Tutkintotodistus asiakassuhdemarkkinoinnista ja myynnin johtamisesta
Fanshawe College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
CAD 3 996
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Asiakassuhteiden markkinointi- ja myynninhallintaohjelma vastaa yrityksen kasvavaan tarpeeseen taitopaketille, joka asettaa asiakkaan liiketoimintapäätösten keskelle. Tämä taito on kriittinen, koska markkinoinnin ja myynnin menestys riippuu uusien asiakkaiden houkuttelemisesta samalla kun säilytetään ja vahvistetaan suhteita nykyisiin asiakkaisiin.
Tämä yhden vuoden jatko-sertifikaattiohjelma tarjoaa opiskelijoille perustan markkinoinnille ja myynnille keskittyen asiakkuudenhallinnan (CRM) ja asiakaskokemuksen (CX) parhaiden käytäntöjen, strategioiden, taktiikoiden, työkalujen ja sovellusten tutkimiseen ja soveltamiseen. tekniikat. Opiskelijoilla on mahdollisuus soveltaa alan standardien mukaista liiketoiminta- ja markkinointianalytiikkaa ja käyttää CRM-alustoja markkinoinnin ja myynnin tehostamiseksi. Opiskelija oppii myös strategioita ja taktiikoita tilin kehittämiseen myynnin ja myynnin hallinnan alalla.
Oppimistulokset
- Luo ammattimainen markkinointisuunnitelma markkinoinnin suunnitteluprosesseja ja työkaluja käyttäen
- Kehitä kattava asiakkuudenhallinnan (CRM) markkinointisuunnitelma, joka käyttää asiakkaan nykyistä yksilöllistä ja skaalautuvaa tietokantastrategiaa;
- Käytä strategisen viestinnän suunnitteluprosesseja ja työkaluja liidien luomiseen ja asiakkaiden säilyttämisen, tyytyväisyyden ja kannattavuuden parantamiseen
- Arvioi useilta markkinointiteknologia-alustoilta saatuja tietoja ongelmanratkaisu- ja päätöksentekoprosessien tukemiseksi markkinoinnissa.
- Käytä asiakassuhteiden hallinnan (CRM) ja asiakaskokemuksen (CX) parhaita käytäntöjä, strategioita, taktiikoita ja tekniikoita vahvistaaksesi asiakassuhteita sekä yritysten välisen (B2B) että yritysten ja kuluttajien (B2C) markkinoilla;
- Suunnittele asiakaskokemusten kartoitus alueiden tunnistamiseksi asiakaskokemusten parantamiseksi ja henkilökohtaisen digitaalisen markkinoinnin automatisoimiseksi;
- Sovelletaan alan standardimarkkinoinnin analyysi- ja CRM-alustoja myynti- ja markkinointiprosesseihin;
- Kerää ja analysoi ensisijainen ja toissijainen markkinointitutkimus tukeakseen vankkoja markkinointipäätöksiä, jotka parantavat asiakaskokemuksia.
- Kommunikoida monimutkaisesta markkinointimateriaalista suullisesti, kirjallisesti ja digitaalisesti erilaisille yleisöille ja tarkoituksiin;
- Mallintavat ammatilliset standardit luotettavan ja käytännöllisen analyysin tuottamiseksi samalla kun noudatetaan tietosuojaan ja tietoturvaan liittyviä maailmanlaajuisia sääntelyjä ja käytäntöjä
- Kehittää strategioita liiketoiminnan kehittämismahdollisuuksien luomiseksi, arvioimiseksi ja toteuttamiseksi;
- Kehittää strategioita työsuhteiden luomiseksi ja ylläpitämiseksi asiakkaiden kanssa heidän uskollisuutensa vahvistamiseksi organisaation tuotteille ja palveluille;
- Rakenna strategisen tilinhallinnan suunnitelmat, mukaan lukien avaintileihin, aluehallintaan ja luokkien hallintaan liittyvät lähestymistavat.
