3 aikana keskitytään muotijournalismiin ja tarinankerrontaan oppimiseen painetussa, digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa. Tämän viikon aikana opiskelijat oppivat myös muotimedian visuaalista kieltä. Muita keskeisiä aiheita ovat mm.
- Muotikirjoittaminen ja journalismi
- Lehden brändäys ja kannen luominen
- PR ja media
- Sisällöntuotanto ja sosiaalinen media
Viikko 4: Muotimedian liiketoiminta
Viimeisellä viikolla keskitytään kurssitehtävän suorittamiseen ja esittämiseen sekä tiimityöskentelyyn studiopohjaisessa kuvauksessa yhdessä valokuvaajien ja muiden luovien ammattilaisten kanssa. Muita keskeisiä aiheita ovat mm.
- Mainonta ja tulontuotanto
- Toimittaja ja kustantaja
- Salkun luominen
- Uramahdollisuudet muotialalla
Tämä on intensiivinen opinto-ohjelma, jossa on luentoja ja aktiviteetteja maanantaista torstaihin klo 10-17. Kaikki tämän ajan jälkeen tapahtuvat toiminnot ovat valinnaisia. Opiskelijat saavat täyden kurssiaikataulun ensimmäisenä kurssin päivänä.
Muodin tutkijoiden, alan asiantuntijoiden ja Condé Nastin henkilökunnan pitämiä luentoja.
Itsenäinen ja ryhmätyöskentely kurssin arvioitujen osien suorittamiseksi tapahtuu kolmena ensimmäisenä perjantaina, ja projektin jättäminen ja arvioidut esitykset järjestetään kurssin viimeisenä päivänä. Viimeisenä perjantaina vietetään kurssin päätösjuhlaa.
Kurssille ei ole ostettavaa erityisiä kirjoja. Opiskelijoilla on pääsy Collegen tietokirjastoon, ja jatkolukusuosituksia annetaan koko kurssin ajan.
Viimeisenä perjantaina klo 16.00 järjestetään kurssin päätösjuhla.
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Opiskelijoiden suosittelut
Apurahat ja rahoitus
Kurssi ei tarjoa stipendejä tai apurahoja, ja se on omarahoitteinen.