Markkinoinnin johtamisen tutkintotodistus
Centennial College
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Online Canada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 4 118 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
- Ohjelmakoodi: 2825
- Koulu: Kauppakorkeakoulu
- Valtuustiedot: Ontario College Graduate Certificate
- Ohjelmatyyppi: Graduate Certificate -ohjelma
- Ohjelman kesto: 1 vuosi / 2 lukukautta
- Sijainti: Progress Campus
Vain kahdessa lukukaudessa yrityksesi Centennial College Marketing Management -ohjelma valmistaa sinut markkinoinnin ammattilaiseksi, joka suorittaa monenlaisia markkinointitehtäviä liike-elämässä, hallinnossa ja voittoa tavoittelemattomissa organisaatioissa.
Tämä Business-tutkinto-ohjelma kattaa markkinoinnin johtamisen sekä siihen liittyvät aiheet brändinhallinnassa, markkinointiprojektien hallinnassa, digitaalisessa markkinoinnissa, markkinointipalveluissa, integroidussa markkinointiviestinnässä, markkinointitutkimuksessa ja kansainvälisessä markkinointistrategiassa. Tämän tuloksena saat vankan käsityksen kotimaisista ja kansainvälisistä markkinoinnin asioista.
Valmistuttuasi pystyt käyttämään analyyttisiä, päätöksenteko-, organisointi- ja viestintätaitoja tukemaan monenlaisten organisaatioiden markkinointitoimia. Voit myös jatkaa opintojasi erikoisalalla, kuten tutkimus- ja analytiikka- tai yritysasiakkaiden hallinnassa.
Nykypäivän kilpailluilla markkinoilla on tärkeää, että jokainen yritys kehittää, toteuttaa ja valvoo vahvaa markkinointisuunnitelmaa. Ympäristötekijät, kuten kehittyvä teknologia, yhteiskunnalliset ja kestävät tarpeet, demografiset trendit, sääntelyn muutokset ja kova kilpailu haastavat edelleen markkinointitoiminnon tarjoamaan enemmän tuottoa organisaation eri sidosryhmille. Asiakkaiden toiveiden ymmärtäminen ja tuotteiden ja palveluiden tarjoaminen heille on markkinoinnin ydin. Tämä haastava jatkotutkinto-ohjelma antaa sinulle mahdollisuuden kehittää tietoja ja taitoja, joita voidaan soveltaa nykypäivän työvoimaan.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Lukukausi 1
- BUSN-733 Business Communications 2
- MGMT-704 Johtaminen ja johtaminen
- MKTG-716 markkinointi
- MKTG-717 Markkinoinnin tuotemerkin hallinta
- MKTG-719 Markkinointiprojektien hallinta
- MKTG-743 Markkinointitutkimuksen perusteet
Lukukausi 2
- BUSN-702 Coop / Valmistautuminen työllisyyteen
- MKTG-709 Markkinointimittarit ja päätöksenteko
- MKTG-728 Integroitu markkinointiviestintä
- MKTG-731 asiakaskokemuksen suunnittelu
- MKTG-732 Kansainvälinen markkinointi
- MKTG-747 digitaalisen markkinoinnin strategiat
Ohjelman tulos
Ohjelman kohokohdat
- Opit kehittämään ja soveltamaan markkinointistrategiaa kotimaisesta ja kansainvälisestä näkökulmasta hyödyntäen markkinatutkimusta.
- Markkinoinnin hallintaohjelma valmistelee sinua hallitsemaan tärkeimpien markkinointiprojektien toteuttamista ja ottamaan vastaan digitaalisen markkinoinnin suunnittelun ja toteuttamisen.
- Vuorovaikutteisilla ja kiinnostavilla tavoilla sinulla on mahdollisuus arvioida markkinointituotteiden ja markkinointipalvelujen välisiä eroja ja arvioida integroitua markkinointiviestintää.
- Ohjelmaohjaajat ovat alan ammattilaisia, joilla on vuosien kokemus, jotka ovat lähestyttäviä ja valmiita auttamaan.