Kurssit
Vuosi 1
Ota kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
Ryhmä 1
- MGMT-6163 CRM-liiketoimintastrategia 3
- MKTG-5006 Markkinoinnin hallinta 3
- MGMT-6164 -kokemus 3
- MGMT-6165 CRM -työkalut ja -tekniikka 3
- MKTG-6037 Analytics ja mittarit 3
- MGMT-6166 CRM -ominaisuus myi 3
- MGMT-6168 CRM: n strateginen projekti 6
- MGMT-6169 CRM 3: n nousevat trendit
- MGMT-6170 CRM mahdollisti myynnin hallinnan 3
- MGMT-6167 Tietojen visualisointi ja raportointi 4
Ryhmä 2
Opiskelijat ilmoittautuvat johonkin seuraavista kursseista:
- MGMT-6171 tai INNV-6001
- MGMT-6171 Automaatio ja työnkulun hallinta 3
- INNV-6001 -innovaatiosovellukset 4
Ohjelman kotipaikka
Opiskelijoiden on täytettävä vähintään 10 opintopistettä tässä ohjelmassa Fanshawe College jotta se täyttäisi ohjelman oleskeluvaatimuksen ja lopettaa tämän ohjelman
Pääsyvaatimukset
Kahden tai kolmen vuoden korkeakoulututkinto tai tutkinto (Huom: vähintään C + -keskiarvo tai kumulatiivinen 2,5 GPA)
tai
Hyväksyttävä yhdistelmä liittyvää työkokemusta ja keskiasteen jälkeistä koulutusta kollegion arvioinnin perusteella *
tai
Viiden vuoden työkokemus markkinoinnin / liiketoiminnan alalta, jonka kollegio arvioi vastaavaksi *
Huomautus:
* Hakijoilta voidaan vaatia lähettämään ansioluettelon, joka sisältää yksityiskohtaiset tiedot työkokemuksesta.
Englannin kielivaatimukset
Hakijoiden, joiden kieli ei ole englanti, on osoitettava englannin kielen taito jollakin seuraavista tavoista:
- Luokka 12 College Stream tai University Stream English -luotto Ontario-lukiosta tai vastaavasta, riippuen ohjelman pääsyvaatimuksista
- Englannin vieraana kielenä suorittaman testin (TOEFL) testi vähintään 88 pisteellä Internet-pohjaisessa testissä (iBT), testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Kansainvälinen englannin kielen testausjärjestelmä (IELTS) akateeminen testi kokonaistuloksella 6,5 ilman pisteitä alle 6,0 missään neljästä bändistä, testitulokset kahden viime vuoden aikana.
- Kanadan akateemisen englannin kielen (CAEL) testi, jonka kokonaistulos on 70 ja jossa ei ole alle 60 pistettä missä tahansa neljässä bändissä, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Pearson Test of English Academic (PTE), jonka pistemäärä on vähintään 59 ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Cambridgen englanninkielinen testi (FCE / CAE / CPE), jonka kokonaistulos on Cambridgen englanninkielisessä mittakaavassa 176 ilman kielitaitoa alle 169, ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Englanninkielinen arviointi (ELE) Fanshawe College , jonka pistemäärä on vähintään 75% kaikissa testin osissa ja testitulokset kahden viime vuoden aikana
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 -opiskelijat: vähintään 80% ESL4 / GAP5-tasossa 9 tai 75% ESL4 / GAP5-tasolla 10
Suositeltava akateeminen valmistelu
On erittäin suositeltavaa, että opiskelijat tuntevat seuraavat alueet ennen ohjelman aloittamista:
- Matematiikka
- Yritysviestintä
- Tietokoneohjelmat, erityisesti Microsoft Word, Excel ja PowerPoint
Hakijan valintaperusteet
Jos tukikelpoisten hakijoiden määrä ylittää ohjelman käytettävissä olevat tilat, hakijavalintaperusteet ovat:
- Ontarion pysyvien asukkaiden etusija
- Hakemuksen vastaanottaminen helmikuun 1. päivään mennessä (tämän päivämäärän jälkeen Fanshawe College käsittelee hakijoita ensimmäistä kertaa palvellaan ensin, kunnes ohjelma on täynnä)
- Saavutukset pääsyvaatimuksissa
Uramahdollisuudet
Asiakassuhteen markkinoinnin ja myynnin johtamisen jatko-opintosuunnitelma valmistaa tutkinnon suorittaneita dynaamiseen uraan yritysten välisessä myynnissä, markkinoinnissa ja analytiikassa.
