
KESTO
2 Semesters
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
CAD 16 539 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* 2 lukukautta kansainvälisille opiskelijoille / maksut sisältävät satunnaismaksut ja sairausvakuutuksen ensimmäisen opiskeluvuoden aikana
Johdanto
- Ohjelman koodi: 2849
- Koulu: Kauppakorkeakoulu
- Valtakirjatiedot: Ontario College -opiskelijan tutkintotodistus
- Ohjelmatyyppi: Tutkinnon jälkeinen ohjelma
- Ohjelman pituus: 1 vuosi/ 2 lukukautta
- Sijainti: Progress Campus
Markkinointi - Digital Engagement Strategy on jatkotodistusohjelma, joka tarjoaa sinulle nykypäivän liike -elämässä vaadittavat digitaalisen markkinoinnin taidot. Opit analysoimaan tekniikan suuntauksia, saamaan oivalluksia tiedoista, suunnittelemaan sisällönhallintastrategioita ja toteuttamaan suunnitelmia maksullisessa, omistetussa ja ansaitussa mediassa. Saat myös tietoa siitä, miten voit kehittää ja arvioida digitaalisen markkinoinnin strategioita maksimoidaksesi asiakkaiden sitoutumisen ja luodaksesi mielekästä vuorovaikutusta liiketoiminnan kasvun tueksi.
Kokemukselliset oppimismahdollisuudet markkinoijan, jälleenmyyjän tai asiakkaita palvelevan toimiston kanssa sisältyvät tähän korkeakoulun markkinointiohjelmaan. Näiden kokemusten avulla voit parantaa johtajuutta, yrittäjyyttä, organisaatio-, projektinhallinta- ja tiimityötaitoja ja soveltaa samalla tehokkaasti oppimista todellisessa ympäristössä.
Osana ohjelman kursseja voit saada alan sertifikaatteja, kuten Google Ads, Google Analytics, sekä valmistautua Facebookin Blueprint -sertifiointiin. Lisäksi kehittämäsi ydintaidot voidaan muuntaa PDU -hyvityksiksi kohti Online Marketing Certified Professional (OMCP) -nimitystä.
Huomaa: Tämä ohjelma käyttää sekoitettua toimitustapaa ja rohkaisee käyttämään verkkotyökaluja Centennial's Bring Your Own Device -ohjelman kautta.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman ääriviivat
Lukukausi 1 | Lukukausi 2 |
|
|
Ohjelman tulos
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset kuvaavat sitä, mitkä tutkinnon suorittaneet ovat osoittaneet tekevänsä opinnoissaan saavuttamiensa tietojen ja taitojen kanssa. Tulokset liittyvät läheisesti työpaikan tarpeisiin. Arvioinnin (esim. Tehtävät ja testit) avulla opiskelijat varmentavat kykynsä suorittaa nämä tulokset luotettavasti ennen valmistumistaan.
- Maksimoi digitaalisen markkinoinnin sitoutuminen kehittämällä strategioita ja taktisia suunnitelmia maksullisille, omistamillesi ja ansaituille kanaville.
- Integroi uusimmat teknologiat markkinointiohjelmien suunnitteluun ja toteutukseen sekä monikanavaiseen sitoutumiseen.
- Arvioi ja suosittele innovatiivisia sisältömarkkinointistrategioita, jotka vastaavat yrityksen tavoitteita, markkinointitavoitteita ja brändiohjeita.
- Määritä sopivimmat lähestymistavat uuden sisällön luomiseen ja luomiseen digitaalisen sitoutumisstrategian tueksi.
- Luo ja suunnittele verkkoanalytiikan mittauskehys digitaalisen markkinoinnin ohjelmien tehokkuuden ja liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisen arvioimiseksi.
- Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, alan standardien ja liiketoiminnan parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
- Käytä budjettisuunnittelun ja projektinhallinnan periaatteita kanavien välisten sisältömarkkinointiohjelmien toteuttamiseen ja hallintaan.
- Kehitä strategioita henkilökohtaiseen, uran ja yrittäjyyden kehittämiseen työsuorituksen parantamiseksi ja valuutan ylläpitämiseksi alan kanssa.
Uramahdollisuudet
Urakehitys
- Markkinointipäällikkö
- Verkkomarkkinoinnin ammattilainen
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
- Digitaalinen mediasuunnittelija
- Manager Performance Marketing
- Verkkoanalyysin asiantuntija