Diplomi 2D-animaatiossa
Centre for Arts and Technology
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kelowna, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
15 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 28 150
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Oletko animaatiofanaatikko? Sellainen henkilö, joka vihaa heräämään herätyskelloon kouluun, mutta voi aina hypätä ulos sängystä lauantain aamun sarjakuville? Osaako "ottaa muistiinpanoja" luokassa jatkuvasti pilkkoa ja päivä unelmia kaukaisista fantasiamaailmista ja värikkäistä merkkeistä? Jos näin on, 2D-animaatio
- Digitaalinen animatori
- Merkintäsuunnittelija
- Storyboardin revisionisti
- Layout Artist
- Taustaiteilija
- Kuvittaja
2D Animation Training College
Animoituja hahmoja ei enää näe vain lauantai-aamu-sarjakuvissa tai suurella näytöllä - he ovat työskennelleet verkkopeleihin, sovelluksiin, tv-mainoksiin ... melko paljon kaikkialla, missä näytät! Vaikka mediat voivat muuttua jatkuvasti, yhteys animoitujen merkkien kanssa säilyy aina. Ja tapa, jolla nämä hahmot tuodaan eloon, pysyy tänä päivänä klassisen animaation alkuaikoina ... Joten! Oletko valmis ottamaan paikkasi piirustuspöydällä ?! Tulet murtautumaan työmarkkinoille ammattimaisella salkulla ja demo-kiekolla, esittelemällä kykyjäsi ja tyyliä potentiaalisille työnantajille. 2D-animaation vankka käsitys on yksi keskeisistä perustaitojen taidoista, joita monet studiot etsivät animaattoreiden vuokraamisessa. Tämän ohjelman ohjelmaan voi löytää joitakin hämmästyttäviä projekteja, kuten: Rick ja Morty • Rocket-apinat • Camp Lakebottom • Teen Titans GO Kun opettajamme eivät ole oppilaiden luokassa, heillä on mahdollisuus löytää animaatioteollisuutta animaatio-studiot, kuten: Atomic-sarjakuvat • Yeti Farm Creative • Disney Interactive • Mercury Filmworks Tämä nopeutettu ohjelma antaa sinulle tarvittavat taidot ja harjoitukset animaatioteollisuudelle, mukaan lukien: hahmosuunnittelu- ja tuotanto-Digital Painting-Life Drawing -Cell-animaatio-suunnittelu verkko- ja mobiilipeleille - ja enemmän!
"Jokainen ja kaikki, mitä yhdistyvät Centre for Arts and Technology on paras resurssi, joka varmistaa, että saat kaiken irti passiosta ja lahjakkuudesta." - Devin James Watterston
Kurssivirtaus
Tässä esittelykeskustelussa oppii käytännön taidot ja tietämys, jotka muodostavat kuvataiteen perustan animaatiossa. Alkuperäisessä Character Animation -kurssissasi esitellään animaation periaatteet ja perinteisen piirustuksen soveltaminen 2D-animaatioon. Saat animaatioteollisuuden Johdatuksen, joka kattaa animaation historian, sen muuttuvan kulttuurisen merkityksen, suuret menneet ja nykyiset pelaajat / vaikuttajat, animaatiotyypit (2D, 3D, stop-motion, motion capture jne.). Ensimmäisessä Life Drawing -kurssissasi viikoittaiset elämänvetosidot käsittelevät sinua tekemään ihmisen muotoa tarkasti - taito, joka on tärkeää 2D-animaatiolle.
Toisella vuosineljänneksellä rakennat ensimmäisen neljänneksen aikana hankitut animaation perusperiaatteet perinteisen ihmis- ja eläinmekaniikan ja toimivan perinteisen tutkimuksen avulla. Keskitymme hienosäätää elämääsi taitojasi, kuten varjostusta, perspektiiviä, anatomiaa, mittasuhteita ja muita elementtejä, jotka ovat välttämättömiä ihmisen muotoilemiseksi. Lineaarisen ja orgaanisen näkökulman periaatteet ja säännöt katetaan muiden piirustusten ohella. Digitaalinen maalaus ja muotoilu animaatiolle tuodaan esiin täydentämään ja laajentamaan taiteellista palettia.
Kolmannella vuosineljänneksellä siirtyy perinteisestä animaatiosta Digital Character Animation -ohjelmaan, jossa animoidaan studiolaatuisia ominaisuuksia antamalla käyttöön työkalut ja tekniikat, jotka toimivat tässä digitaalisessa mediassa. Jatketaan edistyksellisempiä elämän piirustuskoulutusta, jossa saat lisätietoa anatomian, rakenteen, kokoonpanon, linjan painon ja renderoinnin ihmisen ja eläimen muodon kuvaamisesta kehittämällä voimakkaan hahmosuunnittelun tekniikoita ja periaatteita. Tutustut myös Storyboardingiin, jossa harjoitat peräkkäisen taiteen luomista tarinan ja merkin välittämiseksi visuaalisessa mediassa.
Viimeisellä vuosineljänneksellä jatkatte 2D Digital Character Animationin prosessia ja tekniikoita soveltamalla alan standardimenetelmiä ja ohjelmistotyökaluja. Lisätään 2D-taidekokoelmaan tärkeä leveys perinteisen sekatekniikan avulla elämäpiirustuksessa, jossa on vesivärimaalaus, merkki ja muste, kynä ja pastelli sekä suunnitteluperiaatteet ja elementit, jotka liittyvät animaation suunnitteluun. Aloitat esikuunteluprosessin ja kehität ideasi lopulliselle projektillemme, jonka avulla voit tutustua oman ideasi luovaan vapauteen toteuttaa käytännössä kaikki, mitä olet oppinut animaationäyttelytuotannon prosessista.
Tässä ratkaisevassa viimeisellä neljänneksellä voit hyötyä ammatillisten ohjaajien ja menestysvalmentajien opastuksesta ja ohjauksesta, jotka on suunniteltu auttamaan sinua työllistämisessä valmistumisen jälkeen. Digitaalinen luonne-animaatio jatkaa opettamista ja vahvistamista edistyksellisimmillä tekniikoilla, joiden avulla voit hioa animaation taitosi työllistyvyyden tasoon. Valmennushankkeesi tulee keskeiseen tuotantovaiheeseen ja sinä opit käyttämään digitaalisen editoinnin ja jälkituotantoprosessia tämän lopullisen hankkeen ja ammatillisen demo-kiekon ja portfolio-sivuston toimituksessa.