Työpaikat, joita ohjelma palvelisi
Tällä erikoisuudella voi olla mahdollisuus antaa opiskelijoille mahdollisuus työskennellä kohti Salesforce Business Specialists -tunnusta (TrailHead), CSP-sertifikaattia ja muita asiakassuhteen hallintaan liittyviä tunnistetietoja. Tässä ovat sellaiset työpaikat, joihin ohjelma keskittyisi valmistuvien valmistelemiseen:
- Markkinointiasiantuntija / markkinointipäällikkö / markkinointijohtaja
- CRM-analyytikot / CRM-konsultti / CRM-konsulttiasiantuntija
- Myyntipäällikkö / myyntijohtaja
- Myyntioperaattori
- Tilin haltija
- Tekninen myyntipäällikkö
- Liiketoiminta-analyytikot / yritystietojen analyytikot
- Liiketoiminnan kehittämisen edustaja / sisäpuolinen myynti / ennakkomyyntiinsinööri
- Salesforce-järjestelmänvalvoja / Salesforce-kehittäjä
- Asiakaspalvelun edustaja / asiakaspalvelukoordinaattori / asiakaskokemuspäällikkö / asiakassuhdepäällikkö
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kursseja
Vuosi 1
Suorita kaikki seuraavat pakolliset kurssit:
Ryhmä 1
- MGMT-6163 ---- CRM-liiketoimintastrategia
- MGMT-6192 ---- CRM: n digitaalinen markkinointi
- MGMT-6164 ---- asiakaskokemus
- MGMT-6165 ---- CRM-työkalut ja -tekniikka
- MKTG-6037 ---- Analytiikka ja mittarit
- MGMT-6166 ---- CRM-yhteensopiva myynti
- MGMT-6168 ---- CRM:n strateginen projekti
- MGMT-6169 ---- CRM: n nousevat trendit
- MGMT-6170 ---- CRM-yhteensopiva myynnin hallinta
- MGMT-6167 ---- Tietojen visualisointi ja raportointi
Ryhmä 2
Opiskelijat ilmoittautuvat jollekin seuraavista kursseista:
MGMT-6171 tai INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Automaatio ja työnkulun hallinta
- INNV-6001 ---- innovaatiosovellukset
Ohjelman residenssi
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 10 opintopistettä tässä ohjelmassa Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta
Ohjelman tulos
- Luo ammattimainen markkinointisuunnitelma käyttämällä tavanomaisia markkinoinnin suunnitteluprosesseja ja -työkaluja;
- Kehitä kattava asiakkuudenhallinnan (CRM) markkinointisuunnitelma, joka käyttää asiakkaan nykyistä tietokantastrategiaa, joka on henkilökohtainen ja skaalautuva;
- Käytä strategisen viestinnän suunnitteluprosesseja ja -työkaluja liidien luomiseen ja asiakkaiden säilyttämisen, tyytyväisyyden ja kannattavuuden parantamiseen;
- Arvioi eri markkinointiteknologia-alustoista poimittuja tietoja tukemaan ongelmanratkaisu- ja päätöksentekoprosesseja markkinoinnissa;
- Käytä asiakassuhteiden hallinnan (CRM) ja asiakaskokemuksen (CX) parhaita käytäntöjä, strategioita, taktiikoita ja tekniikoita asiakassuhteiden vahvistamiseksi sekä yritysten välisillä (B2B) että yritysten ja kuluttajien (B2C) markkinoilla;
- Suunnittele asiakaskokemuksen siirtymäkartoitus tunnistaaksesi alueet, joilla parannetaan asiakaskokemuksia ja automatisoidaan henkilökohtainen digitaalinen markkinointi;
- Alan standardien mukaisen markkinointianalytiikan ja CRM-alustojen soveltaminen myynti- ja markkinointiprosesseihin;
- Kerää ja analysoi ensisijaista ja toissijaista markkinointitutkimusta tukeaksesi järkeviä markkinointipäätöksiä, jotka parantavat asiakaskokemuksia;
- Kommunikoida monimutkaista markkinointimateriaalia suullisesti, kirjallisesti ja digitaalisesti erilaisille yleisöille ja tarkoituksille;
- Ammatillisten standardien mallintaminen luotettavan ja käyttökelpoisen analyysin tarjoamiseksi noudattaen samalla tietosuojaan ja tietoturvaan liittyvää maailmanlaajuista sääntelyä ja käytäntöä;
- Kehittää strategioita liiketoiminnan kehittämismahdollisuuksien luomiseksi, arvioimiseksi ja toteuttamiseksi;
- Kehittää strategioita työsuhteiden luomiseksi ja ylläpitämiseksi asiakkaiden kanssa vahvistaakseen heidän uskollisuuttaan organisaation tuotteille ja palveluille;
- Laadi suunnitelmia strategiselle tilinhallinnalle, mukaan lukien miten lähestyä avainasiakkaita, alueiden hallintaa ja luokkien hallintaa.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Advanced Diploma elokuvanteossa, televisiossa ja digitaalisen sisällön luomisessa - lähetys
- Belleville, Kanada
Diploma in Business - Marketing (Co-op and Non Co-op Version)
- Mississauga, Kanada
- Ottawa, Kanada
Graduate Certificate in Marketing Management
- Mississauga, Kanada
- Ottawa, Kanada