Opettajankoulutuksen opettajankoulutus (ed.)
Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Montgomery, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 10 156 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Vuosittainen valtion sisäinen opetus; 17 572 dollaria vuosittaista valtion ulkopuolista opetusta
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
AA-opettajankoulutusohjelma luo opettajia, jotka tulevat muuttovälineiksi, jotka vaikuttavat positiivisesti luokkahuoneisiin, kouluihin, yhteisöihinsä ja koulupiireihin sekä kansalliseen keskusteluun koulutuksen muutoksista. Tarkemmin sanottuna ohjelma on opettajille, jotka pysyvät luokissaan, kun he ottavat johtajuusrooleja kouluissa ja kouluyhteisön laajassa yhteydessä. Ohjelma on kehitetty akateemisten ja kenttäkokemusten joukkoon, jotka tarjoavat tietoa ja taitoja johtamistavoista yhteistyössä, muutoksen kirjoittamista, reflektiivistä ajattelua, ongelmanratkaisua sekä huippuosaamisen edistämistä koulutuksessa.
Opettajankoulutusohjelma on suunniteltu opettajille, jotka haluavat kehittää johtamistaitojaan ja jotka haluavat pysyä luokkahuoneessa. Ohjelma lähestyy johtajuutta esimerkillisen opetuksen näkökulmasta, jatkuvaa oppimista kaikille, tarvetta tasapainottaa muutosta vakaudella ja rauhanomaisen olemassaolon merkitys monipuolisessa oppimisyhteisössä. Tätä varten opettajat parantavat kykyjään johtaa omaa luokkaansa, mutta myös koko koulua työskentelemällä opetussuunnitelman, mentorina / isäntän opettajina, uusien ohjelmien kehittämisessä ja erilaisten muiden toimintojen avulla, jotka parantavat koulunkäyntiä Kaikki lapset.
Opettajankoulutusohjelma on asiantuntijoiden (Ed.S.) koulutusohjelma, joka on suunniteltu yksinomaan K-12-harjoittajille, jotka pyrkivät parantamaan opiskelijoiden ja opettajien oppimista. Opettajankoulutusohjelma opettaa opettajia kouluopetukseen johtavissa toimissa, kun opettajat oppivat uusia strategioita, panevat ne täytäntöön luokassaan opastetulla apuvälineellä, keräävät todisteita opiskelijoiden oppimisesta ja sitten pohtivat ja soveltavat opetuskäytäntöjään. Koulutuksen systemaattisella tutkimuksella pyritään parantamaan oppilaiden saavutuksia ja kehittämään elinikäisen oppimisen välineitä, jotka tukevat opettajan johtajuutta koulun parantamisessa. Opettajankoulutus on suunniteltu vastaamaan peruskoulun, keskiasteen ja lukion opettajien tarpeita.
Mission Statement
Alabaman valtionyliopiston opettajien johtajan ohjelma pyrkii valmistamaan mahdollisia opettajien johtajia, jotka johtavat, osallistuvat, tekevät yhteistyötä ja mallivat kollegoilleen sisältötietämyksen, opetuksen ja oppimisen, lukutaidon, monimuotoisuuden ja ammattitaidon aloilla. Ohjelma valmistelee tulevia opettajien johtajia päätöksentekijöiksi, joilla on tietoa, taitoja ja järjestelyjä, jotka ovat välttämättömiä eettisesti ja tehokkaasti integroimaan teoriaa ja käytäntöä johtamisvelvollisuutensa toteuttamiseen. Tämän tehtävän toteuttamisessa painotetaan teoreettisesti tietoon perustuvaa ja tutkimukseen perustuvaa tehokasta käytäntöä ja työskentelemällä yhdessä koulujen hallintohenkilöstön, kollegoiden, opiskelijoiden, vanhempien ja perheiden kanssa sekä laajempaa yhteisöä opiskelijoiden oppimisen helpottamiseksi. Tämä tehtävä toteutetaan tarjoamalla esimerkillisiä oppimismahdollisuuksia monissa yhteyksissä ja muodoissa. Se on yhdenmukainen kansallisten, valtion, ammatillisten ja institutionaalisten standardien kanssa.
