Strateginen laadunhallinta
London Business Training & Consulting
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 päivää
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yleiskatsaus
Tämä kurssi antaa sinulle kattavat tiedot taidoista ja työkaluista, joita tarvitaan, jotta laadusta tulee organisaatiosi keskeinen periaate.
Kurssi sisältää myös vierailun kurssin kannalta merkitykselliseen organisaatioon, jotta osallistujat voivat ymmärtää, kuinka heidän aikalaisensa toimivat todellisessa maailmassa.
Kurssin päätteeksi esitetään yhteenveto keskeisistä oppimiskohdista, jota seuraa toiminnan suunnitteluharjoittelu, jonka tavoitteena on soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja heti työhön palattuasi. Kurssin jälkeistä tukea on saatavilla myös toimintasuunnitelmasi toteuttamiseen kuuden (6) kuukauden kuluessa kurssin päättymisestä.
Agenda
Laadunhallintatyökalut, -järjestelmät ja -tekniikat
- Perustyökalut ja tekniikat
- Vikatila, vaikutus ja kriittisyysanalyysi (FMECA)
- Tilastollinen prosessiohjaus (SPC)
- Huoltotehokkuuden parantaminen
Laatutarkastukset, palkinnot ja toteutus
- Laatuauditoinnit
- Malcolm Baldrige, Deming-palkinto ja European Quality Awards
- Laadunhallinnan toteuttaminen
- Muutoksen hallinta
Sivustokäynti
- Teollisuusvierailu asiaankuuluvaan organisaatioon.
- Katsaus yritysten sisäiseen toimintaan.
- Mahdollisuuden oppia vuorovaikutuksessa toimivien ammattilaisten kanssa.
Kurssin arvostelu
- Yhteenveto ja yhteenveto keskeisistä oppimistavoitteista
- Toiminnan suunnittelu
Kohdeyleisö
Tämä kurssi sopii:
- Toiminnanjohtajat
- Johtaa kunnossapitoa ja toiminnanohjausta
- Ylimmän johdon, johtajat, neuvonantajat ja toimihenkilöt, jotka haluavat kehittää perusteellisen laadunhallinnan tuntemuksen.
Oppimistulokset
Tämän kurssin suoritettuasi saat:
- Arvosta käytettävissäsi olevia laadukkaita työkaluja ja tekniikoita.
- Ymmärrä, kuinka voit saavuttaa laatutavoitteesi käyttämällä auditointeja ja laatupalkintoja.
- Tutki laatutelineiden soveltamisen monimutkaisuutta palveluntarjonnassa.
- Kehitä käytännön näkökulma alasi nykyaikaisiin työkäytäntöihin.
- Toteuta toimintasuunnitelma työpaikallasi kurssilla hankittujen tietojen ja taitojen avulla.