46 Asiakassuhteet tutkintoa löytyi
- Liiketalouden opinnot
- Asiakassuhteet
- Pohjois-Amerikka21
- Eurooppa13
- Oseania4
- Aasia6
- Etelä-Amerikka1
46 Asiakassuhteet tutkintoa löytyi
Esittelyssä
ESEI International Business School Barcelona
CRM ja tiedot
- Online
Kurssi
Täysaikainen, Osa-aikainen
7 viikkoa
Etäopiskelu
Englanti
Tämä CRM ja data -kurssi tarjoaa syväluotauksen CRM-työkaluihin ja niiden rooliin tiedonhallinnassa. Hanki keskeiset taidot, joiden avulla voit optimoida asiakasvuorovaikutusta ja tehdä strategisia liiketoimintapäätöksiä. Lähde matkalle CRM:n perusteista edistyneisiin tietoon perustuviin oivalluksiin.
Esittelyssä
Harvard Business School Online
Asiakaskokemusten muuttaminen
- Online
Sertifikaatti
Osa-aikainen
4 viikkoa
Etäopiskelu
Englanti
Tutustu poikkeuksellisten asiakaskokemusten suunnitteluun ja tuottamiseen Transforming Customer Experiences -kirjassa. Tällä kurssilla opetetaan strategioita, joiden avulla voidaan ymmärtää asiakkaiden tarpeita, hyödyntää innovaatioita ja sovittaa yhteen organisaation prosesseja arvon luomiseksi ja asiakasuskollisuuden lisäämiseksi.
Esittelyssä
The Continents States University
Asiakaspalvelun johtaminen ammatillinen kehityskurssi
- Online
Kurssi
Täysaikainen
4 viikkoa
Etäopiskelu
Englanti
Keskitytään johtamisstrategioihin poikkeuksellisen asiakaspalvelun tarjoamiseksi. Tämä kurssi valmistaa opiskelijat johtamaan asiakaspalvelutiimejä tehokkaasti.
Esittelyssä
ENACO
BTS -neuvottelut ja asiakassuhteiden digitalisointi
- France Online, Ranska
Diplomi
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Etäopiskelu
Ranskan kieli
Etäisen BTS NRC: n tai BTS NDRC: n tavoitteena on kouluttaa myyjiä ja myyntipäälliköitä. Näin sinut koulutetaan asiakassuhteen hallintaan maailmanlaajuisesti, mutta myös etsintätekniikoihin yrityksesi liikevaihdon lisäämiseksi. Suorassa yhteydessä asiakkaisiin ja digitaalisilla kanavilla myyntiedustaja luo läheiset ja kestävät suhteet asiakkaisiinsa toteuttamalla räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat täysin heidän tarpeitaan. Asiakassuhteisiin keskittyvä BTS -neuvottelu ja asiakassuhteiden digitalisointi mahdollistavat tehokkaan neuvottelun ja myynnin suorassa yhteydessä asiakkaan kanssa, erityisesti kankaiden osalta.
Esittelyssä
Alison Free Online Learning
Asiakaspalvelutaitojen ja puhelinkäytöstavan kurssi
- Online USA
Kurssi
Täysaikainen, Osa-aikainen
3 tuntia
Etäopiskelu
Englanti
asiakaspalvelu kuvaa yrityksen asiakkaille antamaa opastusta. Tällä kurssilla kerrotaan, miten tarjota erinomaista asiakaspalvelua puhelimitse. Kurssilla hahmotellaan 'defusing'-tekniikoita ja asiakashallintakäytäntöjä, joiden avulla voit rakentaa hyvän asiakassuhteen puhelimitse. Miksi sinun pitäisi tarjota erinomaista asiakaspalvelua? Mitä on todellinen asiakasuskollisuus? Tämä asiakaspalvelukurssi vastaa tällaisiin kysymyksiin ja parantaa viestintätaitojasi.