Ohjelman tavoite
Opettajankoulutusohjelma luo opettajia, jotka tulevat muuttovälineiksi, jotka vaikuttavat positiivisesti luokkahuoneisiin, kouluihin, yhteisöihinsä ja koulupiireihin sekä kansalliseen keskusteluun koulumuutoksista. Tarkemmin sanottuna ohjelma on opettajille, jotka pysyvät luokissaan, kun he ottavat johtajuusrooleja kouluissa ja kouluyhteisön laajassa yhteydessä. Ohjelma on kehitetty akateemisten ja kenttäkokemusten joukkoon, jotka tarjoavat tietoa ja taitoja johtamistavoista yhteistyössä, muutoksen kirjoittamista, reflektiivistä ajattelua, ongelmanratkaisua sekä huippuosaamisen edistämistä koulutuksessa.
Ohjelman vaatimukset
Opettajankoulutuksen opettajakorkeakoulussa on kolmekymmentä (30) luotto tuntia. Ehdokkaat suorittavat 30 luottotunnin peruskurssista, mukaan lukien kuusi (6) luottotuntikenttäpohjaista hanketta. Kenttäpohjainen projekti on saatava päätökseen koulu- tai koulujärjestelmässä. 30 tunnin peruskurssit sisältävät seuraavat kurssit kuudennen vuoden tasolla:
- TL 600 opettajan johtajan seminaari
- TL 601 Pedagogiikka ja opetussuunnitelma
- TL 602 Data Analysis for School Improvement
- TL 603 näyttöön perustuvat käytännöt
- TL 604 vanhempien ja koulujen välinen yhteistyö
- TL 605 Valmennus ja mentorointi
- TL 606 Koulun ilmasto ja kulttuuri
- TL 607 Summatiivinen ja muodollinen arviointi
- TL 608 -kenttäperusteinen projekti I
- TL 609 kentällä perustuva hanke II
24 kk lukukauden peruskurssityön jälkeen kaikkien ehdokkaiden on läpäistävä ja läpäistävä kattava tutkimus ennen kuin he pääsevät ohjelman kenttäpohjaiseen projektiohjelmaan. Kenttäpohjaisen projektivaiheen aikana hakijoiden on oltava jatkuvasti mukana.
Sovelletaan opettajan johtamisohjelmaan
Pääsy opettajankoulutusohjelman koulutusasiantuntijalle edellyttää, että hakija:
- Omistaa luokan A (Masters-tason ammatillinen kouluttaja) todistus jokaisella opetusalalla tai ala opetustukea tunnustettu Alabama
- Lähettäkää kolme suosituskirjaa henkilöiltä, jotka ovat päteviä arvioimaan hakijan kykyä suorittaa jatkotutkintotyötä
- Aikaisemman akateemisen työn vähimmäishinta on 3,0
- On vähintään kolme (3) vuotta menestyksekästä opetuskokemusta P-12-asetuksessa
- Lähetä sisäänpääsykanta haastattelun aikana. Salkku sisältää seuraavat:
- Todisteet kyvystä vaikuttaa positiivisesti opiskelijan saavutuksiin
- Todisteet yhteistyöhön johtavista mahdollisuuksista
- Yhteenveto hakijan syistä opettajan johtajan sertifioinnin jatkamiseen
- Yhteenveto siitä, mitä ehdokas odottaa opettajan johtajasta.
- Antakaa haastattelu, jonka tekee ohjelman hakupäällikkö, joka sisältää sekä P-12-johtajat että korkeakoulututkinnon.
Jaksotetut maksut
Alla on arvioitu lukukausimaksut ja kustannukset kokopäiväisen opiskelijoille, jotka asuvat kampuksella vuoden 2017-18 lukuvuonna. Todelliset kustannukset ja palkkiot voivat vaihdella ilmoittautumis- ja elämäntapapäätösten mukaan. Voit myös halutessasi tarkistaa arvioidun opetuksen ja kustannukset osa-aikainen jatko-ilmoittautuminen meidän täydellinen Budjettityö. Palkkioiden erittely luottotunnilla ja lukukaudella ladata 2017-18 Opiskelijamaksun ja palkkioiden aikataulu.
In-State | Vieraan osavaltion | |
Laskutetut kulut | ||
Lukukausimaksut | $ 10.156 | $ 17.572 |
Huone / Board | $ 5.422 | $ 5.422 |
Välisumma | $ 15.578 | $ 22.994 |
Muut arvioidut kustannukset | ||
Kirjat | $ 1,000 | $ 1,000 |
Kuljetus | $ 1.552 | $ 1.552 |
Sekalaiset / Personal | $ 1.840 | $ 1.840 |
Välisumma | $ 4.392 | $ 4.392 |
Arvioitu kokonaismäärä | $ 19.970 | $ 27.386 |