- Ohjelman päätyttyä olet valmis liittymään kotimaiseen ja globaaliin työvoimaan useilla markkinointistrategian ja toteutuksen näkökohdilla.
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset kuvaavat sitä, mitkä tutkinnon suorittaneet ovat osoittaneet tekevänsä opinnoissaan saavuttamiensa tietojen ja taitojen kanssa. Tulokset liittyvät läheisesti työpaikan tarpeisiin. Arvioinnin (esim. Tehtävät ja testit) avulla opiskelijat varmentavat kykynsä suorittaa nämä tulokset luotettavasti ennen valmistumistaan.
- Laadi markkinointisuunnitelma, joka vastaa yrityksen tai organisaation tarpeita tai tavoitteita.
- Kehitä integroitu markkinointiviestintäsuunnitelma tuotteelle, konseptille, tavaralle ja/tai palvelulle tunnistetun markkinatarpeen tai kohteen perusteella.
- Muotoile strategioita uusien ja/tai muunnettujen tuotteiden, konseptien, tavaroiden ja palvelujen kehittämiseksi, jotka vastaavat muuttuviin markkinoiden tarpeisiin.
- Kehittää strategioita kehittyviin markkinoihin vastaavien tuotteiden, konseptien, tavaroiden ja palveluiden tehokkaaseen ja tehokkaaseen sijoittamiseen/jakeluun.
- Arvioi tuotteen, konseptin, tuotteen ja/tai palvelun eri markkinointistrategioiden käytön vaikutusta organisaation talouteen, sijoitetun pääoman tuottoprosenttiin (ROI) ja liiketoimintatavoitteisiin.
- Arvioi konseptin, tuotteen, tavaran ja/tai palvelun elinkelpoisuutta paikallisilla, kansallisilla tai kansainvälisillä markkinoilla.
- Tee markkinatutkimusta saadaksesi tarvittavat tiedot markkinointipäätösten tekemiseen.
- Kommunikoi markkinointitietoa vakuuttavasti ja tarkasti suullisessa, kirjallisessa, graafisessa ja interaktiivisessa mediamuodossa.
- Suunnittele, valmistele ja toimita myyntiesitys tai pitch, joka vastaa asiakkaan tarpeisiin.
- Kehitä strategioita asiakkaiden, asiakkaiden, kuluttajien ja muiden kanssa suhteiden kasvattamiseksi ja ylläpitämiseksi.
- Kehitä oppimis- ja kehitysstrategioita ja suunnitelmia alan ammatillisen kasvun edistämiseksi.
- Käytä yrittäjyysstrategioita tunnistaaksesi ja reagoidaksesi uusiin uramahdollisuuksiin, jotka voivat sisältää sopimustyötä ja itsenäisiä ammatinharjoittajia.
- Osallistu ja vaikuta organisaation politiikan ja käytäntöjen puitteisiin, kun suoritat organisaation liiketoimintaa.
- Sovella liiketoimintaeettisen ja yhteiskuntavastuun periaatteita liiketoimintapäätöksissä.
- Hyödynnä johtamistekniikoita markkinointitoimintojen ja -toimintojen suunnittelussa, organisoinnissa, ohjaamisessa ja ohjauksessa organisaation liiketoiminnan tarpeiden mukaisesti.
Uramahdollisuudet
Urakehitys
- Markkinointipäällikkö
- Mainontajohtaja
- Markkinointiviestinnän koordinaattori
- Asiakasmarkkinoinnin asiantuntija
- Asiakasmarkkinoinnin asiantuntija
- Markkinointikumppani
Työllisyysalueet
- vähittäiskauppiaat
- Pienet yritykset
- Markkinointitoimistot
- Kulutustavarat
- franchising
- Vieraanvaraisuus, ruoka ja juoma
- kuljetus
- laitokset
- Hallitus
- koulutus
- Rahoituspalvelut
Opiskelijoiden suosittelut
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.