VCampus Global
Todistus ohjelma - lentoasemien hallinto ja asiakaspalvelu
- Los Angeles, Yhdysvallat
- Al Jazirah Al Hamra, Arabiemiirikunnat + 1 more
Sertifikaatti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Etäopiskelu
Todistus Airport Management ja Customer Care on ihanteellinen ohjelma oppilaita tekemään uraa ilmailualalla. Tämä kurssi tutustuttaa sinut perus protokollat lentoaseman johdon ja
BCN School
Asiakaspalvelun ja kokemuksen perusteet
- Providencia, Chile
Diplomi
Kampuksella
Espanja
Nykyään kulutustottumukset ovat muuttuneet. Nykypäivän kuluttajilla on paljon suurempia tarpeita ja erilaisia käyttäytymistapoja, joissa tuotemerkkien kohtelu, mielipiteet ja vaihtoehdot ovat ylivoimainen tekijä. Tällä kurssilla löydät työkaluja hallita ja innovoida asiakaspolulla ja suunnitella mielekkäitä palvelukokemuksia.
Coniche Business School
Post HBO CM Contact Center Management
- Houten, Alankomaat
Kurssi
Kampuksella
Hollannin kieli
Optimoi asiakasyhteyden saatavuus ja laatu. Tarkoitettu johdolle yhteyskeskuksissa, joten jos olet ryhmänjohtaja, esimies tai johtaja, tämä on sinun koulutuksesi.
FutureLearn
Sopimusten hallinta: Suhteiden luominen liikekurssille - Southamptonin yliopisto
Kurssi
Osa-aikainen
3 viikkoa
Etäopiskelu
Englanti
Opi sopimushallinnasta ja liikesuhteista kurssilla, jota Ison -Britannian hallitus ja World Commerce & Contract tukevat.
Royal Canadian Institute of International Studies
Asiakaspalvelu Englanti
- Toronto, Kanada
Diplomi
Kampuksella
Englanti
Tämän luokan päätavoitteena on lisätä opiskelijoiden englantilaista tasoa, jotka aikovat työskennellä asiakaspalvelualalla Kanadassa. Tämä kurssi auttaa heitä valmistautumaan haasteisiin, joita he voivat kohdata työskennellessään, ja auttaa heitä luomaan vahvan englanninkielisen ansioluettelon. Menestyäkseen luokassa opiskelijoiden on sovellettava englannin taitojaan ansioluetteloa rakentaessaan, työhaastatteluihin valmistauduttaessa ja yhteydenpitoon luokkatovereidensa kanssa. Kurssin onnistuneen suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat opettajalta suosituskirjeen sekä ohjelmasertifikaatin, joka osoittaa tyydyttävän englannin kielen.
Nhi Oman - National Hospitality Institute
Tason 2 sertifikaatti asiakaspalvelussa
- Muscat, Oman
Sertifikaatti
Tämä akkreditoitu pätevyys soveltuu opiskelijoille, jotka haluavat parantaa tietämystään asiakaspalvelun tärkeydestä, mukaan lukien kuinka vastata asiakkaiden odotuksiin. Se on suunniteltu oppijoille, jotka ovat tekemisissä asiakkaiden kanssa päivittäin osana työtehtäviään, ja se soveltuu erilaisiin työympäristöihin.
Dakota County Technical College
DIGITAALINEN MARKKINOINTI-ASIANTUNTIJA, AAS
- Rosemount, Yhdysvallat
Associate of Applied Science ‑tutkinto
Täysaikainen
60 tuntia
Kampuksella
Englanti
Digitaalinen markkinointi käyttää asianmukaisia tekniikoita, jotta markkinoija voi mainostaa digitaalisessa maailmassa. Vaikka markkinoinnin perusteet ovat edelleen voimassa, digitaalinen markkinointi ei ole vain uusi markkinointikanava. Se on virkistävän uusi lähestymistapa markkinointiin, joka tarjoaa ainutlaatuisen käsityksen kuluttajien käyttäytymisestä digitaalisessa maailmassa.
