Strateginen markkinointi
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 viikko
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Maailman johtavat organisaatiot tunnustavat ja tunnustavat, että markkinointistrategiat voivat tarjota kilpailuetua. Kun markkinoinnin suunnittelussa on markkinointikeskeinen lähestymistapa, voimme määritellä uudelleen arvot, jotka johtavat onnistuneisiin strategisiin markkinointisuunnitelmiin. Tämä kurssi keskittyy tuomaan näkemystä innovaatioista ja samalla tuottamaan sijoitetun pääoman tuottoa kaikille markkinointitoimillesi.
Kurssi sisältää myös vierailun kurssin kannalta merkitykselliseen organisaatioon, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
Markkinointistrategia
- Markkinoinnin tavoitteiden määrittely
- Markkinointistrategian luominen
- Markkinointisuunnitelman elementit
- Markkinointimallit ja tapaustutkimukset
Markkinatutkimus, analytiikka ja näkemykset
- Perus- ja toissijaisen tutkimuksen ymmärtäminen
- Teknologiset näkökohdat tutkimuksessa
- Kvantitatiivinen ja kvalitatiivinen tutkimus
- Trendianalyysi ja markkinakatsaus
Väestötiedot, kuluttajapsykologia ja psykografia
- Käyttäytymistalous ja markkinointi
- Asenteet, arvot ja elämäntavat
- Markkinoinnin psykologia
- Demografiset tiedot ja tietotilastot
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä kurssi sopii:
- Mediasuunnittelijat ja markkinointijohtajat
- Asiakaspäälliköt ja brändipäälliköt
- Markkinointipäälliköt
- Liiketoiminnan kehitysjohtajat
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi pystyt:
- Käytä analyyttisiä työkaluja organisaation markkinointistrategian ja tehokkuuden parantamiseen.
- Ohjaa organisaation markkinointistrategiaa, joka keskittyy sijoitetun pääoman tuottoprosenttiin.
- Selvitä parhaat markkinointikanavat ja menetelmät moitteettoman strategisten markkinointikampanjoiden toteuttamiseksi.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.