Edistynyt pelikehitys - Diplomi
Calgary, Kanada
KESTO
2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 38 467 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* kotimainen | kansainvälinen: 67 752 CAD
Johdanto
Advanced Game Development on kokopäiväinen, kaksivuotinen ohjelma, joka koostuu toimialatason kursseista, jotka kattavat pelikehityksen ydinalat: taiteen, suunnittelun, ohjelmoinnin ja tuotannon. Opiskelijat luovat erilaisia tehtäviä, projekteja ja pelejä, jotka kootaan pelialan työskentelyyn sopivaksi portfolioksi.
Täydelliset juniori- ja alan laadukkaat live action-kuvat ja täydellinen tietokonegrafiikka (CG). Käytä käytännöllisiä valaistustekniikoita täydessä CG-ympäristössä, kuvaa käytännöllistä materiaalia alan standardinmukaista tiedonkeruuta, vihreää näyttöä, elokuvaustekniikoita ja perusteita käyttäen. Integroi opiskelijoiden suunnittelemat CG-materiaalit ja animaatiot live-action-levyihin ja -peleihin. Suunnittelumekaniikka tuottaa kaunista taidetta ja ohjelmatoimintoja yli tusinaan peliin ja prototyyppiin. Työskentele tiukkojen luovien ja aikarajoitusten alla tehdäksesi ideasi todeksi tuottamalla kiinnostavia ja interaktiivisia pelejä.
Ohjelmistot ja laitteistot, joita opetetaan ja tarjotaan opiskelijoille tämän ohjelman aikana:
- Unity moottori
- Epätodellinen moottori
- Visual Studio
- C #
- Makinaatiot
- maya
- Houdini
- Marmoset Toolbag 3
- Ainemaalari
- Aineen suunnittelija
- Sketchfab
- Adobe Creative Cloud
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Adobe XD
- Git
- Pakostakin
- Yhtymäkohta
- Jira
- MS Office
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssien luettelointi
Termi 1
- GAME1101 - Pelin suunnittelu
- GAME1201 - Tekninen suunnittelu
- GAME1301 - Ympäristötaide
- GAME1401 - Peliohjelmointi I
Termi 2
- GAME1102 - Tasosuunnittelu
- GAME1202 - Visuaalinen komentosarja
- GAME1302 - Hahmo Art
- GAME1402 - Peliohjelmointi II
Termi 3
- GAME1103 - Käyttöliittymän (UI) ja käyttökokemuksen (UX) suunnittelu
- GAME1303 - Hahmoanimaatio
- GAME1501 - Nopea prototyyppikehitys
- GAME2401 - Peliohjelmointi III
Termi 4
- GAME2101 - Järjestelmäsuunnittelu
- GAME2301 - Tekninen Art
- GAME2402 - Varjostimet ja renderöinti
- GAME2501 - nopea pelikehitys I
Termi 5
- GAME2102 - Tarinankerronta ja kerrontasuunnittelu
- GAME2302 - Proseduuritaide
- GAME2502 - Rapid Game Development II
- GAME2503 - Kehitetään laajennettua todellisuutta varten (XR)
Termi 6
- GAME2504 - Teollisuusprojekti I: Esituotanto
- GAME2505 - Teollisuusprojekti II: Ensimmäinen tuotanto
- GAME2506 - Teollisuusprojekti III: Tuotanto
- GAME2999 - Capstone Industry Project: Pelikehitys