Business Education College
OTA YHTEYTTÄ KESKUKSEN JA ASIAKASPALVELUJEN EDUSTAJAAN
- Mississauga, Kanada
Kurssi
Kampuksella
Englanti
Tämä tutkintotodistus on 24 viikon ohjelma, joka toimitetaan luokassa. College on sisällyttänyt vielä 12 viikkoa sairauksien, lomien ja muiden kurssikatkosten mahdollistamiseksi. Siksi ohjelma on saatava päätökseen 36 viikon kuluessa. Tutkintotodistusten ottaminen tapahtuu jatkuvasti. Tämän tutkinto-ohjelman avulla voit käsitellä asiakkaita ja heidän tarpeitaan. Opit tarjoamaan huippuosaamista palvelussa, oppimaan tehokkaasta viestinnästä ja vaikeiden asiakkaiden käsittelemisestä taitavasti. Asiakaspalvelun edustajana työskentelet puhelinpalveluympäristössä, joka tarjoaa tietoa ja ratkaisuja kyselyihin, tilitietoihin ja yleisiin palveluihin liittyviin kysymyksiin, joita asiakkaat saattavat herättää. Olet myös vastuussa tuotteiden ja kampanjoiden mainostamisesta sekä näiden tuotteiden ja palvelujen myynnin lisäämisestä nykyisille ja mahdollisille asiakkaille.
Pueblo Community College
Kirjastoteknikko, todistus
- Pueblo, Yhdysvallat
- Cañon City, Yhdysvallat + 1 more
Sertifikaatti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Etäopiskelu
Englanti
Tämän ohjelman opiskelijat oppivat sarjan keskeisiä kirjastotoimintoja, mukaan lukien kokoelmien hallinta (materiaalien valitseminen ja hankkiminen), Deweyn ja Kongressin kirjaston perusteiden luettelointi, kirjastomateriaalien käsittely ja korjaus, kiertävät ja hyllyt, materiaalien auttaminen viitteillä, resursseilla palvelujen jakaminen ja pienen kirjaston tai mediakeskuksen hallinta.
Singapore Institute For Retail Studies - Sirs
WSQ Advanced Certificate in Retail (Toiminnot)
- Singapore, Singapore
Sertifikaatti
Kampuksella
Englanti
Monet ihmiset eivät ehkä tunnista, että vähittäiskaupasta on kehittynyt korkean teknologian, globaali yritys.
Vastaa muutamaan kysymykseen, niin etsimme sinulle sopivia ohjelmia!
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Akateeminen kurssi Ohjelmat sisään Liiketalouden opinnot Asiakassuhteet
Asiakassuhteet viittaavat strategioihin, joita yritykset käyttävät kommunikoidakseen asiakkaidensa kanssa ja ylläpitääkseen positiivista suhdetta heidän kanssaan. Asiakassuhteiden tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia suhteita yrityksen ja sen asiakkaiden välille.
Asiakassuhdetutkinto antaa sinulle tarvittavat taidot ja tiedot menestyäksesi asiakaspalvelu- ja johtotehtävissä. Opit kehittämään tehokkaita asiakassuhteita ja hallitsemaan asiakaskontakteja. Lisäksi saat ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, markkinointistrategioista, suhdetoiminnasta, kassatoiminnasta ja muusta.
Asiakassuhteiden tutkinnon suorittamalla voit edetä useilla eri urapoluilla, kuten markkinointipäällikkönä tai asiakaspalvelun edustajana. Saatat myös työskennellä valtion virastoissa tai voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä, joissa taitojasi voidaan käyttää käytännössä auttamalla muita. Riippumatta siitä, minne päädyt töihin valmistumisen jälkeen, asiakassuhteiden tutkinnon suorittaminen antaa sinulle työkalut menestyäksesi missä tahansa asiakaslähtöisessä roolissa.